Ja, dat hoop ik ook! Mag ook een weekje eerder hoor, geen probleem.. Maar we zien het wel, je weet het toch nooit van te voren he...helaas....
41 weken, 2 uur en 14 minuten. Met een beetje hulp, na het primen van de baarmoedermond spontaan begonnen, aan het inleiden zijn we niet toegekomen. Gelukkig waren we in het ZKH, want het ging heel snel, binnen 3 uur was ze er! Liefs Huismus
Nou als het bij jou zo gaat als bij mij dan wordt je kleine op 2e kerstdag geboren! Ik was namelijk precies een week overtijd.
Ik ben bevallen met 36w3d. Zomaar vanuit het niets braken mijn vliezen. Daarna gebeurde er helemaal niks. Precies 24 uren later begon de bevalling, binnen 3 uurtjes was onze meid er. Achteraf ben ik heel blij dat alles goed is gegaan en dat de bevalling zo snel ging. Maar aan de andere kant heb ik de zwangerschap niet "afgemaakt" voor mijn gevoel en daar heb ik wel moeite mee gehad. Ik was er nog niet klaar mee, de laatste loodjes heb ik niet meegemaakt. En gezien onze voorgeschiedenis is het misschien de enige zwangerschap die we mogen meemaken. Dus ik was liever een paar weken later bevallen, dan was ik er voor mijn gevoel meer klaar voor geweest. Maar goed, wie weet in de toekomst nog een kindje erbij.
38+2. Niet spontaan, kwam voor controle en voelde de kleine niet meer zo goed. Ben toen na een ctg en onderzoek met echo ingeleid vanwege verminderd vruchtwater en bleek op dat moment al 3cm ontsluiting te hebben.
Ben vandaag 41+2 van ons eerste kindje en het ziet er nog niet naar uit dat ie zichzelf gaat aankondigen in de komende dagen... maar wie weet!
Ik ben precies met 38 weken bevallen .. Het moest eigenlijk gehaald worden maar gelukkig kwam meneer uit zichzelf, hij was namelijk te zwaar, hij woog 4660gr en ik had zwp suiker .. hopen dat het met de aankomende spruit wat beter gaat ..
Ik ben bevallen met 38.3. Op de dag zelf totaal geen tekenen van een naderende bevalling. 's Nachts braken mijn vliezen en na 4.5 uur was onze kleine man er.