Ik weet het niet meer zo goed... Bij mijn 2 vorige zwangerschappen (dochtertje en mk) testte ik licht pos op NOD-dag, nu pas 1 week later. 'k Ben eigenlijk goed bang vanwege mk 2 maand geleden. Heb dus nu ook het gevoel dat het zal fout lopen aangezien ik zo laat pos test. Heeft iemand dit ook meegemaakt bij een 2e/3e zwangerschap waar het toch goed bij kwam? Of waar het echt dus misging? Heb ook zo geen symptomen gehad, zoals overduidelijk de vorige keren zelfs vanaf 1 week voor NOD! Ik voel wel vanalles: een opgeblazen gevoel, ongesteldheidsgevoel, moe, moe, moe. Maar ik denk dat ik me het eerder wil wijsmaken dat het goedzit. Ik heb m'n banner even gewist, omdat ik niets meer zeker weet...
Trouwens, weet eigenlijk niet of ik het bij het juiste topic heb geplaatst... Sorry als dat niet zo is...
Bij de eerste had ik op nod een vette positieve test in handen, bij de tweede 7 dagen na nod een hele lichte die een week daarna nog steeds heel licht was! (daarna niet meer getest dus weet niet) O, ja. Mijn beide kinderen zijn kerngezond ter wereld gekomen Moed houden dus !
Heb net m'n banner aangepast, want ik denk dat ik gewoon slechte testen in huis had van Mat care. Heb immers nadien de digitale test van Clearblue gebruikt en 'zwanger' in no time op het scherm! 'k Kan het nog steeds niet geloven, heb ook wel echt angst vanwege vorige mk. Ach, we zullen heel stilletjes juichen... Mag op 5 november naar gyné, hopelijk zien we een hartje kloppen!
Staat je mooi hoor die banner Lila. Ik begrijp dat je het nog heel spannend vind vlak na je miskraam. Ik hoop dat je dit keer een hele voorspoedige zwangerschap zult hebben! Groetjes Vanilia