Goede morgen Allemaal, Heb even lopen zoeken maar ( voor zover ik zie ) kan ik nog nergens deze vraag vinden. Zowel mijn excuus voor het opnieuw plaatsen! Ik ben inmiddels 32 weken zwanger en weet dat mijn placenta op de voorwand ligt waardoor ik de kleine later voelde dan normaal. Geen probleem want ik voel hem nu continu lekker draaien schoppen en bewegen. al doet het soms best pijn zon voetje tegen je ribben aan. Ik heb alleen even een vraagje. Je hoort heel vaak dat meiden tegen het einde aan handjes en voetjes ZIEN door de buik heen tijdens het schoppen. Kan dit ook ondanks dat je placenta op de voorwand ligt ? of kan je hierdoor helaas het voetje niet door je buik heen zien ? Hebben jullie ervaring of weten jullie dit toevallig ? Groetjes Ylona
Ik zie het niet aan de voorkant maar als ik op mn zij ga liggen dan zie ik het wel aan de zijkant van mn buik. Blijft heel bizar om te zien!
Als je placenta aan de voorkant ligt, kun je een handje of voetje aan de zijkant van je buik zien als uk daar zijn handje of voetje induwt. Op de plaats waar de placenta ligt kan het haast niet. Ik hoop voor je dat hij een beetje zijwaards gaat kicken de kans dat je het dan ziet is zeker aanwezig!
Nou zijwaards kicken doet hij wel hoor , dat doet die nu al vooral bij me ribben en aan me rechter zijde haha
Mijn placenta lag ook voor en ik zag die voetjes niet. Echt een hand of voet zien, dus ook de contouren lijkt me heel sterk. Zoals die foto bij Kymmie, ik geloof niet dat dat echt zo kan. Maar ja je kan je buik wel zien bewegen en soms puilt je buik ineens aan 1 kant uit
Ik zag bij mijn vorige zwangerschap (placenta achter) geen echt voetje. Wel regelmatig aan uitstekende bobbel, maar of dat een hand, voet of elleboog is? Geen idee. Dus niet een voet zoals je wel eens op die gefotoshopte foto's ziet, met teentjes en echt een voetafdruk. Daarvoor is de wand te groot tussen de baarmoeder en de buitenkant van de buik. Bij deze zwangerschap ligt de placenta voor. Nu zie ik dezelfde bobbels, maar net op een andere plaats. Wat vaker aan de zijkant van mijn buik. Dat is niet anders, alleen op een andere plaats.