Eindelijk durf ik het hier te zetten. Was er in mijn gevoel al van overtuigd...het voelde zo goed! We zijn zwanger!!! nou ja...ik dan... manlief heeft zijn werk al gedaan.... De echo vandaag was op 7 weken en 3 dagen...en hij gaf aan 7 weken en 2 dagen!! precies op termijn dus!! ben zo blij!!! dit moet gewoon goed gaan deze keer!! Wou het gewoon even delen hier hihihi, vind dat dat erbij hoort. Groeten, Miranda
Hey meid, ik dacht vandaag, even opsnorren of ze al een echo heeft gehad en ja hoor.. en een goeie ook! Joehoe eindelijk! Gefeliciteerd en geniet ervan Ik ben zo blij voor je
jah ben zo blij! was zo bang toen ik in die stoel ging liggen. Maar gyn moest lachen en hij was zo blij, meteen hartje in beeld, en meteen laten horen ook!! zoo mooi...snif... Dan paar foto's gemaakt hihi, heb er gewoon 3 mee gekregen! Je ziet niet zo heel goed....maar echt al een boontje met hoofdje...en paar kleine uitsteekseltjes wat beentjes en armpjes worden.....heel mooi! Dank jullie wel voor de gelukswensen!! Ik kan er nu echt van genieten...tenminste...ghehehe angst blijft er altijd. Maar nu is het ergste voorbij! Groetjes, Miranda