Wat moet ik hiervan denken?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Maylaa, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maylaa

Maylaa Lid

24 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames..
    Ik heb een vraag en ik vraag me af of het de hormonen zijn.

Ik was een spelletje aan het doen op de telefoon van mijn vriend en zag dat hij een whatsapp kreeg van een vrouwelijke collega.
    Mijn vriend is op dit moment ziek thuis en ze vroeg van en al beter?
    Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en las het hele bericht .. Heel slecht ik weet het.
    Maar goed er stond van ben je al beter mis mijn mail maatje en mis je op het werk..
    Ik vind dit een beetje een raar bericht ..
    Ik ben op dit moment 8 weken zwanger .. En vraag me of ik het maar moet negeren of dat het gewoon nergens op slaat en mijn eigen onzekerheid mee speelt..
    Ik vind dit niet kunnen maar goed wat vinden jullie..
    Wees maar lekker eerlijk ..
    Bedankt..

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik vind het niet een heel raar berichtje op zich, maar als het je niet lekker zit zou ik er gewoon om vragen... De meeste mensen die wat te verbergen hebben laten anderen niet op hun telefoon is mijn ervaring.

3. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Het hoeft niet altijd wat te betekenen, ik zou gewoon eerder appjes can haar lezen hihi.. dan weet je zo genoeg.
    Maar het lijken me wel je hormonen hoor, zoiets zou ik ook kunnen zeggen tegen een collega zonder bijbedoelingen

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Dit hoeft niets te betekenen, maar je zit er duidelijk wel mee. Ik vind het niet gek als je aan je man vertelt dat je per ongeluk het berichtje hebt gelezen en dat je er onzeker van wordt, vanwege je hormonen. Hij kan je dan geruststellen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mee eens!
    Had hij het berichtje al gelezen? Anders geloof ik niet dat het iets betekend anders zou hij het wel verbergen, zo kreeg mijn man eens een berichtje op facebook van onze overbuurvrouw en het eerste wat hij deed was het aan mij laten zien.

6. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Ik zou pas gaan twijfelen als hij zijn mobiel voor je verbergt! Want dan wacht hij op een berrichtje en wilt hij duidelijk niet dat jij dit leest.
    Maar in jouw geval geeft hij gewoon zijn telefoon aan je en vind hij het niet erg dat je dat berrichtje leest.
    Als je er toch mee zit zou ik het hem vertellen dat je perongeluk het berrichtje gelezen hebt toen je een spelletje aan het spelen was!

Mijn man kreeg berrichten van zijn ex, die hij al 3 jaar niet gezien had.. eerste wat hij deed was aan mij laten lezen.

7. Maylaa

Maylaa Lid

24 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb hem het laten lezen en ook gezegd dat ik het maar raar vond
    Hij vond het zelf ook beetje vreemd en ging haar vrijdag ook aanspreken als die weer gaat werken.
    Ze is blijkbaar heel erg zo met mannen op het werk.
    Ik zelf zou zo nooit iets sturen naar een mannelijke collega met vrouw/vriendin.
    Bedankt allemaal 💋

8. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Zie je wel niks aan de hand. En idd als je vriend iets te verbergen had dan had hij je echt nooit van zn leven op zn telefoon een spelletje laten spelen.
    mijn ervaring met kantoorbanen is toch wel dat je met bepaalde collega's wat meer moet mailen dan anderen en dat daar ook wel eens niet werkgerelateerde dingen in staan. Ik zou zoiets ook niet appen naar een zieke collega maar vind het niet heel erg schokkend ;)

Enne... Heel veel geluk samen en straks met de kleine :D

9. Maylaa

Maylaa Lid

24 jun 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!😍

Deel Deze Pagina