Iedereen die tussen de 4 en 11 weken zwanger is, kan zich opgeven voor Moeders voor Moeders. (Je kunt meedoen van week 6 t/m week 16.) Niet iedereen wordt spontaan zwanger. Eén op de zes stellen heeft een behandeling in het ziekenhuis nodig vanwege vruchtbaarheidsproblemen. Jij kunt deze stellen helpen ook zwanger te worden door je urine te doneren. Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen. Uit deze urine wordt het hCG-hormoon gewonnen. Dit hormoon wordt verwerkt tot een geneesmiddel voor vruchtbaarheidsbehandelingen. Het enige dat je hoeft te doen is urine opvangen. Als bedankje krijg je zelfs nog leuke cadeautjes. Al is het bijdragen aan het geluk van anderen natuurlijk het belangrijkst! Alle informatie kun je vinden op de website: www.moedersvoormoeders.nl. Ik vind het belangrijk dat zoveel mogelijk vrouwen op de hoogte zijn van dit initiatief, waardoor er zoveel mogelijk vrouwen mee gaan doen om anderen te kunnen helpen. Dus 'zegt het voort'
Hier ook een moeder voor moeders!! Nog maar een dikke twee weken en dan zit het er weer op! Vond het geen enkele last om te doen! Al heb ik de laatste week de flessen naar de badkamer verhuisd, aangezien ik daar 's ochtends de grootste plasjes doe! Haha Ik zag toevallig laatst ook een vrouw bij de C&A lopen die dezelfde ketting om had! (het cadeau) En we glimlachte lief naar elkaar! Liefs
als ik zwanger mag worden dan ga ik zeker meedoen! vind het erg belangrijk om mee te doen voor de dames die niet van zelf zwanger kunnen raken en er hulp bij nodig hebben kleine moeite voor zoveel goeds!
Heb ook al 2x meegedaan. Een kleine moeite voor een groot geluk! En die cadeautjes zijn een leuke bijkomst natuurlijk
Ik doe ook mee,heb nog ongeveer 6 weekjes te gaan. Ik ben zelf net de injecties voor gebleven dus zie het als mijn taak om mee te doen aan moeders voor moeders. Ik heb een hele open uitkijk op mijn deur en voorkant van mijn huis maar dat maakt me niet uit iedereen mag zien dat ik mee doe aan moeders voor moeders,ik kreeg zelfs onderlaatst van iemand uit de buurt erg leuke reacties en ze vertelde me dat ze zelf ook net zwanger was en ze zichzelf ook had opgegeven na het zien van de kratten voor mijn deur
Ik heb meegedaan maar helaas maar een week volgehouden. Ik begon pas met 11 weken echt kwaaltjes te krijgen en ook harstikke miselijk, knallende hoofdpijn etc. Ik kon me er jammer genoeg gewoon niet meer toe zetten om die flessen te vullen. Daarbij werd ik van die vloeistof in de flessen alleen maar nog misselijker en begon ik al te kokhalzen als ik de fles opendraaide. Schoot niet echt op hier dus..
Namens de MMM-meiden: BEDANKT! Ik ben ook een van de vele dames die Pregnyl moet spuiten, en wij hebben daar jullie urine voor nodig! Dus dames, plassen maar!!!!! Zonder jullie plasjes kunnen vele niet zwanger worden. GA ZO DOOR, BEDANKT LIEVE SCHATTEN!!!!!
Ik doe nu ook weer mee voor de 3e keer. Bij de 1e kwam ik er te laat achter dat ik zwanger was... Heb zelf ook pregnyl nodig gehad tijdens mijn ivf behandelingen en weet dus dat het heel belangrijk is. Nu ik spontaan zwanger ben geraakt dus ik alsnog gewoon mee. Vind het een superdoel
Fijn te horen dat jullie mee gaan doen / mee doen / mee hebben gedaan Er zijn nog veel te veel vrouwen die niet van het bestaan van Moeders voor Moeders weten... af en toe hier even in de aandacht kan dus geen kwaad.
Super! Was jij ook zo blij verrast met de cadeautjes? Ik wist helemaal niet dat je er wat voor terugkreeg en vond het hardstikke leuk.
Ik heb mij ook voorgenomen om mee te doen, mocht ik zwanger raken Mijn beste vriendin, sinds kort zwanger, doet ook mee Echt super!
Goed initiatief! Ik doe ook mee sinds 2 weken! Begrijp niet dat vrouwen die ervan af weten niet mee willen doen.. kleine moeite, groot geluk!
hallo allemaal, ik doe ook mee sinds 2 week, vind het zo'n goed gevoel dat ik voor iemand anders iets terug kan doen
Ik heb ook 2x meegedaan!! 2x zit er net op. Kleine moeite, groot plezier voor diegene die het nodig hebben!!!
Ik heb het nu 2 keer gedaan, en deze keer doe ik het niet. ivm extreme misselijkheid. (en de lucht van de flessen) De eerste keer gewoon 10 weken en de 2e keer 5 weken ivm ma. Maar mijn grootste reden is dat ze me nog 3 keer gebeld hebben met enquetes ??? en administratieve vragen terwijl ik al 2 keer had doorgegeven dat mijn kindje niet meer leefde en ik gecuretteerd werd.