Zwanger uitgerekend eind oktober

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ikke2014, 4 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke2014

    Ikke2014 Lid

    29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Hoi,

    Evn in het kort mijn verhaal. Ik heb al een dochter van mijn eerste ICSI poging/punctie. Na haar had ik nog 3 cryo's over deze zijn het niet geworden dus nieuwe punctie gehad 7 februari. Hier een tegenvallende resultaat uit gehaald. Maar 4 rijpe eicellen 1 verse tp en maar 1tje goed genoeg om de vriezer in te gaan.

    En nu het leuke maar ook spannende deel van mijn verhaal. Ik ben zwanger van mijn verse tp. Op 4 weken hcg geprikt deze was 29.4 dus nog erg laag daarom advies gekregen nogmaals te prikken na 6 dagen, toen was die 305.4 dus prima gestegen.
    Ik vond en vind het soms nog steeds lastig te geloven dat ik zwanger ben want mijn waardes zijn laag maar wel binnen de norm van 4 en 5 weken zwanger. Nu heb ik over 2 weken een eerste echo en hoop dat we dan een hartje zien dan zal ik er meer in kunnen geloven. Gister nog wel een testje gedaan voor mijn eigen bevestiging.. nou die was positief :roflmao:

    Ik heb niet veel symptomen behalve wat misselijk ook al 1x echt moeten overgeven en moe.
    Meer dames nu rond de 5 à 6 weken zwanger en zin om een beetje te babbelen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Bij het ‘bevallingslijst’ subforum heb je een uitgerekend oktober groepje waar je gezellig kan kletsen.
     
  3. Ikke2014

    Ikke2014 Lid

    29 apr 2014
    88
    42
    18
    gehandicaptenzorg
    Ohw thnx voor de tip!
     
    Oilell en Suzi98 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina