Variaties op namen maken, daar ben ik niet zo goed in. Bij onze 2 kinderen hebben mijn partner en ik beiden een vernoeming gedaan. Om de traditie voort te zetten zoek ik dus ideeën voor ons derde kindje. Ik zoek variaties op R.ichard en G.overt (G.oof) Alvast bedankt
Rico Ricardo Richie Revin Riven (rie-vun) River (rih-vur) Raaf Raven (ree-vun) Gert Geert Gerard Ed Edward Eduard Charlie Charles Heel veel meer kom ik niet op dit keer Kan nog wel een letterhussel doen en dan eventueel een letter erbij nemen, zoals je dan bijv. Harald kan krijgen, maar dan vind ik de vernoeming niet duidelijk genoeg meer. Vind ik eigenlijk ook van alle namen beginnend met E of C die ik genoemd heb. Rico, Ricardo, Riven of River vind ik de beste combinaties tussen de 2 namen. Waarvan River n.m.i. de allerbeste, want bij Rico en Ricardo vind ik dan eigenlijk nog dat ze teveel op Richard lijken en te weinig op Govert. Gerard of Gert kan ook goed, maar daar moet je van houden
Carter Edgar Dieter Cedro Daviër Déaro Victor Thiago Theodore Ritchie Raviero Ivaro Hector Harvie Givaro Givairo Giaro
Richie had ik ook bedacht! Heeft wel iets speels. Haha ja die ouderwetse namen maken het niet altijd even makkelijk vooral G.overt vind ik lastig
Rover was idd het eerste waar ik aan dacht Dorus / Doris Veder / Feder Vedde / Fedde Ferdi Devin Riff
River Trevor (wel misschien teveel govert en te weinig Richard) Drago Rivo Als samenvoeging van de 2 namen dus. Apart kun je meer kanten op, en Goof vind ik op zichzelf al best leuk.