Zwanger uitgerekend 1-aug /15 aug 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door ArneLies, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Jongen/Meisje

1. Jongen

2. Meisje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Wat naar zeg. Ik denk ook wel vertellen, want dan heeft ze iets om naar uit te kijken. Sterkte!

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    @debbske, wat heftig! Ik denk ook na je echo vertellen, maar als het mis gaat wil je het neem ik aan hoe dan ook met je moeder delen, dus je kunt het ook wel zsm al vertellen... Zal voor haar ook dubbel zijn, misschien dat het ook angsten meebrengt? Dat kan ik me zo voorstellen... Ook voor jou trouwens! Pfffffff sterkte meis!

Ik ga zo naar het ziekenhuis, ik mag toch komen voor een echo! Mega zenuwachtig! Ik heb wel goed geslapen gelukkig, dus ik kan weer wat meer hebben, maar geen hartje kan ik natuurlijk helemaal niet hebben. Pffffff, hoop zo dat het goed is, maar ik heb er niet zo'n duidelijk positief gevoel bij. Ik ben nu wel misselijk, maar dat is volgens mij gewoon van de stress. Ik ga het maar proberen over me heen te laten komen...

3. Evelieng

Evelieng Bekend lid

2 dec 2013
    642
    981
    93
    Vrouw
    Roosendaal
    @debbske inderdaad heel naar voor je, misschien prettiger voor jou om het na de echo te vertellen? Dan heb je misschien ook wat minder stress de komende week...
    @Doortje81, succes! Ik ga duimen voor een mooi kloppend hartje!

4. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Arnelies wat een schatjes! Ik zal zo een foto van de mijne plaatsen. Ik werd om 4 uur wakker van onze rode die op mijn kussen om mijn hoofd lag en nog een poot op mijn kop neerlegde.... Hier liggen ze echt nooit!?
    Haha mijn boops groeien lang niet zo erg...

Doortje ik snap dat je bang en gespannen bent hoop toch dat je even een echo kan krijgen zodat je daarna kan ontspannen. Suc6 nu ik hoop dat je een hele mooie echo hebt!

Lucymila wat een schatjes en neeeeee allergisch voor je schatjes! En nu? Ben ook zo moe, ben op mijn werk maar is zo druk :(
    Ja ok was ook met afvallen bezig maar ja komt daarna wel weer :)

Debbske het is zeker druk en daar naast werken niet te doen bijna....
    Ook leuk twee honden :) mijn zus is ook zwanger haar kleintje komt in maart :) ik zou het ook vertellen aangezien je al een echo hebt gehad dan. En denk dat ze zich misschien ook gepasseerd voelt als je een mk krijgt en ze kan jou niet helpen ondanks dat ze zelf in een moeilijke periode zit. Sterkte in elk geval.

Dayna ook zulke schatjes!
    Suc6 met bedenken wat je doet ;)

Mamootje leuk op de kerstmarkt waar?

Mamajadebo ik vind het heerlijk als jij bij me slaapt :) doen het nooit wil het hem niet aanleren maar gister was ik zo moe. Hij heeft verder ook wel doorgeslapen hoor ;) slaapt altijd heel makkelijk als je hem maar op tijd in bed legt en gister was ik te laat......

Ikke ik heb ook erg veel moeite om mijn mond te houden! Wil het zo graag overal vertellen. Maar wij vertellen het met kerst heb dan nog wel geen echo gehad maar ach dat zien we dan wel weer zijn onze ouders maar en me zusje ;)
    Ook lieve hondjes :)

Evelieng leuk toch samen zwanger wel niet lang maar wel leuk :) moeilijke tijden gehad dus!

Kris dan val je inderdaad wel door de mand, hoe ga je het vertellen of zeg je het gewoon?

Wimpie welkom!

Dirkje wat een stofzuiger niet kan los maken ;) sterkte met stofzuigen :p

Is zo druk op me werk heb geen zin meer en ben me toch moe :(

5. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie tips en lieve antwoorden...

ik denk dat ik idd ff wacht op de echo en het dan toch maar vertel... oma worden is een goede afleiding idd.
    Mamainthefuture mijn schoonzus is in april uitgerekend....

