leuke ideen om te zeggen dat je zwanger bent!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door buddy, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Hoi,

Ik weet nog niet of ik zwanger ben,maar ben al wel aan het denken aan een leuk idee om te vertellen aan mijn ouders en schoonouders dat we weer zwanger zijn.
    Had al gedacht aan een kaartje met daar voorop hoera een klein kind maar wat zet ik erin?
    Toen we van de eerste in verwachting waren hadden we een fotolijstje met daarin:
    Jullie kunnen mij niet horen
    Jullie kunnen mij niet zien
    In ........ word ik geboren
    Mag mijn foto in dit lijstje misschien...

Iemand nog meer leuke ideen???

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

je kan ook leuke boekjes kopen van die hele kleine boekjes en daar staat in '' Voor opa en oma '' er staan dan allemaal kleine teksten in die opa's en oma's vaak zeggen ... Ik weet niet of de opa's en oma's al kleinkinderen hebben anders is zo'n boekje echt leuk want dan verwachten ze niet meteen dat je zwanger bent, althans dat hadden wij ;)

Nu bij de tweede hebben we die kleine een T'shirtje aan getrokken en daarop geschreven '' Ik speel binnenkort niet meer in mijn ... '' en dan op de puntjes hadden wij een badeendje getekend ..

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Voor mijn ouders zou het het tweede kleinkind zijn en mijn schoonouders het 6de kleinkind

4. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    en morgenvroeg zal ik maar eerst gaan testen of het zover is...
    Ik hoop het!

5. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Wij hebben voor iedereen een persoonlijk kaartje gemaakt met een heel klein foto-tje van de positieve test...en dat via omwegen aan degenen gegeven...
    Op het kaartje stond.......Hallo opa en oma, oom en tante, vriendin ect en dan

Ik ben nu nog piepklein,maar als alles goed gaat zal ik in oktober jullie jongste kleinkind/neefje of nichtje ect zijn...

Het was erg leuk om de verbaasde gezichten te zien...

6. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    op zizoe.be vind je heel leuke ideetjes
    kheb zelf voor deze 2de zwangerschap een button besteld 'ik word grote zus' om op haar kleren te spellen op de trouwdag van mijn broer.

7. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ow ja, succes met testen meid!
    laat je het ook nog even weten? ;)

8. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb voor mijn schoonouders via Bol.com het boekje 'Zo gaat de molen' besteld. In dit boekje staan alle liedjes van toen voor opa's en oma's van nu, zoals kabouter Spillebeen, Kortjakje, de 7 kikkertjes, klein klein kleutertje. Ze waren er erg blij mee!

9. christa24

christa24 Actief lid

13 jul 2010
    167
    0
    0
    Ik ben peuterleidster
    In Den Haag
    Mijn vriendin had een briefje en een knuffel op het briefje stond kan je op mijn knuffel passen tot ik er ben?
    Haar moeder begreep het gelijk en was superblij!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij hadden voor de opa's en oma's een koffertje gemaakt met daarin een rompertje (met opa en oma zijn lief! erop), een knuffeltje, een slap en een boekje. Bovenop lag een kaartje, daar had ik op geschreven: als ik groot genoeg ben, mag ik dan komen logeren?

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb bij de oudste ook dat lijstje gedaan.
    bij de 2de een shirt laten drukken met op de achterkant ik ben straks niet meer in mijn
    en op de voorkant een plaat van eend met tje er onder.
    En voor een groepje hadden we muffins gemaakt met daarover die witte glazuur en dan met vormpjes eendjes en hartjes met muisjes laten gemaakt in roze en blauwe uitvoering.

bij de derde jip en janneke champagne gebruikt ( bij mijn ouders trouwens bosche bollen gekocht en daar speentje in gedaan.)

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    ja hoor de test was gisteren zo positief het kruisje knalde zo het schermpje af...
    Het rare is wel dat ik me echt niet zwanger voel.....

Iemand nog een leuk gedichtje in gedachten om op een kaart te schrijven om te vertellen dat we zwanger zijn?

13. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ff op reageren hoor! ;) Die button is wel een erg leuk idee, maar persoonlijk zou ik dat niet op de bruiloft van een ander bekend maken, tis toch HUN dag? Ik zou het tenminste zelf niet zo leuk vinden, als een ander op mijn bruiloft zo'n nieuws zou brengen.... Het bruidspaar is op die dag toch het middelpunt, waar het om draait?
    Kweet niet of je daar zelf al zo over nagedacht had? Of misschien verschilt jou mening van de mijne, kan natuurlijk ook ;) Anyway, hoe je het ook doet, veel plezier met bekendmaken!

@Buddy, proficiat!!! Nu mag je het echt bekend gaan maken :D leuk hoor! Ik hoop dat je nog een leuke manier vind om het te vertellen.

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

die hadden wij ook voor de oma van mijn vriend
    ze vierde haar verjaardag en hield ons nijntje heel dicht bij zich (ze bewaakte hem letterlijk met haar leven, haha) en de rest van de cadeau's stonden achteraf op een tafel :D

i kgeef toe dat ik hem eerlijk gepikt heb, had het idee hier ook ergens zien staan en vond het een originele manier!

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb zelf met strijkkralen, ik word oma/opa/oom/tante gemaakt :D

Deel Deze Pagina