Dag allemaal, Na een MA in maart 2014 nu wederom zwanger!! Vandaag precies 4w3d, schiet al op LOL Ondanks dat we echt ontzettend blij zijn ben ik ook wel heel angstig nog door mijn vorige miskraam....(wie heeft dat ook?) en daarnaast verlies ik al oud (bruin) bloed sinds de eisprong dus hvind het wel een super spannende tijd. Zou het wel heel leuk vinden om meerdere meiden te treffen die ook in juli volgend jaar zijn uitgerekend zodat we elkaar de komende tijd kunnen steunen. Mijn eerste echo zal zijn op vrijdag 14 november met 6w5d...kan de dagen nu al vooruit kijken...
allereerst dikke proficiat en begrijp dat je wat angstig bent als je reeds MK gehad hebt! Maar zou toch proberen zo rustig mogelijk te zijn en te genieten van dat groeiende wonder in je buik! De tijd zal snel genoeg gaan
Sluit je maar aan bij zwangerschapsclubs- juli 2015 uitgerekend. Daar vind je meer 'soortgenoten'! Wel zorgen dat je het goeie clubje pakt met de meeste berichten zegmaar
gefeliciteerd! Fijn dat de echo tegenwoordig sneller mag dan 12 weken he... moet je voorstellen dat je zo lang moet wachten!
Voor een kletstopic kun je je bijv. aansluiten bij dit topic..http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/543007-juli-2015-uitgerekend.html