Lang gewacht op nr 1 en nu patsboem!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Stringetje, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    :D Lang gewacht op nr 1 en nu patsboem.. zwanger! Onze eerste is nu nog maar amper 6 maanden :$ en het duurde meer dan een jaar voordat ik zwanger werd destijds...
    Ik was deze week een weekje overtijd maar ik was ook nog niet heel regelmatig ongesteld. Toch dacht ik zonder er te veel bij na te denken 'ik zal eens een test doen'. Blijk ik zwanger! Een euforisch, onwerkelijk moment... Enerzijds ojee en anderzijds dolgelukkig. Hoe gaan we dat allemaal doen straks? Kan ik dat wel?
    Kindje is heel welkom en we wilden - als het enigszins lukte - een niet te groot leeftijdsverschil. Maar dit is wel heel snel! Ik snap ook niet waarom we zo lang op nr 1 hebben moeten wachten en ik met ovulatietesten in de weer was en er gewoon heel erg mee bezig was. En nu waren we er niet mee bezig, en de keer dat we 'gemeenschap' (ahum) hebben in de maand is op 1 hand te tellen... en dan dit! :p Het kan raar lopen. We zijn nog een beetje in shock. Nu wel hopen dat alles goed blijft gaan.
    Aan de andere zwangere dames van harte proficiat en aan degene die graag willen... ik weet hoe het voelt, blijf geloven! Dikke knuffel

2. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Fijn dat het deze keer minder lang geduurd heeft :)!

3. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Gefeliciteerd !!

4. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Hier ook! Bizar he? Gefeliciteerd!!

5. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Wat een prachtig nieuws! Kan me voorstellen dat je ook overdonderd bent, maar wat mooi voor jullie! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst :).

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Gefeliciteerd! Hier wouden we na de mk rustig aan doen ivm traject bij de gyn wat me best zwaar viel en om het een plek te kunnen geven. Zelf hadden we maar 1 x onveilig gevreeen en het was ook raak. Het kan soms raar lopen.

7. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Bedankt allemaal! Ik wacht nog even een week of twee met een afspraak maken bij de vk heb ik besloten.. Dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger en dan kan ik misschien terecht bij de vk met 9 weken ongeveer. Is dat gangbaar voor een eerste echo? Ik weet het allemaal niet meer zo goed, stom eigenlijk want zo lang is het niet geleden. :p Het begint weer lekker van voor af aan.

Kom net trouwens van mijn moeder vandaan en die zegt tussen neus en lippen door 'wachten jullie nog even met de tweede..?' Ik 'Uhh jaa is wel de bedoeling.' :) ;)

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Haha, gefeliciteerd! Deze uk wil gewoon heel graag bij jullie zijn.

Ik heb vier jaar en een IVF behandeling over onze tweeling gedaan en heb straks 3 kindjes onder de 1,5. Het leven komt zoals het komt!

9. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Zo dat is ook een bijzonder verhaal Klaasje 82. Wat je zegt, het leven komt zoals het komt. Gefeliciteerd ook, super!

@Josephinevh, bij jullie bijna hetzelfde inderdaad! Bizar!
    @ Bodien ook proficiat! Het leven kan idd raar lopen. ;)

10. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik kan met 8 weken terecht voor een echo... De tijd kruipt...

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    gefeliciteerd

12. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgiƫ
    Gefeliciteerd :)

13. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Gefelicteerd!
    Hier 3 jaar over de eerste gedaan en de tweede kwam ook spontaan na 1x onveilig vrijen, ongelooflijk!
    Mijn ventje was 8 maanden toen het raak was, dus ook lekker kort op elkaar ;)

14. Mahna Mahna

Mahna Mahna Bekend lid

1 okt 2015
    574
    1
    0
    Ik werk voor de overheid
    Omgeving Eindhoven
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Pas goed op jezelf en geniet er maar lekker van.

Warme groet,

Deel Deze Pagina