September 2011 ben ik gestopt met de pil, maar mijn cyclus kwam maar niet op gang. Na 8 maanden ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis en bleek ik een lichte vorm van PCOS te hebben. Heb toen een paar rondes Clomid gehad en vervolgens heb ik 9 keer IUI gehad. Allemaal zonder resultaat. Omdat ik geen vertrouwen meer had in de IUI heb ik gevraagd of we doorverwezen konden worden voor IVF en dat mocht. We zijn op een eerste intakegesprek geweest en werden op de wachtlijst gezet. We mochten echter in de tussentijd geen andere behandelingen ondergaan. De arts stelde voor dat ik alvast met de pil zou beginnen. Aangezien mijn cyclus onregelmatig was en soms lang kon duurde, kon het het IVF traject vertragen. Ik wilde toch graag nog één ronde proberen en daarna starten met de pil. Al 5 dagen na mijn eisprong kreeg ik licht bloedverlies. Ik hoopte nog dat het een innestelingsbloeding zou zijn, maar het bleef maar aanhouden. Dit was dan toch de voorbode van mijn menstruatie. Heb echt gejankt! Ik was bekend met een kortere LF, maar 5 dagen is wel extreem! Gisteren zat ik op 13 dpo en het bloedverlies zette maar niet door. Ik merkte dat ik weer een beetje hoop kreeg en wilde een test doen om aan mezelf te bewijzen dat ik echt niet zwanger was. Al vrij snel zag ik een tweede streepje verschijnen. Het was nog wel vaag, maar duidelijk. Ik helemaal blij, maar mijn man geloofde het niet. Het streepje was wel erg vaag. Maar ik wist genoeg. Het streepje werd steeds duidelijker en uiteindelijk geloofde mijn man het ook. Zo raar om twee streepjes te zien, want je bent zo gewend geraakt aan de negatieve testen. Maar op de valreep hebben we het gewoon zelf geflikt, precies 2 jaar later! Ik besef het nog niet helemaal, maar ik moet er toch echt aan gaan geloven: IK BEN ZWANGER! Hopelijk blijft het goed gaan, want maak me wel een beetje zorgen om het bloedverlies. Hier het bewijs. Best duidelijk toch?
Wauw, proficiat! Kan je je mss éxtra laten opvolgen door je voorhistorie, zodat je ook wat gerustgesteld kan worden?
Yes wat geweldig zo'n wonderverhaal!! Bloedverlies heb ik ook... al sinds de innesteling. Maar de testen worden duidelijker dus ik geloof dat ik het ook mag gaan geloven. Gefeliciteerd meid! Echt heerlijk! Lekker zweven op de roze wolk
Jaaaaaaa..billy! Van t clubje meiden die in september/oktober 2011 met de anticonceptie zijn gestopt!! Jij dus ook goed nieuws...eindelijk!wij ook na ruim 2 jaar...voelt heel bizar he!hoop dat het goed mag blijven gaan bij ons!
Jij ook gefeliciteerd hippydepippy! Ik ga morgen nog eens testen om te kijken of de streep donkerder wordt. Het bloedverlies is al zo goed al gestopt, dus dat stelt me wel gerust. Jaaaa, jij ook Billie? Wat leuk, gefeliciteerd!