Doortje81 suc6 met de echo...

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemiddag meiden!
    wij hebben vanmorgen het hartje mogen zien van onze kleine spruit! we zijn echt super blij! nu vertellen we het ook aan iedereen! ga het nu echt niet langer voor me houden!
    Weet wel dat ik zowiezo in het ziekenhuis moet bevallen (niet dat ik dat erg vind want had er zelf ook wel voor gekozen)...

@debbske, ik denk dat ik het mijn moeder zowiezo zou vertellen op het moment dat ik een goede echo zou hebben. Is toch ook iets waar ze naartoe kan leven?
    Succes de komende tijd, want die zal best pittig zijn!

@mamootje, zag idd dat je op een kerstmarkt stond maar zag het te laat. Is het goed gegaan?

@doortje, hoop dat je een goede echo hebt!

7. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ debbske jeetje weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen:( wat een k*tnieuws. Ik denk dat ik het ook na de echo zou zeggen dan heeft ze toch iets om naar uit te kijken.

@ marjolinos jaa wat een fijn nieuws meid gefeliciteerd!!

@ doortje succes!

Ik lees lekker mee maar omdat er zoveel gekletst wordt kan ik het niet zo goed bijhouden.:D

8. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Marjolinos Wat goed meis gefeliciteerd!!

Debbske jeetje meis dat behoorlijk heftig! Zou idd ff wachten tot na de echo de 20ste!

Doortje succes!

Mamainthefuture hoe oud je manneke? Hier heeft mijn jongste eigenlijk altijd bij mij gelegen, had erg veel last van reflux en sliep alleen op mijn borst en daarnaast was het wel zo makkelijk met de bv dus toch een tijdje bij mij in bed geslapen! Heerlijk zijn die momentjes! Al slaap ik echt niet als er überhaupt 1 van de 3 naast me ligt hihi!

Hier gaat t wel, erg misselijk en moe blegh! Net wel ff op de bank gelegen maar heeft niks geholpen! Hopelijk houden de kids zich een beetje rustig... hihi

9. sjapie

sjapie Lid

23 nov 2013
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ marjolinos...fijn he :) voelt vast als je op je foto doet he...spring een gat in de lucht!

@ debbske...wat een heftig nieuws...is er al een prognose en behandeling voor je moeder besproken...ik zou het gauw vertellen, is inderdaad misschien goede afleiding..ik zou ook later willen dat mijn kleine meid me het zou vertellen, ook al zou er iets heel naars met mezelf aan de hand zijn...

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Haha ik dacht dat mijn bh's ook nog wel pasten, tot ik hem gisteren uit deed en mijn halve borsten rood gestreept waren door de randen. Oeps, toch maar even wezen shoppen net.

@ Sass, ben blij voor je dat je nu toch wat opgeluchter bent. 't was ook niet niks wat jij had! En aardig logisch dat je er dan niet bij kan zijn ;)

@ Mamainthefuture, ik ga naar het concert in Groningen, top! Ik vind de muziek ook echt geweldig. Paar dagen geleden hoorde ik wat liedjes van Marco, en daar gingen de tranen weer. Zoveel herinneringen.

@ Doortje, ik ben er nu wat rustiger op, vandaag amper bloedverlies gehad, gelukkig, en over 7 dagen de echo. Ik moet van mezelf gewoon kalm blijven en denken dat alles goed komt want positieve energie helpt erg bij mij.

Wel fijn dat je al langs kan komen. Veel succes en hopelijk gewoon een kloppend hartje, wat kan jij dan fijn het weekend in! Ik ga voor je duimen!

@ Lucymila, jouw post vond ik zo grappig, 'je kunt ook de laatste 10 min kijken' .. dat dacht ik ook idd! De rest is alleen maar herhaling en gepraat.

