Zwangerschapslijst 2015 Januari Februari Maart April 7 - Ijsje82, Friesland, Dochter 7 & dochter 2 Mei Juni Juli 9 - Kelly1908 36 jaar, Rotterdam, dochter 2007 & dochter 2011 (2 stiefzoons) Augustus September 14 - MamaSamm 26 jaar, Drenthe, zoon 2009 & dochter 2014 Oktober 3 - Milapalou 34 jaar, Zuid Holland, zoon 2007 & zoon 2012 17 - Spring 28, ? Jaar, Noord Brabant, dochter 2011 & dochter 2012 November December Sterretjes* Afspraken 19 maart MamaSamm vk 20 maart Spring 28 echo 6 april Milapalou vk
Welkom! Wel spannend als je al twee vroeggeboortes hebt gehad. Maar zo te zien is alles toen wel goed gekomen En fijn dat jullie de kleine vrijdag weer mogen bewonderen. Wij hebben morgen afspraak bij tweede afspraak bij vk. Zal wel niet veel bijzonders zijn. Vast bespreken wat er in de afgelopen 4 week allemaal is gebeurd. Oeh en wie weet hartje luisteren.
Hey hoiiiiiii! Had eerder het lijstje al aangepast. Van 3 naar 4 oktober voor mijzelf, maar er gaat iets niet goed;-D
MamaSam inderdaad heel spannend ja. Tweede keer rustiger gedaan dan de eerste (voelde me opperbest dus deed alles nog incl zware boodschappen tillen) dus dat wordt nu ook de tactiek. Leuk, morgen waarschijnlijk hartje luisteren!
hoihoi hier nog een mama die de derde verwcht. Lijkt me leuk om mee te kletsen als dat mag...Ben 32 jaar heb een zoon uit 2012 en een dochter uit 2013.
Hier ook nog 1! Gezellig! 1 september uitgerekend 1 meid uit 2012 1 jochie uit 2013 Ben 29 en kom uit Utrecht
Veel overeenkomsten! Hier ook 2012 (ICSI) en 2013(ICSI) en nu na cryo zwanger van de derde! En ook nog 1 cryo in de vriezer Grappig!
Welkom nieuwe dames! Ik zal zo de lijst aanpassen! Ik zal jou er ook opzetten milapalou. Dacht dat ik het al had gedaan maar niet dus.. Sorry Hier weer afspraak met vk achter de rug, weer helemaal goed gekeurd! Wel geprikkelde baarmoeder omdat hij zo hard groeit. Hij werd meteen hard toen ze eraan zat. Gelukkig voel ik het zelf nog niet echt. Maar paar dagen geleden wel vreselijke bandenpijn gehad, en was dus niet zo gek zei ze. Jullie hier ook meer last van deze zwangerschap?
Zwangerschapslijst 2015 Januari Februari Maart April 7 - Ijsje82, Friesland, Dochter 7 & dochter 2 Mei ? - Boris10 32 jaar, ?, zoon 2012 & dochter 2013 Juni Juli 9 - Kelly1908 36 jaar, Rotterdam, dochter 2007 & dochter 2011 (2 stiefzoons) Augustus September 1 - Born2BeMom 29 jaar, Utrecht, dochter 2012 & zoon 2013 14 - MamaSamm 26 jaar, Drenthe, zoon 2009 & dochter 2014 Oktober 4 - Milapalou 34 jaar, Zuid Holland, zoon 2007 & zoon 2012 17 - Spring 28, ? Jaar, Noord Brabant, dochter 2011 & dochter 2012 November December Sterretjes* Afspraken 20 maart Spring 28 echo 6 april Milapalou vk 14 april MamaSamm vk
Dankjewellll; -) Heb wel met last van vermoeidheid en bekkeninstabiliteit en zwangerschapsjeuk. Maar helemaal geen van misselijkheid! Helemaal top; -) Dat scheelt zoveel!
Het wordt hier drukker, gezellig! Ik had vooral de eerste weken flink steekjes / bekkenpijn, maar de laatste tijd nauwelijks. Wel soms gevoel dat er een zware / harde bal onderin mijn buik zit. Zal denk ik ook met de groeiende baarmoeder te maken hebben. Morgen tweede echo, ben zo benieuwd!
Spring succes morgen bij de echo! Ik ben trouwens 22 mei uitgerekend voor de lijst Morgen 31 weken alweer! Tijd gaat zo enorm hard! Deze zwangerschap was het wel echt bizar... Als de baby er straks is denk ik dat ik helemaal het gevoel heb dat er tussen positief testen en bevallen 1 week zat 9 weken te gaan maar ga uit van ruim 10 want liep bij zoonlief ook flink over tijd.
Kan me goed voorstellen dat de derde extra hard gaat. Toch jammer. Ik vind zwanger zijn heel leuk, vooral als je eenmaal beweging voelt. Ik ben trouwens 28. Dat ontbrak nog aan de lijst zag ik.
Ik heb wat minder met zwanger zijn. Vind hetwelk bijzonder hoor, maar ook lang niet altijd makkelijk. En vind het ook weer prettig om mijn eigen lichaam terug te hebben
Milapalou geen misselijkheid scheelt inderdaad veel... Ik zou dat ook zo graag eens willen meemaken! Al lijkt die jeuk me ook vreselijk! Spring succes bij de echo!! En ik zal het zo even aanvullen dat zware/harde gevoel klinkt inderdaad als je baarmoeder. Hier trouwens ook iemand die gek is op zwanger zijn. Gek want eenmaals zwanger toch vaak aan het klagen ben vooral altijd verlieft op m'n buik! Al heeft die de vorige zwangerschap heel erg pijn gedaan. Boris jou zou ik ook even aanvullen op de lijst. 31 week alweer! Klinkt zo ver weg nog, maar als ik dan zie hoe snel deze eerste weken voorbij zijn gevlogen.. Voor je het weet heb je de kleine alweer in je armen. Haha en hier ga ik ook vanuit om over tijd te gaan. Beide kids ruim over tijd gegaan Hier verder weinig te melden. Geen bijzondere eclips verhaal want het is hier behoorlijk bewolkt vanmiddag even shoppen voor cadeautje want zoonlief heeft morgen feestje, en even twee zwanger boxen ophalen.
Zwangerschapslijst 2015 Januari Februari Maart April 7 - Ijsje82, Friesland, Dochter 7 & dochter 2 Mei 22 - Boris10 32 jaar, ?, zoon 2012 & dochter 2013 Juni Juli 9 - Kelly1908 36 jaar, Rotterdam, dochter 2007 & dochter 2011 (2 stiefzoons) Augustus September 1 - Born2BeMom 29 jaar, Utrecht, dochter 2012 & zoon 2013 14 - MamaSamm 26 jaar, Drenthe, zoon 2009 & dochter 2014 Oktober 4 - Milapalou 34 jaar, Zuid Holland, zoon 2007 & zoon 2012 17 - Spring 28, 28 Jaar, Noord Brabant, dochter 2011 & dochter 2012 November December Sterretjes* Afspraken 20 maart Spring 28 echo 6 april Milapalou vk 14 april MamaSamm vk
De echo was helemaal goed. Vandaag precies 10 weken (ik dacht morgen) en de baby was druk aan het zwaaien en schoppen. Zo gaaf! 😊 Helemaal in de wolken zijn we.