Mijn dochter van 11 maand was vannacht aan het spoken. Vanmorgen het resultaat. Snot verkouden. Ook zijn er 2 boven tandjes net door en 1 kies en de 2de op komst. Niet gek dus. Maar omdat ik eerst niet wist wat het was haar temperatuur opgemeten. Was rond 12 uur in de nacht. Nu had ze 36.2. Pyjama met shirt korte mouw en slaapzak lange mouw. Haar maar even een shirt lange mouw aan gedaan. Maar is 36.2 niet wat laag?
Het is niet hoog maar volgens mij ook niet gevaarlijk laag. Wellicht heeft ze ervoor wat koorts of verhoging gehad? Daarna komt er vaak even een dipje in de temp en daarna is het weer goed. morgen nog eens tempen?
snachts daalt je lichaamstemperatuur wat. ik heb dochter snachts nog wel eens net onder de 36 gemeten maar ze voelde verder lekker aangenaam aan dus nooit druk om gemaakt.
Duidelijk maar goed dit was rond 12 en haar kamer temperatuur is nu nog 22 graden. Ik had echt zo iets... owh ze heeft het toch niet koud? Meet natuurlijk niet dagelijks om 12 uur in de nacht
Mijn zoontje had laatst 35,5.. Krijste alles bij elkaar. Volgens de hap kan het helaas soms gewoon zo laag zijn.. Paar uur later was de temperatuur wat hoger. Geen zorgen!
Mijn dochter heeft standaard 36,4. Tis laag maar volgens de ha heeft ze dat van mij, mijn temperatuur is ook alijd 36,4/36,5 Als die normaal hoger is zou ik het even in de gaten houden en inderdaad even wat warmer aankleden in de nacht.