Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook allemaal nog erg onwerkelijk. Kan me nog altijd niet voorstellen dat ik straks in de zomer moeder word.. Verder de kleine nog niet gevoeld (denk ik.. erg veel last van m'n darmen) maar m'n buik begint al wel te groeien! Tegenwoordig niet meer de enige die dat ziet, maar ook anderen in mijn omgeving, leuk! :) Nog niks aangekomen, maar volgens de gyn is het normaal als je pas rond de 20 weken aankomt, dus vooralsnog niks om me zorgen over te maken

2. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hier ook nog helemaal niks aangekomen maar dat kan ook komen omdat ik zo misselijk was. En ook nog niks gevoeld.

Vanochtend wel mijn buikomvang gemeten en die was toch 1,5 cm groter dan vorige week. Misschien kijk ik er wel teveel naar, dat ik het daardoor niet zie hahaha.

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hier vanmorgen bevend de weegschaal op... Afgevallen. Fijn om te lezen dat het bij jullie ook niet zo snel gaat! Je wordt er soms toch wat onzeker van he. Ik voel niets, kom niet aan... Ok, ik voel me wel rond met m'n tweede buik maar toch.

Ik zit nu twee kilo onder mijn startgewicht. Heb echter niet overgegeven oid.

4. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Hoi dames,

Ik ben momenteel opgenomen in het ziekenhuis, sinds vrijdag. Weer een longembolie te pakken :( Nog erg veel pijn maar gaat langzaamaan beter. Bloedwaarden zien er dagelijks beter uit alleen moeten nog stabiliseren. Wat blijkt: te lage dosering anti stolling gekregen waardoor er alsnog een prop heeft kunnen ontstaan, schijnbaar ben ik hier erg gevoelig voor (op mijn 16e ook 2 keer gehad in 2 weken tijd). Mag hopelijk halverwege volgende week naar huis. De kleine doet het in ieder geval wel goed.

5. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Daphne, wat naar! En wat vervelend dat je iet de goede dosis krijgt. Wel fijn dat de kleine het goed doet...
    Heel veel beterschap en sterkte! X

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Daphne, dat is schrikken zeg! Veel sterkte en hopelijk snel naar huis!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier weer door de apk van de vk heen :)
    Leuk om het hartje te horen aangezien ik ook niets voel nog.

Ik kom wel aan, want heb maar 1 zwangerschapskwaaltje: hongerrrr...continue

8. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Daphne wat vervelend. Gelukkig ben je in goede handen en doet de kleine het goed. Rustig aan dan maar

Hier gisteravond paar spatjes bloed. Ik denk dat ik het zo het beste kan omschrijven. Vanmorgen ook heeeel klein beetje.. Maar eigenlijk niet met afvegen meer als ik dep.. Dus ik denk dat het eerder een klein wondje is. Ik kijk het vandaag nog even aan. Nu helemaal niets meer.

9. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Kris zelfs een beetje afgevallen. Ik weet niet of je het al doet maar ik ben begonnen met mijn buikomvang te meten. Ik zit namelijk ook nog steeds op hetzelfde gewicht maar ben wel in 1 week tijd 1,5 cm gegroeid op de buik. Zo heb ik voor mezelf toch nog een soort van geruststelling.

Daphne, jeetje dat is schrikken zeg. Een longembolie is niet niks. Heel veel beterschap. Gelukkig is met de kleine alles goed.

RiTi weer door de APK gekomen. Hartje geluisterd. Dat is ook een vervelend kwaaltje, als je altijd honger hebt.

Thijs, spatjes bloed is ook schrikken. Hopelijk is het inderdaad gewoon een wondje.

10. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Hey Ladies ik ben nu ruim 2 kilo aangekomen, eigenlijk de laatste twee weken ineens bijna een kilo erbij!
    Wij krijgen trouwens een jongen! Super leuk! De echo was kort, maar heel leuk. Nu nog iets meer dan een week tot de 20 weken Guo... Wel spannend hoor!
    Thijs, wat schrikken, maar spatjes zal vast iets onschuldigs zijn...
    Ik voel de baby echt heel duidelijk nu trouwens, het voelt echt als een spartelend visje ;). Of vis zelfs ons haha.... Vooral s nachts en s avonds.

11. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Hm... Ja meten zal ik eens doen idd, goed idee!

