Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga morgenaaf de lijst bijwerken, doe ik alles in één keer ;) ga zo meteen naar bedje toe want ben echt heel moe en ook harstikke koud, maar dat heb ik heel de dag door.

Daarnaast net met mn mannetje gesproken en soms krijg ik dan ff een besef dat ik hem nog 3,5 maand moet missen en dan wordt ik zo verdrietig. Wij zijn zo gek op elkaar, er is zoveel liefde tussen ons. En hij is zo blij met de zwangerschap en kijkt echt naar alles uit. Elke keer zegt ie aan de foon: protect yourself and our precious haha :D zo schattig! Mn schoonmoeder komt van de zomer ook naar Marmaris om een weekje bij ons te zijn en dan einde seizoen rond november zijn we mss van plan om dan naar zijn familie te gaan. Maar we moeten nog concrete plannen daarvoor maken maar dat is echt lastig zo ver van elkaar dus denk dat we dat rond april/mei doen. Ik mis hem echt bij alles en vorige winter ben ik nog 2x op en neer geweest om hem op te zoeken maar dat gaat deze winter dus niet. Ik wil alles sparen voor de baby en voor ons omdat ik aankomend zomerseizoen dus niet kan werken als reisleidster. Pfffff liefde op afstand.....niet makkelijk :(

2. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Hahaha niemand had dit verwacht de voorspelde is het niet!!! Yeahhh zo gegund! Echt een topwijf!!

3. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha dus toch verkeerde uitslag uitgelekt ;) wel eerlijk dat Edith gewonnen heeft :)

4. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Ja tis haar ook echt gegund! Wel goeie dat iedereen die ging kijken met het idee: saai want Gerrie wint lol

5. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Nikie, dat moet wel zwaar voor je zijn dan :( hopen dat de tijd vliegt! Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen hoe dat zal zijn maar weet nog dat ik het erg zwaar vond toen mijn ex-vriend voor 6 maanden naar Australië ging.

Als je over 3,5 maand naar hem toe gaat, zie je hem dan lang? Zou wel fijn zijn :)

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    expeditie robinson of zo?!?
    kijk dat nl helemaal niet maar hoorde vanmiddag iets op de radio over een uitgelekte uitslag...

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

hallllooo ben ik weerrr... uhmm morgen komt mvm smiddags om half vier. ik ben benieuwd

8. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Jaaaaa! Retevet! Haha, die klopte dus niet niet :).

Btw,ik had vandaag een training in Utrecht, lange dag, en na de lunch werd ik ineens wat raar. Lichaam werd ineens erg zwaar, misselijke vlagen, was bijna de zaal uitgegaan voor wat frisse lucht. Toch wel tekenen dat je lichaam hard aan het werk is he.

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk nu al 2 jaar als reisleidster daar maar ben dan van begin november tot begin april in NL. Afgelopen winter ben ik in december en februari een weekje naar hem toe geweest. Toen kon dat omdat ik het geld kon missen omdat ik afgelopen zomer gewoon gewerkt heb. Maar aankomend seizoen kan ik daar dus niet werken omdat ik zwanger ben dus ik verdien daar niks. Vandaar dat ik nu in 4 maanden alles moet sparen. En dat is niet erg maar dat betekent ook dat ik hem nu dus 4 maanden lang niet zie :( en dat breekt echt op. En vorig jaar die 2 vakanties was net genoeg om weer door te gaan.
    Elke dag die voorbij gaat denk ik gwn: het is weer een dag dichterbij mn mannetje....maar het blijft echt ontzettend moeilijk

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Op die manier, dat is dan ineens wel heel zwaar ja :( gelukkig kunnen jullie (voor wat ik eruit begrijp) elkaar met regelmaat bellen. Daar bedoel ik niet mee dat ik denk dat de situatie daar makkelijker door wordt, maar misschien wel iets dragelijker voor jullie. Sterkte meid, kan me voorstellen als je er soms even door heen zit. Knuff voor jou, hopelijk sla je je er ondanks alles goed door heen. Wat je zegt, iedere dag die voorbij gaat is toch weer een dagje beter bij je mannetje :)

Mijn vriend zelf komt uit Rusland en als ie dan bij z'n familie is vind ik dat al vervelend om hem te moeten missen. Helaas door een sterfgeval in zijn familie gaat hij nu daar nog maar amper heen. Deze zomer zouden we voor het eerst samen die kant op gaan, als alles goed gaat met de zwangerschap zit dat er nu niet meer in haha

11. lucymila

lucymila Niet meer actief

Jeeeeeeeetje!! Binnen 1 dag 7 pagina's verder. Hoe gaan w e dit 9 maanden volhouden dames? Ik mis nu al de helft!

