Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    @Doortje. Ze kijken bij mij naar de combinatie tussen mijn bloed, mijn leeftijd, de leeftijd van de donor en de nekplooimetingen van de beide ukkies. Hieruit moet een redelijk betrouwbare kansberekening kunnen komen. Ik zie het maar als een extra zorgvuldige controle waarbij ook iets duidelijker wordt hoe groot de kans is dat ze allebei gezond zijn

2. hummeltje1990

24 sep 2013
    85
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    hallo dames,

Net controle bij vk gehad en voor het eerst het hartje gehoord.
    wat bijzonder is dat lag bijna te janken. ( hormonenrollercoaster hier )

ik lig al twee weken wakker van de ongerustheid, nergens op gebaseerd maar toch aanwezig. Deze zorgen heb ik uitgesproken en nu mag ik om de twee weken langskomen. Echt een hele geruststelling en wat denken ze toch goed mee!!!

nog twee weekjes wachten en dan heb ik weer een echo gElukkig. Die onzekerheid iedere keer is niet goed.

gelukkig wel B/positief bloedgroep en alle waarden van het bloedprikken was ook helemaal goed ;)

Weer helemaal happy.

hoe is het met de andere meiden??

3. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Wat fijn dat de echo goed was en fijn dat je om de 2 weken mag.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hummeltje, wat fijn! En goed dat je over twee weken al weer gerustgesteld kan worden :)

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Hummeltje: fijn dat ze meedenken en je nu vaker op controle mag

Nikie: ik heb toch voor lommel gekozen. Half eindhoven die ik ken is daar geweest (vooral voor de vroege geslachtsbepalingen)
    En ik heb man ook zover gekregen om nog ietsje eerder te spieken :D

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Ikke: ook vanuit hier nogmaals heel veel sterkte met deze wending!

7. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Hou damens weer ff geleden dat ik ben geweest wat fijn dat het met de meeste goed gaat!!

Mamootje wanneer ga jij voor je vroege echo??

Hummeltje denk dat de meeste vrouwe er wel last van hebbe hier ok xo hoor!! Hoe is het verder met jullie?? Is er al n buikje??

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey meiden, min. Combinatietest was goed! Ik begin er nu echt in te geloven! Ik ben zowaar vandaag de prenatal in geweest! Heeft iemand ervaring met de kansen bij de combinatietest? Ik had op alle drie de syndromen 1:5000, dat lijkt mij erg goed toch? Ik ben er in ieder geval blij mee.
    Ik heb nog geen buikje... Vind ik stiekem wel een beetje jammer.
    Nu deze test zo goed uit,wam wil ik misschien wel al eerder een pretecho met geslachtsbepaling, hoewel ik het ook wel spannend vind om dit te doen voordat ik weet dat alles er goed uitziet...

9. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ha dames!

Ik ben weer terug van vakantie, was fantastisch maar ook weer erg erg fijn om weer thuis te zijn!

Fijn om te lezen dat het met de meesten goed gaat. Het slechte nieuws van een aantal anderen had ik al op fb gelezen, wat naar :(.

Onze echo donderdag was fantastisch! Ik ben verliefd, hij was mooi aan het trappelen en zwaaien, zo mooi!

Ik heb a.s. Vrijdag nekplooimeting. Ik vind het heel lastig met de kansen, vk vertelde nog dat ze iemand hadden gehad op 2300, en daar was het dus toch wel mis. Dat terwijl ze pas een vehoogd risico aangeven beneden de 200.

Nou ja, even afwachten. Vrijdag krijgen we ook uitslag bloedtest, ben benieuwd. Misschien toch nog de nipt er achteraan, kweenie.

Hier ons kindje, ben een dag vooruit gezet, nu 13 augustus uitgerekend :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      13
  10. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Doortje81 Fijn dat de combitest goed was. Fijn dat alles goed is

Kris81 Mooie echo. Duidelijk ook. Fijn dat alles goed is

Hier al wel een buikje. Heb van de week zwangerschapsbroek aangedaan. Zit net lekkerder, want darmen zetten behoorlijk op en dan zit een strakke broek niet fijn. Spugen blijft nog steeds. Hopelijk gaat het de komende weken echt beter worden, want kan nu niets actiefs doen en wil zoveel (kamer van zoontje maken, zodat die straks een nieuwe kamer heeft) kleertjes uitzoeken e.d.

11. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    #771 nikie86, 25 jan 2014
    Laatst bewerkt: 25 jan 2014
    @mamootje: ja ik heb toevallig filmpjes gezien van haar op internet en ze doet t erg goed...begin te twijfelen haahhaha of ik er ook niet heen zal gaan :D

Naar welke ga je trouwens....zie opeens dat er meerdere zijn :s weet niet meer welke t was in t filmpje :S

Echobaby of babyview?

12. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik lees hier wel regelmatig mee. Maar lang niks meer gepost. Ik ben blij dat het met iedereen zo goed gaat. Op de vervelende zwangerschaps kwaaltjes na. En Fijn Kris dat je echo zo goed was. Kans van de nekplooi 1 op 2300 is zeker goed. Het kan altijd nog fout zijn. Maar het is een indicatie.

Hier eigenlijk geen nieuws. Zit in een soort van wachtweken. Ik heb aanstaande dinsdag de nekplooi meting. En hoop dan op een goede echo. Heb nu al bijna 3 weken geen echo's meer gehad. En ben gewoon best wel onzeker of alles nog wel goed is.

Blijf wel gewoon misselijk. Maar ja dat wil niet alles zeggen he.

13. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Blijft spannend he... Wij dus vrijdag, ben benieuwd.

14. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Kirin, morgen veel succes met de nekplooimeting. Zal voor je duimen dat alles goed is! Als je al zo lang geen echo gehad hebt, kan ik me voorstellen dat je je dan afvraagt of alles wel helemaal goed gaat. (Of in ieder geval, 3 weken duren hier momenteel ook erg lang.) Blijf er in ieder geval zelf in geloven dat alles goed gaat en veel succes morgen!

15. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ladies die nog de nekplooi of 12 weken echo hebben, wellicht leuk om te vragen naar een foto van de NUB. Ik kwam hier te laat achter... Ik heb er dus niet om gevraagd en nu baal ik een beetje haha. Op de NUB foto kan je een idee krijgen of je een ogen of meisje krijgt, het is geloof ik 75 procent betrouwbaar...
    Succes ook met de echo zelf, datbik toch het belangrijkste! Ik vond het na de geruststelling zo leuk om dat Ukkel te zien, echt al heel beweeglijk en een mensje ;).

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    In die nub theorie daar gelooft het ziekenhuis niet echt in.

Vandaag dus nekplooi meting gehad. Die was 1,22 cm. Alles beneden de 3 vinden ze netjes. Verder is er behoorlijk wat bloed afgenomen. En krijg dan binnen nu en 2 weken de uitslag van de kans berekening of alles goed is. Is combinatie van bloeduitslagen, leeftijd en nekplooi.

Verder bewoog het kindje goed. En bij nu bijgesteld naar 12 weken en 6 dagen.

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Fijn Kirin, dat lijkt me een hele mooie nekplooimeting! Ik weet dat ziekenhuizen niet in de NUB geloven, ik weet ook niet of ik er in geloof, maar het gissen met zo'n fotootje vind ik wel grappig ;). Ik hoop dat je snel de uitslag hebt en dat hij goed is natuurlijk! Ik vond het wel lang wachten hoor, dinsdag de week voor de echo bloed geprikt, maandag echo en toen vrijdag pas de uitslag, maar goed hoe later je hem krijgt hoe groter ook de kans op goed nieuws, anders zouden ze wel gebeld hebben...

18. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Wat is het rustig hier de laatste tijd!

@ Kirin, mooi dat alles goed was :D erg fijn!

@ Doortje, haha ja t'is niet zo dat ik er echt in geloof, maar dat gissen is inderdaad leuk om te doen!

Morgen weer naar de gyn! Maar deze keer stukken minder zenuwachtig als anders hihi. Gisteren het hartje gehoord met de angelsounds, was wel mooi! Omdat ik regelmatig (veel) bloedverlies heb, heb ik hem toch aangeschaft, om mezelf gerust te stellen en niet iedere keer in paniek naar het ziekenhuis te hoeven.

19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb de laatste twee weken zo'n rot gevoel op mijn schaambeen, alsof er een grotevbowlingbal op ligt. Alsof en heel veel druk op mijn bmm of vagina staat. Die speren voelen ookmstrak en pijnlijk... Ook heb ik steken in mijn vagina. Hebben jullie dat ook? Ik maak me er wel zorgen om hoor. Ik ga morgen de vk er maar even over bellen... Eerder zei ze mogelijk de banden, maar dat heb ik ook wel eens en dit is heel anders...

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @doortje: als je er jezelf niet fijn bij voelt gwn de vk bellen. Ik heb laatste week ook wat meer steken dus ik vraag t maandag even na bij de vk, ga t hartje even luisteren :)

@kirin: zit zelf ook in de wachtweken...hoef eig pas weer 12-2 naar de vk maar hou dat niet vol. Laatste controle was op 8-1 dus dan raad je t wel. Dus wip maandag even binnen voor t hartje te luisteren, hopelijk een echo maar dat doet ze niet, geen reden toe.

@daphne: kheb nog steeds geen angelsound maar ik mag zo bij de vk langs als ik wil dus hou t daar maar bij anders zit ik elke avond aan dat ding gekluisterd, mezelf kennende :p veel suc6 morge bij de gyn! :)

Ja ik lees hier ook nog mee en net als kirin in de wachtweken. Over 2 weken wel een controle en pretecho :D zin in! Kijken wat t is in mijn buik hihi...vind tt super spannend, ben veels te nieuwsgierig. En ook om te zien of alles nog ok is, dus ben ook wel zenuwachtig ervoorr

Deel Deze Pagina