hey meiden, heb zaterdag 2 positieve testen gehad! van matcare er waren duidelijk 2 lijntjes te zien, super blij natuurlijk :d:d:d:d:d maar wat ik raar vind als ik 2 weken geleden een test deed waar ik al overtijd was negatief was een vals positief kan da dan?
ik had da ook met mat care,maar ben wel zwanger...ik testte veel maar pas posii toen ik 16 daen overtijd was
hoi hoi nee hoor je bent gewoon lekker zwanger geniet er maar lekker van die eerste negatieve test heb je gewoon te vroeg getest fijne zwangerschap toegewenst groetjes nathalie
sorry vergiste me met een ander bericht idd nogmaals gefeliciteerd vorige bericht was niet voor jou bedoeld
Ik denk ook dat je de eerste keer te vroeg was. En als dat 2 weken geleden was en je bent nu nog niet ongesteld en een positieve test, zou je toch echt zeggen dat je wel zwanger moet zijn. Ik zeg: PROFICIAT! xxx
Vals posi komt bijna nooit voor, tenzij je medicijnen gebruikt waar hcg in zit. Vals nega komt veel vaker voor. Misschien heb je een laat ei gehad waardoor je niet gelijk posi testte, of misschien deed hij/zij er wat langer over om een lekker plekje te zoeken in je baarmoeder. Of beide. GEFELICITEERD
ik heb voor de positiefe test al 11 testen negatief gehad opn 4 okt pas positief en ben toch echt zwanger wou het door zoveel neg eerst ook niet geloven maar de vk heeft ghet bewijs geleverd met een mooie echo van een kindje van toen 8 weken