Zwanger v 2e kindje en opgave belastingdienst voor teruggave kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door anastasia, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    #1 anastasia, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Hallo meiden,

Vraagje... onze oudste zit 1 dag in de week op het kdv. hiervoor krijg ik een teruggave per maand.
    Hoe moet ik dat nou doen met deze 2e die onderweg is???
    Moet ik dan een wijziging invullen of iets anders ik weet het niet, en kwam er op de site van de belastingdienst zo snel ook neit achter..
    Wie weet het!

HELLUP

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen (misschien morgen even bellen met de belastingdienst?)

Maar volgens mij moet je inderdaad een wijziging invullen waarin je dan aangeeft 2 kindjes te hebben die naar een KDV gaan en dus voor 2 kindjes teruggave wilt ontvangen.

3. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Je moet straks idd een wijziging doorgeven, met ingang van de datum dat je 2e kindje ook naar het kdv gaat.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    maar als ik nu die wijziging doorgeef en er is straks geen plek vanaf die datum.. wat dan???

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Je moet pas een wijziging doorgeven op het moment van plaatsing. Dan krijg je alles met terugwerkende kracht terug, als je al betaald hebt. Anders wordt het gewoon aangepast.

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja maar voorsschieten is wel wat prijzig ;) Ik kan geen 2 maanden 300 euro per maand missen hoor.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als het goed is krijg je een maandje ofzo van tevoren wel te horen of er plek is.... en de belastingdienst doet er een paar weken over om je wijziging te verwerken. Dan ben je dus mooi op tijd.

Deel Deze Pagina