@ Debbske, als je vriend gelijk heeft, beloofd dat nog wat haha. Ik zou het ook het liefst willen vertellen, zo moeilijk om overal mijn mond te houden. Vandaag gingen we een 'high tea' doen, ging ik bijna over m'n nek. Niet geheel de bedoeling dus maar gezegd dat ik me niet zo lekker voel. Tsja..

Wat naar van je moeder :( ik kan haar natuurlijk niet inschatten maar ik denk dat ze wel blij zou zijn, doe in ieder geval wat voor jou zelf goed voelt :) Misschien na de echo vertellen? Dan weet je in ieder geval al iets meer en de meeste zwangerschappen gaan natuurlijk gewoon goed.

@ Marjolinos, wat super!! :D

Wat een katten/honden-gekken hier :D Wij hebben er zelf ook 2 (Bella en Kiki), ben er helemaal gek op. Helaas geen foto op mijn laptop ervan staan maar ik heb 2 zwarte persen, anderhalf jaar oud en zusjes. Komen uit het nestje van mijn schoonmoeder. Enorme slijmballen zijn het.

11. lucymila

lucymila Niet meer actief

@debbske wat de anderen ook zeggen: ik zou t mn moeder ook vertellen, het is vast goed nieuws voor haar!

Ik heb kerstmarktstress. Zat net nog wat te knutselen, doe ik weer iets, waardoor ik het weer helemaal verpest *janken*. Ff lief berichtje van mijn mannetje en een kopje van poes maken veel goed, maar de traantjes niet minder. *hormonen* dan maar even gaan liggen...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,7 KB
      Weergaven:
      49
  12. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitgerekend!!!!

29-07-2014
    - Marjolinos - 33 jaar - 1e kindje

30-07-2014
    -Adria27
    -Ukkie89-24 jaar- 2e kindje

01-08-2014
    -LiefjeM
    -Mamootje - 24 jaar - 2e kindje
    -Sortie - 26 jaar - 1e kindje

02-08-2014
    -Doortje81 - 31 jaar - 1e kindje (dmv ICSI)

03-08-2014
    -Beertje13
    -Manuela82
    -Arne lies - 29jr - 1e kindje - 1 Stiefkindje - Zeeuws Vlaanderen
    -An1977
    -NiJO - 29 jaar - 3e kindje

04-08-2014
    -Lucymila, 29jr, 1e kindje (na MA) - Arnhem/Nijmegen (Gelderland)
    -Sass74 - 39jr - 1e kindje (via ivf) - Mendoza

05-08-2014
    -Evelieng - 28 jr - 1e kindje - Roosendaal (Brabant)

06-08-2014
    -Sjapie
    -Sassie1981
    -Thijs1 - ? Jaar - 2e kindje - Zwolle (Overrijsel)

07-08-2014
    -Seit - 27 jaar - 2e kindje
    -nikie86 -28 jaar -1e kindje (na 2 mk)- Veldhoven (Brabant)

08-08-2014
    -Tapa87 - 26 jaar - 1e kindje

09-08-2014
    -Nyn - 29 jaar - 3e kindje
    -Dayna - ? Jaar - 1e kindje - Den Bosch (Brabant)
    -Moedertje112

10-08-2014
    -Kirin - 30 jaar - 2e kindje

11-08-2014
    -mamainthefuture - 27 jaar - 2e kindje

12-08-2014
    -Mama JaDeBo - 28 jaar - 4e kindje - Noord Holland
    -Mindy - 24jr - 1e kindje

13-08-2014
    -Ikke142 - 31 jaar - 1e kindje
    -Debbske - 36 jaar - 1e kindje - Brabant

14-08-2014
    -Wannabemom - 27 jaar - 2e kindje
    -Kris81 - 32 jaar - 1e kindje
    -Dirkje82 - 31 jaar - 2e kindje

15-08-2014
    -Daphne91 - 22 jaar - 1e kindje - Zuidwolde (Drenthe)

afspraken

9-12-2013, Sass74 1e echo --> hartje klopt!

