hoi gefeliciteerd... wat een kado, kan me voorstellen dat je even wel schrok...maar wat een mooie test. ben erg benieuwd wanneer je uitgerekend bent. ik ben ook zwanger van de derde en ben 29 nov uitgerekend mijn dochter is van 6 december, ja idd een rot maand haha. hoop dat deze baby eerder komt haha.. liefs en groetjes
nou, 23 april pas voor een echo....ik kan echt niet zo lang wachten. Jeetje....weet ik veel hoe lang ik zwanger ben. Ze kunnen toch gewoon kijken of niet dan.... de cb indicator gaf aan zwanger 3+
Wat flauw dat je nog zo lang moet wachten...pff...Vind het best vreemd, want mocht je al rond de 12 weken zijn en een nekplooimeting enz. dan moet dat toch snel gebeuren.... Succes met wachten!
ja....heb gebeld...wat tranen laten vloeien (hormonen, had ik niet in de planning) en ik mag morgen een echo
Nou vrijdag een echo gehad.... opgemeten voor zover dat kan, 5 weken zwanger, met een speling van +/-2 weken, dus het kan ook 3,4,6 of 7 zijn... Dinsdag 6 april was ik met de test van cb indicator 3+ (dus meer dan 5 weken zwanger) Je kon het dooierzakje zien, maar verder is het nog niet heel duidelijk. Ik had zelf gedacht dat ik iets verder zou zijn, maar het is dus maar nog heel pril... 14 mei weer een echo, spannend!!!
Gefeliciteerd! Wat was eigenlijk je eerste reactie na de test? Lijkt mij nogal een shock namelijk... meteen blij of toch even van 'oh nee'?
Gefeliciteerd!!! Wel super spannend dat je niet weet hoe ver je bent!! Laat je nog wat van je horen, want ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig (hihihi) .