Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Het Daphne, ja dat was wel een geruststelling, maar lees nu ook dat mensen een goede nekplooi hebben en het bloedonderzoek toch elkaar niet goed is... Dus, oja de spanning blijft wel een beetje, hoewel ik er wel al een beetgepakt vertrouw ook hoor. Ik weet niet wanneer Indië uitslag krijg ik hoop zo sel mogelijk, maar denk donderdag of vrijdag... Jij gaat het ook doen toch?

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Doortje, niet teveel lezen/googlen wat dat soort dingen betreft. Maak je jezelf alleen bang mee, in de meeste gevallen gaat het natuurlijk wel goed :)

Wij doen het niet. Eerst was dat de vraag omdat mijn broertje trisomie 18 had, maar daar heeft ons kind geen verhoogde kans daarop gelukkig, maar wel voor de zekerheid een uitgebreide 20 weken echo in een universitair ziekenhuis. (Zit nu bij de gyn in een streekziekenhuis)

3. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Oja dat was het ;). Nee, ik zocht natuurlijk alleen hoe belangrijk de nekplooi bij de combinatietest was, maar da kon ik nergens vinden en toen vond ik allemaal mensen die een goede nekplooi hadden maar toch een hele hoge kans vanwege het bloed. Nouja afwachten maar...

4. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo allemaal,

GEFELICITEERD MET DE ZWANGERSCHAP!!!!!!!!

Ik ben morgen 12 weekjes zwanger en 6 augustus uitgerekend!!

Donderdag voor het eerst het hartje horen!!!

8 februari vroege geslachtsbepaling, ben enorm benieuwd !!!

5. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    IND doortje je moet niet te veel lezen want word je alleen maar bang door! Fijn dat alles goed was zeg!

Hummeltje1990 gefeliciteerd met je zwangerschap fijn dat je het hartje hebt gehoord prachtig he!!

Ik heb morge me 12 weken echo dus jullie horen morgen hoe het was

Hoe is het met de rest van de meiden??

6. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Hummeltje, van harte gefeliciteerd!

@ Moedertje, veel succes!

Voor de dames die ik niet op fb heb, vanochtend ging ik plassen voor MvM en er zat bloed in het kannetje, niet snel opgevallen, maar bij het afvegen ineens veel rood bloed. Opeens lag er een plas bloed in de wc.. dus ik was nogal gespannen. Mocht naar de spoedpoli komen en daar is een (onduidelijke) echo gemaakt, alles is goed, het hartje klopt gelukkig gewoon! Het lag niet aan de bloedverdunners werd er gezegd, waarschijnlijk ligt de moederkoek op een gemene plaats, waardoor er bloedingen veroorzaakt kunnen worden.

Al met al, erg opgelucht, vanmiddag het pakket bij baby-dump opgehaald en nog wat schattige dingen gekocht, hihi :)

7. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Dankjewel voor de felicitaties :)

@Daphne91, Wat heftig om ineens bloedverlies te hebben. Zou me ook rot schrikken. Net wanneer je bijna bij de 12 weken bent en het zeker niet meer verwacht! Gelukkig is alles goed met de kleine spruit!

Ik moet het baby-dump pakket ook nog ophalen, zitten er leuke dingen in? Heb de zwanger box van de etos al wel in huis :)

Zaterdag naar de babydump om te kijken voor een kinderwagen, ik heb er al helemaal zin in.

Zijn er nog meer mensen die een vroege geslachtsbepaling laten doen?

8. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap hummelje1990.
    Wat leuk om zo vroeg al een geslachsbepaling te kunnen hebben!
    Hoe goed is het dan al te zien?

Ik mag elke 3 weken spieken naar de beebs dus ik hoop de geslachten van onze ukkie en pukkie met 15 weken te kunnen zien. (eerst volgende echo is met 12wk dus dat is echt nog te vroeg)

Doortje ik heb ook gekozen voor de combinatietest, maar ik probeer het te zien als en extra geruststelling dat de kans dat alles goed gaat heel groot is. En als het niet goed is dan weet je het ruim van te voren...

Moedertje112 veel plezier bij je echo morgen!!!

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hummeltje, gefeliciteerd!
    Daphne wat een schrik en wat fijn da je zo snel de geruststelling kon krijgen... Ik heb dat wel vaker gehoord dat de placenta voor bloedverlies kan zorgen.
    Debbske, zo zag ik het ook! ;) maar nu ik eenmaal de test heb gehad en vlak voordat ik hem had werd ik toch wel heel nerveus! En ik IND eigenlijk niet dat ik het ruim op tijd zou weten ls het niet goed is, dan zou ik echt kapot gaan hoor! Maar goed, de kans is nu volgens mij heeeel klein, dus ik hoop op het beste.
    Kun je ook zo'n test doen me een tweeling? Ik dacht dat het bloed dan niet zo betrouwbaar is...

11. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Hummeltje, in het pakket zat een rompertje, een zeehond knuffeltje, speentje, tuitbekers, bewaarbakjes, van de 'zachte' lepels en een spuugdoekje.

