Hoi dames, Even een vraagje. Ik ben nu 16 weken zwanger en vanaf het begin het ik een lage bloeddruk (95 over 65). Volgens mijn vk kan ik hier niks aan doen behalve af en toe wat zouts eten, maar dat mag ook weer niet teveel Verder val ik ook af ipv dat ik aankom en vind ik het jammer dat er nog niet veel van mijn buikje al te zien is. Hebben jullie dit ook meegemaakt en misschien een paar tips voor mij? Alvast bedankt Liefs Monique
Ik heb ook mijn hele zwangerschap al een lage bloeddruk. Inderdaad lekker zout eten! Wanner je bloeddruk TE hoog wordt....moet je zout minderen. Tot die tijd kan je rustig extra nemen hoor! Afvallen had ik dan weer niet (helaas ) maar dat komt vast ook wel goed hoor! Succes en een fijne zwangerschap.
ook mijn bloeddruk is erg laag, ik krijg hier ook extra controles voor. Ik val regelmatig flauw en kan hierdoor ook niet meer werken. Zout eten wordt me afgeraden, wel normaal maar niet extra. Mij helpt het om regelmatig te bewegen (wandelen/fietsen/zwemmen) maar kan helaas niet zomaal alleen op pad. Succes, Mayke Ps, beter te laag dan te hoog overigens!