Heb ook gezellig met een vriendin Robinson gekeken, ze had het er al over dat de winnaar 'gespoild' was. Ik wilde de uitslag hier niet noemen, misschien wilt er iemand nog terugkijken. Ze hebben het in ieder geval toch weer spannend gemaakt.

BH's passen nog wel. Veel groter kan het bij mij niet worden. Ik draag nu ook 's nachts een BH, beetje zonde eigenlijk, dus misschien binnenkort wat anders bedenken.

Bij mijn vorige zwangerschap kon ik mijn 9 maanden dagboek na 8 weken als sluiten, dus ik durf er nu nog niet in te beginnen. Denk dat ik mijn posts in dit forum maar uitprint als een soort dagboek, haha.

Lijkt me een goed plan om ergens in februari af te spreken trouwens... Nog genoeg tijd om te bedenken hoe wat en waar precies.

Pfft ben ook moe. Kom overdag zo langzaam op gang ook, hele ochtend koud en moe. 's Middags misselijk... Gelukkig voelde ik me vandaag een stuk beter dan gisteren, en heb ook gewoon avond eten op! Alleen een tweede kop thee werd me teveel. Nog drie drukke dagen voor de boeg (zondag kerstmarkt) en volgende week een bijkomen en terugkijken. En dan heb ik alweer bijna mijn echo... Wiiew :)

****sweet dreams****

12. Sortie

Sortie Lid

12 aug 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje is gewoon niet meer bij te houden! Kijk ff een paar uurtjes niet haha en weer heel veel berichten haha

Dus dan maar zo :) iedereen die morgen een echo heeft succes hoop voor een mooie uitslag! Iedereen bedankt voor de felicitaties ben helemaal gelukkig! Verder heb ik al maat e 80 dus hoop niet dat het veel groter word haha :) komt er niemand uit de buurt van Schagen/den helder? Ik kom daar uit de buurt vandaan. en de rest ben ik nu al weer vergeten....... :( sorry maar denk wel aan jullie allemaal en duim voor iedereen dat het allemaal goed mag gaan!

Ik ga lekker slapen welterusten allemaal

13. sass74

sass74 Lid

4 dec 2013
    8
    0
    0
    Mendoza
    Hi meiden, ik heb jullie weer gevonden. Elke avond lees ik alles weer even door en wat schrijven jullie er lekker op los! Ik voel me eigenlijk wel goed en na alle bloedingen, laag HCG is het ook wel fijn om even onbezorgd zwanger te zijn.
    Ik ben gelukkig helemaal niet misselijk en alleen erg moe maar ja ben nu dan ook allerlei organen aan het maken!
    Verder merk ik wel dat ik emotioneler ben dan normaal. Ik woon ver weg van mijn familie en normaal mis ik ze een beetje maar dat gevoel wordt wel sterker nu. Argentinie ligt niet om de hoek dus helaas kan ik er in februari ook niet bij zijn :)
    Ik denk dat jullie nu allemaal al lekker slapen dus wens jullie gewoon alvast een hele goeie morgen en fijne dag!

14. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Das inderdaad niet om de hoek. Begrijp dat je he familie mist nu. Weten ze wel al dat je zwanger bent? En waar ga je bevallen, daar of hier?
    Goedemorgen (ga er maar ff van uit dat je dit pas lest als je weer wakker bent.)

15. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Mamajadebo mannetje heeft bij mij in bed geslapen en toen manlief thuis kwam is het terug gelegd..... Ik sliep ook :)
    Nummer van Marco is prachtig heb elke keer tranen in me ogen! Ik ga 30 mei naar zijn concert in het Ziggo dome (ja ben Marco fan)

Daphne ja helaas doen ze elke keer dat gepraat.... :( maar het is niet de winnaares die was uitgelekt :p is eigenlijk elk jaar zo...

Arnelies mooi nummer!

Marjolinos dat is fijn zeg dat je dat allemaal krijgt. Wij kunnen niet veel van vrienden overnemen zijn in onze groep een van de eerste met kinderen. Zijn nog twee andere stelletjes die kinderen hebben verder niet.

Nikie dat is ook heel erg zwaar! Respect voor je meid ik heb er zo bewondering voor mensen met lange afstand relatie!
    Gelukkig is het nu wel wat "makkelijker" dan vroeger nu kan je elkaar bellen/whatsappen en skypen dat scheelt iets.
    Kris ja je lichaam werkt erg hard voor je kleine wondertje!

Lucymila dit is niet vol te houden als het in dit tempo blijft gaan want het zijn meer dan 7 pagina's aangezien er vandaag ook in de andere topic al 7 pagina's gekletst was.....
    Bij de eerste heb ik het eerst op een papiertje gezet en na de 12 weken heb ik het in het boek gezet ;)

Sass dat is zeker niet om de hoek! En het is heel begrijpelijk dat je je familie mist.... Sinds ik bevallen ben heeft me zusje ook heimwee. Ze woont nu in Katwijk en wij in Utrecht.

Ikke zie dat jij niet langer geslapen hebt.....
    Jammer ik heb namelijk zwaar klotte geslapen dus dacht dat jij wel wat slaap van mij had haha!

16. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, zie dat gerrie gewonnen heeft ik heb het niet gered om mijn ogen open te houden. Wilde vandaag een beetje uitslapen en ja raad het maar dat ging niet door, poes aan het mauwen kom beneden ligt de gang vol met braaksel van de poes en wat denk je ik kon dat van mezelf ook gelijk opruimen blegh normaal heb ik daar echt geen moeite mee maar dit bah bah. Ik heb hier twee jonge katten zitten en Diva de oudste poes heeft er nogal een handje van als me telefoon gaat trillen of iets dat zij gelijk gaat zeuren van kom je moet je bed uit terwijl het dan nog diep in de nacht is, kleine bliksem daarintegen die ploft bovenop me buik sabbelt aan ze staart tot irritatie van mij en valt in slaap. Ik moet wel zeggen dat ze allebei niet bij me weg te slaan zijn overal waar ik heen loop ga of wat dan ook zijn ze bij me dus die zullen het wel voelen hier een lief fototje van me knapperds

rooie lap is Diva 1jr nu
    blauwe rus is Bliksem 1/5 jr

Bijgevoegde bestanden:

17. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    @daphne, wat een stress meis... Hoop dat alles goed is!
    @ mamainthefuture, lief dat je aan me denkt. Ik heb geen bloedverlies meer gehad, maar nu wel ongesteldheids pijn, maar dit heb ik aan het begin van de zwangerschap ook erg gehad en toen niks... Dus ik heb nog een beetje hoop, maar doordat ik ook niet zoveel klachten heb, heb ik gewoon een slecht voorgevoel. Ik durf niet zo goed voor de echo haha, dus ik stel het uit merk ik. Ik word vanmiddag om 12 uur gebeld door een arts.
    @sortie, goed nieuws!! Geniet er van!
    @Manuela, ik hoop het ook niet voor je, wat klote! Hoop dat de medicijnen snel hun werk gaan doen. Ik klaag dat ik niet misselijk ben, maar dit lijkt me toch een stuk vervelender.

18. lucymila

lucymila Niet meer actief

Goedemorgen!

neeh, Edith!

Aaww wat een lieverds! Ik heb ook twee jong katten. Mila (lapjes) is nu 15 mnd en Snowy (wit, zwarte staart) is 7 mnd. Liefjes he?! Ze zijn ook ALTIJD in mijn buurt <3 <3
    Ik ben eigenlijk altijd wel verkouden en een paar weken terug wilde de HA testen of ik hooikoort/andere allergieen heb. Wat denk je? Ben ik allergisch voor katten!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      16
  19. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    @arnelies, spoiler alert! ;) ik heb Robinson opgenomen, maar goed, nu is het wat minder spannend dat is niet zo erg, ik heb van mezelf al genoeg stress ;).

20. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Idd nog steeds heel veel berichten in 1 avond zie ik wel weer...
    Ik lag gisteren om 9 uur uitgeteld op bed... 40 uur werken valt nu toch even heel zwaar hoor...
    Dan nog die emo achtbaan de hele tijd....

Sortie blij om te horen dat alles goed was...

Een ontmoeting klinkt wel leuk....
    Ik kom uit omg. Breda dus Eindhoven is best te doen...

Iedereen met de echo vandaag heel veel succes en plezier. ..

Deel Deze Pagina