Hi dames, Wie heeft dat ook (gehad)? Bij de laatste weken zo'n onrust hebben.. ik ben nu 35 weken zwanger en ik maak me overal druk/zorgen om; of alles wel echt klaar is, als er alweer een beetje was ligt, wil ik dat eigenlijk wegwerken.. Of ik 2 kinderen wel aan kan.. Ik wil dingen opruimen en wegdoen, maarja wat.. want het is best wel erg opgeruimd hier. Ik blijf dingen zien in huis als het net schoon is.. kruimels, vingers op de deuren, etc. Ik wil nog foto's van de 1e inplakken, maar toch ook geen zin in want ja.. waar begin ik.. etc. etc. Het hoort wel bij nesteldrang maar ik word echt gek van mezelf en al die gedachten
Hallo piekeraar! Wel relaxt dat dit appeen tijdens je zwangerschap is, ik heb dot altijd haha. Nee maar ik snap dat je het vervelend vindt hoor. Ik kan wel zeggen: probeer te genieten en laat de boel de boel maar gewoon, maar dat probeer je vast al. Wb of je alles wel op orde hebt: wij hadden bij de 1e heel weinig aangeschaft en dus klaar staan onder het mom van 'in Afrika doen ze het met minder' en 'een baby heeft eigenlijk alleen een tiet, liefde en af en toe een schone luier nodig' . En het is waar: mis je dingen, dan zijn ze snel online besteld en bezorgd. Nu bij de 2e kan ik de babykamer nog niet inrichten omdat onze inloopkast daar nog inzit en we een verbouwing nodig hebben maar we nog wachten op het geld voor de investering. Mogelijk kan de babykamer pas een paar maanden na de geboorte worden ingericht. Daar heb ik me wel onrustig over gevoeld, tot ik me realiseerde dat een babykamer inrichten eigenlijk meer een opgelegd ding is en helemaal niet nodig: kind ligt 1e maanden toch vaak bij papa en mama op de slaapkamer en zn kleertjes passen wel bij ons in de kast.voor verschonen volstaat een verschoonkissen en verschoningsmandje. Kan ook op bed of de bank. Nou ja, prima, doen we het gewoon zo. Ik ga maar mee met de flow. Succes nog met je laatste. Weekjes. Aftellen!