Frederike, gefeliciteerd, wat leuk straks dus 2 meiden en 3 jongens? Wel leuk voor je zoontje hoor! hoe lang duurt het om een afspraak te maken? Wij hebben nog steeds niet besloten of we voor een pretecho gaan... Ik vind de 20 weken echo al zo spannend of alles goed is en dan wil ik niet te vroeg juichen met een pretecho, maar hervat nu toch steeds meer kriebelen .
Gefeliciteerd Frederike, leuk! Doortje, ik vind de 20 wkn echo ook spannend , maar ik ben gewoon te nieuwsgierig! En ik realiseer me ook heel goed dat dit een pretecho is, misschien als je je dat voor ogen houdt en gewoon met een gezonde spanning de 20 wkn echo in gaat, is het wel te doen?
Zoals kris al zei: ik ben idd een weekje in Turkije ben m'n lieverd het is hier lekker warm met 22gr overdag en volop zonneschijn! Dus elke dag terrassen natuurlijk en heerlijk eten. We hebben elkaar ontzettend gemist. En nu t grote nieuws.....wij krijgen een....jongetje!!!!! Helemaal in love met de kleine druktemaker in m'n buik. De pretecho was super leuk afgelopen zaterdag, alles zag er goed uit en t manneke groeit uitstekend. Zij kwam uit op zelfs 30 juli nu. Maar hou me gwn aan die 2 aug vast. Ook murat is dolblij met het nieuws dat ie een zoontje krijgt. De kleine heeft al vergelijkingen met z'n vader...precies dezelfde lippen hihi <3
Frederike en Niki wat leuk jongens! Gefeliciteerd. En Niki geniet lekker van je mannetje daar in de heerlijke warmte
Jeeee, Nikie wat leuk. Ik heb steeds meer het gevoel dat wij ook een jongetje krijgen, maarja...ik hoor ook zo vaak dat het gevoel fout is en zooo sterk is het nu ook weer niet. Kris, we gaan toch proberen een pretecho te krijgen, morgen gaat mijn man rondbellen, maarja misschien zijn we wel te laat.
Hier vandaag weer controle/echo gehad. Kleine was ontzettend druk bezig met schoppen, slaan en koppeltje duiken maar alles zag er top uit. De gyn zei: natuurlijk geen 20 weken echo, maar het ziet er echt allemaal naar behoren uit. Placenta zit bovenaan/achterkant dus ook gunstig. Al 4 weken geen bloedingen meer gehad, ook erg fijn. Alleen kon ie niet zien wat het geslacht was, dus moeten we nog even 3 weken geduld hebben haha. VL wil geen pretecho doen, helaas.. dus ik moet mijn nieuwsgierigheid maar een beetje indammen Op 13 maart de GUO (staat al in de lijst ) En de nieuwe afspraak bij de gyn: 25 maart Echo is gedraaid naar links, dus het hoofdje ligt eigenlijk naar beneden. T'is maar net wat de baby comfortabel vind natuurlijk haha
Wat goed Daphne! Wij gaan volgende week zaterdag voor een pretecho! Ik vind het wel spannend hoor! niet zozeer wat het wordt, dat is leuk spannend, maar ook of dan alles er ok uitziet...
Fijn Daphne dat alles goed was en idd ik kan mij wel andere houdingen bedenken die toch comfortabeler zijn haha Hier 19 mrt pas 20 weken echo, dus ook nog geduld hebben wat het gaat worden
Haha nou heb nog een paar keer zitten bekijken hoe de kleine nou ligt op de echo, maar tis zo'n gekke houding, als je kijkt naar de voetjes.. wat is de voorkant van het hoofdje dan. Spannend Doortje! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed blijft gaan Snap wel dat het nog altijd spannend voor je is, dus zal voor je duimen!
Hieronder de foto's van de pretecho van vorige week (16wkn). Staan ook op fb maar niet iedereen zit daarop dus wil ze ook graag hier laten zien. Heb zelfs een video, echt geweldig! De foto's zijn zo duidelijk en op een gegeven moment zei ze wil je ook 3D?? Ik zo uhm ja is goed. Die kreeg ik er gratis bij. Dat is de foto waarop meneer z'n duimpje opsteekt Op de video liet ze heel duidelijk 't geslacht zien. De kleine groeit super goed, ze zei zelfs dat ie mss eerder dan 2 aug. kan komen. Daarnaast houdt de kleine er ook van om helemaal opgekrult te liggen.
@Doortje wat leuk dat jullie ook een pretecho gaan doen zeg Hoop voor je dat je dan ook ziet wat t geslacht is. En natuurlijk is t zowiezo ook leuk om de kleine weer te zien he... @Daphne: ik heb ook nog steeds dat ie anders ligt als ik hem op de echo zie. Ze hebben nu nog veel ruimte he dus genoeg plek om te verplaatsen hahahaha Mijn week in Turkije was trouwens super! Lekker weer gehad en genoten van mijn grote man en kleine man. Veel bijgekletst, lekker gegeten en gewandeld. Was veels te kort natuurlijk maar goed. Nu is t nog maar 2 maanden aftellen voordat we weer helemaal van elkaar kunnen gaan genieten
Wow, ik vind dan eigenlijk die 2d heel mooi Nikie! Ik voel me vanavond niet lekker ;(. Ik heb al een paar dagen af en toe harde buiken, net weer en daarna echt flinke buikkramp, wel mijn darmen hoor gelukkig, maar af en toe lijk ik ook mijn baarmoeder wel te voelen, het voelt nu allemaal vervelend in mijn buik... Ik maak me toch wel een beetje zorgen, terwijl ik ook wel weet dat het waarschijnlijk gewoon een virusje of gewoon geprikkelde darmen zijn. Hebben jullie dit ook gehad? Hebben jullie ook al harde buiken gehad? Ik ga morgen wel meteen de VK bellen hoor.