Hoe kom je aan de zwanger box? krijg je dan per mail een afhaalberichtje? Ik heb me wel aangemeld en wel het zwanger tijdschrift ontvangen via de post, alleen de afhaalbon niet. (we hebben gelukkig nog wel even de tijd haha)

@ Doortje, ja of het aan de placenta of aan de bloedverdunners, ik heb geen idee. Volgende week donderdag afspraak bij mijn eigen gyn, dus dat is wel prettig :) kan ik daar al mijn vragen stellen, want ergens zit het me nog niet lekker.

Ik duim voor je voor de uitslag!

Ps. ik heb ook ooit gehoord dat het niet betrouwbaar is met een tweeling, maar dat is dan een fabel?

12. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Daphne wat vervelend, maar gelukkig gaat het goed. Spannend al die combinatietesten. Wij doen het niet.

Vroege geslachtsbepaling zou wel leuk zijn, maar goed manlief is nog niet helemaal overtuigd.

Vanmorgen bloed laten prikken op de vijfde ziekte. Duurt bijna 1 1/2 week voor de uitslag... Vind ik enorm lang duren, omdat het heel gevaarlijk kan zijn.. Nou ja geduld.

Zoon heeft nu de waterpokken. Gelukkig heb ik die wel gehad en ben ik daar immuun voor, maar hij is wel hangerig en aangezien ik ook niet fit ben is mijn energie weer op. Nou ja samen maar een beetje hangen dan..

Succes allemaal weer en voor diegene die snel een echo hebben veel plezier

13. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Nikie, thanks voor het al doorzetten van de link, wilde het net doen. Zit meer op fb dan hier

Doortje fijn dat je echo goed was. Toch een stukje geruststelling nu denk ik he.

Hummeltje jij ook gefeliciteerd en welkom bij de club :)

Thijs beterschap voir je zoontje, en inderdaad als je zelf dan al weinig energie hebt wordt het samen hangen he.

Hier weer een redelijk slapeloze nacht, maar goed is ook een stukje spanning voor straks. Om 11 uur mogen we kijken of ons kleintje weer goed gegroeid is. Blijf het erg spannend vinden. Voor de rest van de dames die vandaag ook mogen....veen plezier en succes. Ik meld me later vandaag wel weer ff.

14. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal,

@Debbske: Ik ga de geslachtsbepaling doen met 14+4 weken in Roosendaal. Ze doen het al vanaf 13 weken maar ze adviseerde mij een week langer te wachten, dan heeft ze 98% zekerheid. Wanneer de kleine gedraaid ligt, mag ik de week erop terug komen. Voor €30,- en een half uur kijken naar mijn nu al allergrootste trots is voor mij de moeite waard !!! (L)

@Daphne91: Dat klinkt als een leuk pakket van de baby-dump, ben zo benieuwd. Heel de slaapkamer ligt al vol met baby spullen die ik heb gekregen haha. De zwangerbox kun je gewoon via internet aanvragen, google en dan zwangerbox etos dan krijg je vanzelf een mail met een afhaalbewijs. Na je bevalling krijg je de tweede doos van de etos.
    Ook als je een voordeelpas hebt bij kruidvat, kun je daar een gratis pakket aanvragen :)

Ben vandaag 12 weken zwanger, en nog niet 1x zo onzeker geweest. Ik heb morgen een afspraak bij de vk, maar doe geen oog dicht. De echo is al 3 weken geleden en er kan dan zoveel gebeuren. Echt alles wat ik nu voel maak ik me al zorgen. Denk je eindelijk uit die 'cruciale' fase te zijn, beginnen de zorgen pas echt....
    Herkennen jullie dit ook??

Wij hebben de combinatietest op het laatste moment toch afgeblazen. We hebben het erover gehad en zijn eruit gekomen dat we toch niet weten wat een vervolgstap zou zijn... die keuze vinden we te lastig, dus gaan er vanuit dat we een gezonde baby krijgen :D

15. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Dames, ik ga afscheid van jullie nemen. Het is voorbij. Ons frummeltje is de laatste twee weken niet meer gegroeid en het hartje klopt niet meer....nu is het wachten tot het afkomt. De moederkoek was al los aan het laten was te zien op de echo net, dus t is een kwestie van tijd.
    Alle spullen net al rigoureus op zolder gelegd, we hebben tijd nodig dit te verwerken.
    Ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen toe en prachtige babytjes in de zomer.
    Knuffel

16. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wat erg dit!! Heel erg veel sterkte met dit verlies!!!

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    ach nee Ikke, wat naar voor jullie! ik wens jullie heel veel sterkte! wat een verdriet! liefs van mij!

18. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Wat verschrikkelijk!! Geen woorden voor. Heel veel sterkte

19. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden het aanbod voor onze FB pagina staat nog steeds open!!! mochten er meiden zijn die erbij willen laat het dan even weten door een pb te sturen!!! gr

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ikke, ach nee wat vreselijk. Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina