Fb leuk, maar daar wacht ik ff mee tot ons nieuws wereldkundig is.. hihi...kletsen hier heerlijk verder. Lig net in bed. Kruikje op mn buik en dan hopen dat de slaap zo wil komen. Lug weer alleen vannacht en dan slaap ik sowieso altijd slechter. Ach kan in ieder geval net mn mannetje smsen. Is hij ook niet zo alleen aan t werk.
Jeetje wat heftig!!!!! Ik kijk nu: ik word moeder en ze zijn in Kameroen. Er is net een vrouw doodgegaan na de geboorte van haar kind! Omdat ze teveel bloed verloor. In NL had ze het gwn overleefd...dit is echt te heftig en zo zielig
Ohhh jeetje tranen met tuiten van het lachen hier dit had je echt moeten zien ik zat op me knieën op de grond van het lachen. De katten hebben een stokje met veertjes eraan, diva trekt er zo hard aan pikt een veertje en rent keihard weg, arne (mijn man) die legt die stok neer en vliegt achter diva aan en ja je raad het al bliksem de jongste die pikt die stok en rent er keihard mee weg.....sorry maar ik heb gewoon pijn in me buik van het lachen....
Als jullie willen kan ik ook evt. Een besloten en geheime groep oprichten op fb. Dat kan niemand zien, behalve leden. Andere fb vrienden zien niet dat je lid bent, kunnen niet zien wat je er in post etc. Als daar belangstelling voor is, regel ik dat morgen even en voeg ik jullie toe. Dan kunnen we zonder pottenkijkers liken etc .
@debbske, sterkte meid lijkt me niet meevallen allemaal @manuala, ook jij veel sterkte daar hopelijk voel je je snel beter @doortje:fijn van de echo hopelijk maak je je nu minder zorgen @nikie: ik ben gewoon nederlandse maar ben tijdens mijn wereldreis verliefd geworden op een argentijn die ik met Tango dansen ontmoette in Buenos Aires en ik ben daarna nooit meer naar huis teruggekeerd en woon hier nu 5 jaar.
Debbske Jeetje heftig zeg! Ik zou het haar ook snel vertellen beetje afleiding kan geen kwaad! Marjolinos wat goed gefeliciteerd! mijn volgende echo is ook op 13 januari Doortje jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Manuela82 wat vervelend hoop dat het snel beter word en je weer naar huis kan! Maar wel een kloppend hartje helemaal goed! Gefeliciteerd! Wij hebben het vrienden moeten vertellen vandaag zouden daar 2de kerstdag eten en ze vroeg of we carpaccio lusten nou ik wel maar me vriend niet en ik mag het niet haha dus ik zei nee lust hij niet. Toen zei ze ow verzinnen we voor hen wat anders haha Oeps! Nou ja toen na overleggen met vriend lief maar verteld dat ik het niet mag! kerst avond mijn ouders vertellen en 1ste kerstdag broertjes en zussen
Kris dat lijkt me wel leuk hoor. Kijk maar.....misschien sowieso goed het een besloten groep te maken, ook om een beetje het overzicht te kunnen houden.
En ja hoor tis weer zover....ik ben weer wakker. Tv maar al aan....nieuw warm kruikje op mn buik en nu maar hopen dat de slaap nog n keertje komt. Bah....die buikpijn vind ik momenteel het ergste. Heb echt het idee dat ie ontploft..... maar goed zolang het geen krampen zijn is het goed....toch? Misselijk valt echt wel mee moet ik zeggen, alleen eetlust is ver te zoeken......wel veel dorst...dus fles limonade staat naast het bed. Ik ga maar weer eens wachten tot mn mannetje thuiskomt. Ik hoop dat jullie beter slapen dames. X
Arnelies ik ga straks nog een keer kijken op fb of ik je gewoon kan toevoegen Jeeeeej eigenlijk iedereen die ik top vind bij tvoh zijn door. Al vond ik de keuze bij sommige wel heeeeeel moeilijk. Haha ik zie het voor me doen de dames hier ook zo vaak geweldig! Nikie jeetje zeg wat heftig, dat soort dingen moet je helemaal niet kijken (al kijk ik het zelf ook.... Alleen gister niet haha. Kris dat lijkt me handig hoeven we elkaar allemaal niet toe te voegen maar hebben we gewoon 1 groep leuk! Sass dat klinkt als een mooi sprookje hoe jij je man hebt ontmoet, mooi zeg Sortie en hoe reageerde ze? Ikke pffff vroeg zeg jeetje! Ik moet nu me kleine mannetje een fles gaan geven anders sliep ik nog... Wordt alleen wakker met buikpijn me darmen werken niet mee, helaas herken ik het van de vorige keer Sassie ook al zo vroeg
Veel voorkomende klacht dus. Vroeg wakker.....net wat series gekeken...nu bijna acceptabele tijd om op te staan zullen we dan maar zeggen he....
Ok, prima, maak ik een geheime groep op fb . Stuur me maar een pbtje om je toe te voegen . Zo, nu eens even de rest doorlezen!
Goed idee! Dat lijkt me een stuk overzichtelijker als er op elkaar gereageerd wordt. Wel een geheime groep maken dan. Wie wordt de beheerder? Dan stuur ik je een PB met mijn naam op Facebook