11-12-2013, Arnelies --> hartje klopt!
    11-12-2013, Nikie86 --> hartje klopt!
    11-12-2013, Kirin, Intake --> ?

12-12-2013, sortie, 1e echo --> hartje klopt!
    12-12-2013, mamootje, 1e echo --> hartje klopt!

13-12-13, marjolinos, 1e echo 1e echo --> hartje klopt!

16-12-2013, nikie86, 2e controle + echo
    16-12-2013, Doortje81, 1e echo
    16-12-2013 mamainthefuture, MvM
    16-12-2013 Sjapie, 1e echo VK

17-12-2013, Arne lies, 2e echo

18-12-2013, NiJO, intake + 1e echo
    18-12-2013, sass74 2e echo

19-12-2013, Seit, intake VK
    19-12-2013, kris81, 1e echo
    19-12-2013, EvelienG 1e echo

20-12-2013, manuela8, 1e echo echobureau
    20-12-2013, Liezze, 1e echo
    20-12-2013, Dayna, 1e echo
    20-12-2013, Seit, 1e echo
    20-12-2013, Lucymila, 1e echo bij VK
    20-12-2013, Daphne91 1e echo
    20-12-2013: Debbske 1e echo

23-12-2013, Ukkie89, 1e echo
    23-12-2013, Thijs, 1e echo
    23-12-2013, Ikke, 1e echo

24-12-2013, Nyn, 1e echo

27-12-2013, Kirin, 1e echo

28-12-2013, Mama JaDeBo, 1e echo

30-12-2013, Mama JaDeBo, intake VK

2-1-2014, Daphne91, 1e echo

3-1-2014, mamainthefuture, 1e echo
    3-1-2014, wannabemom24, 1e echo
    3-1-2014, Arnelies, 3e echo, intake VK

6-1-2014, Tapa87, Intake VK

8-1-2014, manuela82, 1e echo vk
    8-1-2014 mamootje 2e echo + afspraak gyn

13-1-2014, Tapa87, 1e echo

17-1-2014, Dirkje82, 1e echo

Geslacht

Chineese kalender Meisje
    * Arnelies
    * Mamainthefuture
    * Daphne91
    * Mama Jadebo
    * Nikie86

Chineese Kalender Jongen

13. ArneLies

ArneLies Actief lid

7 feb 2013
    239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een gesprekken allemaal weer, Marjolinos gefeliciteerd meis echt super dat tot nu toe de hartjes allemaal kloppen

@doortje heb je al nieuw?

@debbske ik zou het wel vertellen het is een mooi iets om als oma naar toe te leven.

Ook hier is het al bekend gemaakt, mijn papa vond het nodig ons te feliciteren op FB omdat hij zooooo blij was dus wist iedereen het al. Opa en Oma zitten op hun grootouders wolk en ik op me mama wolk en vervolgens zet mijn mannetje het grote nieuws ook nog even op fb dus het leed is al geleden hier. Kan me er echt niet druk om maken vindt het wel fijn dat ze er nu van weten want ik kan toch slecht me mond houden.

@Meiden leuk al die beestjes die voorbij komen

@manuela hoe is het meis je bent zo stil gaat alles wel ok daar? Heb je inmiddels je paardje alweer gezien? ik krijg steeds minder zin om naar stal te gaan blegh heb gewoon geen zin om lekker op me gemakje alles te gaan doen met hem ben het zo strontbeu heb er gewoon geen energie voor.

@daphne hihihi hier hetzelfde ik ben wel trots op mijn boobs ze mogen eindelijk eens gezien worden hahaha je kunt er op het moment ook slecht omheen

Dames is ga lekker uit eten tot laterrrrr

vanavond voice kijken en duimen dat Jill door gaat

14. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Marjolinos gefeliciteerd!!!
    Ik had gelukkig ook een kloppend hartje!!! Ben heel erg opgelucht! Ik ga zeker lekkerder het weekend in, hoewel ik nu al weer toeleef naar de volgende echo haha.
    Ik krijg die gelukkig over 2 weken in plaats van 3 omdat de arts dacht dat ik het anders niet vol zou houden ;) Klopt helemaal!
    Ik krijg de tweede dus de dag na kerst!
    Daphne, wat fijn dat jij zo rustig kan blijven. Wat is je geheim ;). Ook fijn dat het beter gaat! Ik denk zeker dat positieve energie helpt!

