Zeer ongepland maar o-zo-welkom, ons derde kindje is in de maak!! Wat geweldig zeg!! Hihi en dit net een paar maanden voordat manlief zijn knoopje wilde laten leggen, als R een jaar is.. Het moest gewoon zo zijn. En het aller mooiste, ik ben bijna op mijn -onlangs overleden- moeders verjaardag uitgerekend, hoe bijzonder! Gister de tweede echo gehad, mooi kloppend hartje en goed gegroeid! Nu hopen dat het allemaal zo goed blijft gaan
Hihi, gefeliciteerd! En ik ben bevallen op de verjaardag van mijn overleden moeder, het voelde echt als een extra kadootje.
Gefeliciteerd! En wat een bijzondere uitgerekende datum ook! Hier was dat dat destijds ook spannend, ik was een paar dagen voor mijn oma's overleden verjaardag uitgerekend. Vele hebben echt gehad dat ik op haar verjaardag zou bevallen maar dat is niet gebeurd. Zelf was ik daar wel heel blij om..
proficiat met de zwangerschap!!!! Met hoeveel weken is deze echo gemaakt???? Je kan het kindje al zo duidelijk zien!! Ik krijg mijn eerste echo volgende week woensdag op 8 weken en 1 dag zwangerschap
wow, gefeliciteerd! Ik hoop dat er ooit hier ook een derde doorheen glipt want mijn man wil zich eigenlijk ook onschadelijk laten maken als de tweede er is
Dank jullie wel! Het is niet precies op haar verjaardag hoor, maar mag dan dus al wel thuis bevallen dus het zou kunnen! Spannend!! Nou eerst maar eens lekker blijven plakken en groeien natuurlijk TiTaRa ik was dacht ik ik 8 weken 1 dag maar vooruit gezet! Dus 8 weken en 4 dagen!! Je ziet al beginnende armpjes en beentjes, holte voor de hersentjes en natuurlijk het hartje ook gezien! Echt heel bijzonder!! Violetrot zo was het hier ook! Maar ik heb met hem afgesproken dat hij zou wachten tot R een jaar was, niet eerder. En we hebben om mijn ei heen gevreeën maar meneer was te eigenwijs voor een condoom en ik ga niet aan de pil. Tsjah dan kan het dus gebeuren! Maar omdat we over R echt lang hebben gedaan en het echt alleen maar lukte met ovutesten ging ik er vanuit dat ik niet zomaar zwanger zou zijn, wel dus Hoop dat het bij jou ook zo lukt!!!
Ha kwabber, van harte gelukgewenst! En wat een mooie periode om uitgerekend te zijn. Rondom je moeders verjaardag! Achteraf was ik wel blij dat ik tussen het overlijden van opa en zijn begrafenis/verjaardag ben bevallen van de jongste.