Geen trek in eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dienares, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben, maar ik heb al sinds dinsdag geen avondeten gehad.
    En ik zit nu alweer te denken aan vanavond, wat ga ik eten, ik ben niet echt misselijk ofzo, maar heb een gevoel van vol zitten.
    Dit probleem had ik met mijn vorige zwangerschappen ook, dat ik aan het eind van de zwangerschap minder woog dan aan het begin van de zwangerschap.
    Hoe ga ik het dit keer aanpakken? Heeft iemand tips? Of is het herkenbaar?

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik at in het begin ook heel weinig, liever niks. Uiteindelijk heb ik veel crackers gegeten en fruit. En genoeg drinken. Meer kun je niet doen denk ik. Toch blijven proberen.

3. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    ja, ik kan niets naar binnen werken, is gewoon niet leuk meer
    ik kan ook bijna niet meer koken, ik word gewoon kotsmisselijk als ik aan eten denk en krijg ook maagpijn door de misselijkheid
    de kinderen lijden eronder, want ik neig steeds naar eten van buiten te kopen voor hun

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Eerste drie maanden op water en kleine stukjes fruit geleefd.
    Kindje pakt van jou wat t nodig heeft.
    Dat jij afvalt is niet erg, niet voor de kleine in elk geval.
    Je kan vitamines voor de zwangere vrouw innemen als je het wegkrijgt..

Sucses ermee, t is een vervelend kwaaltje hoor!

5. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    ja het is moeilijk omdat ik juist van het niet eten maagpijn krijg en eten krijg ik ook niet binnen
    daarnaast vind ik het zielig voor mijn 2 kinderen die steeds eten van buiten moeten krijgen

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Kleine beetjes. Al doe je hapjes verspreid over de dag. Zo krijg je toch wat binnen.

Ik deed dat dus zo met mijn fruit. Alleen hapjes fruit de hele dag door.
    At ik niets werd ik zo misselijk. En een raar gevoel in mijn maag.

Koken deed ik ook niet. Zorgde wel dat man en zoon gewoon te eten kregen. Kocht kant en klare maaltijden.

Ja tis even niet anders. Bij mij was het ook gelukkig met 10 weken over. Als het voor eventjes is overkomen ze er niets van. Als het langer duurt is het een optie dat je man maar kookt. In het weekend veel koken, invriezen, hoefthij het alleen maar op te warmen.

7. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Hier ook niet echt honger.
    Maar toch maar wat eten want anders word de misselijkheid nog erger.

8. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook, heel vervelend. Wel honger maar geen idee waar ik trek in heb, waar ik geen trek in heb krijg ik niet doorgeslikt. Soms krijg ik een ingeving ; oh dat zou ik nu wel lusten. Dan ga ik dat direct halen ( heb laatst 3x bloemkool op dezelfde dag gegeten ) maarja. Inderdaad veel fruit, en in iedergeval genoeg drinken.

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen last van misselijkheid of overgeven.

Maar ik had absoluut geen eetlust. Zeker geen avondeten. De eerste 4 maanden bijna niet. Brood was wel prima etc, maar warm eten moest ik niets van hebben.

Deze zwangerschap daar geen last van gehad.

10. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had in het begin van de zwangerschap ook totaal geen zin in avondeten. Brood ging idd wel. Koken had ik gelukkig geen last van en had wel trek maar zat na 3 happen vol. Is gelukkig bij mij na ongeveer 12 weken weggetrokken.

Mijn zusje daarentegen kon zelfs niet koken, stond kokhalzend boven fornuis. Gewoon haar vriend laten koken....tegenwoordig zijn we toch samen zwanger haha

11. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Avondeten is de echte boosdoener bij denk ik de meeste zwangere tijdens de eerste periode. Ineens is het f weg f dragelijk. Maar t gaat wel. Pers lekkere sinaasappelen en eet waar je wel zin in hebt. Ik had zin in appelflappen en broodje kaas gezond. Iets anders viel slecht. En zeker warm. Kon er van kokhalsen. Maar troost je het gaat echt over.

Sterkte. !!!

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb al weken geen avond eten op.
    Ik kan echt niet koken en de keuken is sowieso even een plaats waar ik niet graag kom want ik ga gelijk overgeven afentoe als ik er sta.
    Bij mijn dochter ging dit tot 16 weken door en was ook echt dun.
    Pas na een weekje of 25 kreeg ik weet een beetje trek en toen vlogen de kilos eraan.
    Nu heb ik weer precies hetzelfde maar deze beeb lijkt me al wat eerder te gaan matsen. ;)
    Ik hoop dat ik snel weer trek krijg, want honger heb ik wel maar niks smaakt me.

Deel Deze Pagina