Helaas, wij hebben geen huisdieren? Behalve waarschijnlijk heel veel huisstofmijt ;). Hoor ik er dan nog wel bij ;). Ik ben niet zo van de katten en de honden, doe mij maar konijnen ;) ik wee het suffe beesten, maar ik heb er een zwak voor.

15. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    @ Doortje, wat leuk!! :D

Tsja geen geheim maar stressen is natuurlijk ook echt slecht en verder, veel afleiding zoeken :) en dat ik minder bloedverlies had vandaag lucht ook al op

16. Debbske

Debbske Actief lid

29 nov 2013
    199
    0
    0
    Marjolinos gefeliciteerd!!!!
    shapi, ze moet nu eerst door 2 scanapparaten mri en cat om te kijken of en evt waar uitzaaingen zitten. Hierna kan pas gekeken worden of ze een operatie, chemo of beiden nodig heeft, als er iets gedaan moet worden. Er is ook een heel kleine kans dat alles er al uit is gehaald met de operatie van afgelopen week.
    Ik kan niet anders dan duimen voor haar en er voor dr zijn. .. en idd volgende week leuk nieuws brengen hoop ik....

17. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Yeahh doortje wat fijn! Ga je idd lekker het weekend mee in :)!
    En toch wel attent van je dokter dat je over 2 weken weer mag ;)!

K kan ook niet wachten tot de 28ste... lijkt nog zover weg... pffff!

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    doortje wat fijn dat je een kloppend hartje hebt!

@hier ik heb op 13 januari pas de volgende echo! ben dan 11 weken (denk ik, moet het nog ff narekenen).
    Wij hebben een halve dierentuin... 2 honden, 2 konijnen en 1 kat!

19. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    Even een update van mij. Ik lig inmiddels aan het infuus in het ziekenhuis op de afdeling gynaecologie omdat ik aan het uitdrogen was. Ketonen in mijn urine was 2 +. ( schaal loopt van 1 tot 4 met 4 als ergste) met veel geluk kan ik zondag naar huis maar maandag is waarschijnlijker. Goed nieuws is er ook. Ik heb al een echo gehad en het hartje klopt :-D. Mijn uitgerekende datum is nu 5 augustus. Begin langzaam ook wat binnen te houden.

20. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Debbske leuk in april :) zit er iets minder verschil tussen dan bij me zusje en mij! Leuk hoor :)
    En oma worden is een prachtige afleiding ;) heel veel sterkte iig.

Marjolinos fijn een goede echo gefeliciteerd :) ben benieuwd hoe iedereen reageert? Hoe vertel je het?
    Haha halve dierentuin.

Wannabemom niemand kan het bij houden hier ;)

Mamajadebo hij is 6,5 maand (1-6-2013) heeft ook reflux gehad maar gaat nu gelukkig de goede kant op ;) en hij ligt wel elke ochtend lekker bij mij te knuffelen!
    En nog kunnen rusten?

Daphne oeps... Geen pijn dan door een te strake bh?
    Ja vind zijn muziek erg mooi! Veel nummers raken mij ook. Zijn concerten vind ik al helemaal gaaf! Ben ook lid van zijn fanclub :)

Lucymila knuffel voor jou! Suc6.

Arnelies haha iedereen dus te enthousiast haha.... Ja vanavond the Voice kijken :)

Doortje jeeeeeeej gefeliciteerd meid wat fijn. Goed d'r je het toch hebt gedaan nu heb je rust.
    Natuurlijk hoor je er nog bij met of zonder dieren :)

Deel Deze Pagina