Volgens mij is het dan medisch want na de geboorte moeten de bloedsuikers van de baby gecontroleerd worden als moeder dat werkelijk zwangerschapsdiabetes heeft (tenminste heb ik geleerd tijdens de opleiding kraamverzorgende)
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes! Gisteren is ons mannetje in 50 minuten geboren om 9.27u. A.s. maandag hebben we de uitvaart.
Heel veel sterkte vandaag Daphne op deze moeilijke dag! Definitief afscheid nemen van jullie kleine mannetje, dat voor altijd ik jullie hart voort zal leven! Dikke knuffel XXX
Vandaag weer echo gehad, alles was goed! Zelfs 3 dagen verder dan de vorige meting 15 dgn geleden. Super blij dus!
Wat fijn gefeliciteerd! Ik ben gisteren na 3 weken vakantie weer gaan werken... Meteen gisteravond en vannacht harde buiken gehad. Ik vond het deze keer wel echt een beetje engig omdat ze echt wel vaak achter elkaar kwamen, maar het zakte wel weer wat meer af gelukkig, maar wel de hele nacht lopen dubben of ik wel of niet de vk zou bellen, toch maar niet gedaan. Vandaag wel, zij maken zich nog steeds geen zorgen... Dus dat probeer ik ook maar weer niet meer te doen.
Doortje het is idd niet heel ernstig als je af en toe harde buiken hebt. Zolang je de beeb maar voelt, maar snap je bezorgdheid. Hier ook veel harde buiken. Ook 3 weken vakantie gehad en dan zorgt het werken hier ook voor. Hopelijk werk het mooie weer mee om je wat te ontspannen
Doortje, ik ook! Hier alles goed, heb volgens mij serieus af en toe indalingsweeen, maandag naar de vk, ben benieuwd.
Spannend dames!! De laatste weekjes gaan in! Ben heel benieuwd naar jullie beebjes! Hier gister weer een goede echo gehad, kleine was al druk aan het bewegen en zwaaien, zo leuk!
Ik kwam weer even kijken hoe het met jullie is, de meeste zullen nu wel aan het aftellen zijn op de laatste weken, maar helaas ze ik het verlies van Daphne d'r zoontje. Geen idee of je het hier nog gaat lezen, maar veel sterkte meid en wat een mooie naam. Moet eerlijk zeggen nu het allemaal steeds dichter bij mijn oorspronkelijk uitreken datum kom ik er steeds meer aan moet denken, deze week gaat mijn collega met verlof en ik had over 2 weken met verlof gegaan Gelukkig gaan we vrijdag wel heerlijk op vakantie even een beetje afleiding. En ik heb ik alsnog december om naar uit te kijken Heel veel plezier en vooral suc6 met aftellen en suc6 met de bevalling, hoop hier te kunnen lezen wanneer wie is bevallen
Dag dames. Ik ben sinds maart al niet meer online geweest en dacht, laat ik toch eens even kijken hoe het met iedereen is. Daphne, ik zie jouw verschrikkelijke bericht. Ontzettend veel sterkte gewenst. JaDeBo en mamainthefuture, fijn dat het jullie weer zwanger zijn! Hier nog 2,5 week tot aan mijn verlof. Ben er ook wel aan toe moet ik zeggen. Afgelopen week eindelijk de meubels en de kinderwagen opgehaald. Nu moeten we alleen alles nog inruimen en alle kleertjes en lakens etc. wassen.
Ja . Die van mij met 36 weken vanwege pre eclampsie. Het is echt een heel klein mannetje van 2360 gram, maar we zijn nu thuis en het gaat al best goed! Wel nog moeite met drinken, dus lange gebroken nachten pffff . Hoe is het verder met iedereen?
Wat super Doortje dat alles nu goed is en lekker thuis zijn!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie manneke!! Hier ook alles goed... helft nadert hihi! Krijg er een klein meisje bij dus super!! Over 2 weken de 20 wkn echo! Maar alles zag er prima uit bij de pretecho, gelukkig! Verder is ze ook enorm bewegelijk
Doortje gefeliciteerd met je boy! Wat is zijn naam? Fijn dat je wel thuis bent, lang in het ziekenhuis moeten blijven? Enne is de bevalling goed gegaan? Enne wat is pre eclampsie? Mama JaDeBo fijn he bijna op de helft
Nog erg bedankt voor jullie berichtjes Clown en Mamainthefuture! Doortje, uiteraard van harte gefeliciteerd! (ik zag je privé berichtje eerder dan het berichtje hier). Hoe heet je mannetje? Hoop dat alles goed met iedereen gaat. Liefs, Daphne
Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest en was benieuwd of er al babynieuws zou zijn. Lees net het vreselijke berichtje van Daphne.. meid wat een gemis. Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe. Aan de rest natuurlijk een prettig verlof gewenst en een voorspoedige bevalling!