Hoi, hoi! Even laten weten dat ik baal. De hele zwangerschap al ontzettende bekkenklachten dus wat dat betreft mag de kleine snel komen al ga ik uit van rond de 40 weken (dochter en zoontje kwamen ook met 40.1 en 40.2). Maar sinds vandaag dus achter gekomen dat mijn zoontje krentenbaard heeft. Balen!! Nu dus maar hopen dat de kleine nog even blijft zitten want anders moet mn zoontje dadelijk de eerste tijd afstand houden van de baby en dat lijkt me echt niet leuk.. Zijn ergere dingen maar baal er wel enorm van! Ook trouwens sneu voor mn zoontje want die voelt zich niet top nu
aah, dat zou inderdaad sneu zijn! Hopelijk is het snel over en blijft je kleintje tot die tijd nog even fijn bij je zitten...
mijn zoontje heeft laatst ook krentebaard gehad. en wij kregen zalf van de huisarts en binnen 2 dagen was het zo goed als weg dus ik zou zeggen naar de huisarts er mee, en ook je andere kindje in de gaten houden want het is echt mega besmettelijk en alles goed wassen. succes met de laatste lootjes
Mijn verloskundige vroeg van de week of ik of mijn man wel eens koortslip hadden. Toen vertelde ik dat ik dat vaker had maar OOK altijd krentebaard. Ze zei dat dit niet gevaarlijk was voor de kindjes straks terwijl koortslip dat dus schijnbaar wel is. En daarbij krentebaard blijft meestal maar een paar dagen besmettelijk! Wel even langs de dokter en alles wassen waar je zoontje aankomt! En anders de nieuwe baby nog maar even drie dagen binnen houden !