Thijs, wat vervelend dat bloed. Ongerust?

Leuk Doortje! Hier nog eventjes wachten :).

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Oh wat heerlijk als je hem zo goed kan voelen, leuk hoor!

Thijs, kan een gesprongen aderetje of wondje zijn inderdaad, hopelijk is het al gestopt.

Clown, luxekwaaltje hoor, voel me erg goed verder :)

Ik let dus de hele dag op wat ik eet, anders sla ik te gemakkelijk door. Zit ook nooit meer vol of zo, heel gek.

13. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Heb geen bloed meer gezien en baby gisteren ook weer gevoeld dus zal idd wel een adertje zijn geweest.

Leuk om te horen dat er weer goede echo's zijn geweest en geslachtsbepalingen

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Daphne, hoe gaat het met je? X voor jou!

15. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Vervelend Daphne. Hopelijk gaat het snel beter en kun je weer naar huis

16. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Sinds vandaag weer lekker thuis!! :D Iedereen bedankt voor de lieve reacties! X

Voel me bekaf, na een week ziekenhuis op de longafdeling (rochelende mensen enzo..). Als verpleegkundige kan ik daar normaal wel tegen, maar niet als ik zelf rust nodig heb. Nu wel vaak bloedcontroles en controles bij de internist, maar goed, longembolie is ook vrij gevaarlijk om dat niet in de gaten te houden. Dus voor het komende half jaar weer wekelijks naar de prikpoli (momenteel dagelijks)

Verder vraag ik me af; ben ik nou de enige die de kleine nog niet gevoeld heeft? Morgen toch alweer 18 weken en de placenta ligt aan de boven/achterkant, dus daar ligt het ook niet aan. Hoop het ook snel te voelen, zo nieuwsgierig! Buik groeit wel, toch zegt iedereen: wat een klein buikje heb je nog! Maar wel in verhouding, wat ben ook niet zo groot haha

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Fijn dat je weer thuis bent Daphne!
    Ik voel ook nog niets, wel jammer maar niets aan te doen.

18. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Gelukkig Daphne.
    Ja, Ladies baby voelen is heel fijn! Maar hij schopt ook naar beneden en dat voelt eigenlijk echt niet fijn, zelfs een naar gevoel... Soms blijft hij daar ook vrij lang hangen ;). Maarja ik ben toch blij met alle andere schopjes! Hij is echt sterk en ik ben niet dun, maar minnaar kan het dus ook echt al voelen! Ik hoop maar datbik wel genoeg vruchtwater heeft... Nouja donderdag 20 weken echo dan hoor ik het allemaal.

19. Thijs1

Thijs1 Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    Docent
    Zwolle
    Bij de eerste voelde ik de baby ook laat hoor, dus zegt niets.

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ben hier al even niet geweest. Helaas erg druk gehad ook met werken en daarnaast thuis met wat dingetjes. Ik heb nog niet alles bijgelezen hier :) Met mij gaat 't redelijk. Vandaag precies 19 weken en aankomende dinsdag de 20wkn echo al. Vind t heel spannend! Tis nu alweer 3 weken geleden dat ik de pretecho heb gehad en sindsdien geen controles meer gehad. Ik voel ons kleine ventje nog niet echt. Behalve soms wat belletjes :s maak me soms wel zorgen dat ik nog niet zoveel voel maar ok, 't zal wel komen denk ik dan. Daarnaast ben ik blij als ik klaar ben met werken en naar mijn 'grote' man kan in Turkije. Begint nu allemaal wel op te breken het alleen zijn en wil gwn bij hem zijn. Rond 20 april ga ik die kant uit. Voor de rest heb ik afgelopen 2 weken baby geshopt en leuke dingetjes gekocht :D ben bijna van alles voorzien.

Hieronder trouwens een foto van een (nieuwe) fopspeen van Avent .Zoals jullie kunnen weten krijgen wij een jongetje en deze is in roze dus kan er niks mee. Dus als ik er iemand blij mee kan maken.....hoor ik het wel! Je kan 'm gratis op komen halen bij me (omgeving Eindhoven) of tegen verzendkosten stuur ik 'm aan je op ;) (verzendkosten haal je eruit aangezien deze speen rond de 6 a 7,- kost in de winkel)

Deel Deze Pagina