Hallo Ik ben nu 32 weken zwanger. Ookal is deze zwangerschap enorm turbulent, wat betreft de hoeveelheid harde buiken valt het mee, veel minder dan bij mn vorige zwangerschappen. Maar de laatste week doen de harde buiken een beetje pijn. (Niet allemaal) Ze komen niet met regelmaat of veel achter elkaar maar het knijpt dan zo hard en t geeft zo'n druk van onder zeg maar, dat ik even moet stoppen met waar ik mee bezig was. Is dit normaal? Elke keer ga ik na zo'n harde buik direct naar de wc om te kijken of er geen bloed is want ik heb een placenta praevia totalis, maar niks van dat gelukkig...
Bij mijn weten horen harde buiken geen pijn te doen, ik heb ook pijnlijke harde buiken sinds vandaag. Ben 33 weken en vandaag naar de hap geweest, had het vermoedde dat ik een blaasontsteking had en dat was dus ook het geval. Zou gewoon even je laten checken just to be sure!!
Hebben ze het ook op de kweek bij je gezet? Hier deden ze dat ook nog uit voorzorg! Vervelend dat ze het bij jou niet weten, ik zou gewoon pcm nemen, douche en kruikjes en als het met echte regelmaat kom gewoon de vk bellen om na te laten kijken
Volgens mij wel. Was in t WKZ. Gelukkig zijn het er vaak maar een paar. Gelukkig helpt een warme douche goed idd