zwanger van 4de kindje wanneer beweging voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joyce26, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi meiden,
    ik heb even een vraagje vrijdag ben ik naar de ha geweest voor controle en hartje te luisteren het hartje kon ze weer niet zo snel vinden maar de kleine gaf wel een trap tegen de doptone zei ze en dat hoorde je ook niet veel later hoorden we het hartje gelukkig.
    maar ik voel nog niet echt wat dacht vorige week wel 1x iets te voelen maar daarna dus niet meer.
    ik ben morgen 16 weken zwanger van de 4de wanneer begonnen jullie echt wat te voelen??
    ik weet niet meer precies wanneer ik me andere kids heb gevoeld (jongste is bijna 4) en het zou toch wat meer zekerheid geven als ik de kleine voel.
    ik hoor graag van jullie.
    groetjes en liefs joyce

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik voelde de 4e met 13,5wk (1e 23w, 2e 14wk, 3e 12,5k).
    Nu de 5e voelde ik ook met een week of 13/14 maar met 19 weken echt pas goed duidelijk (Daarvoor meer zo'n kriebel)

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    gisterenavond zat ik me bakje yoghurt te eten en ineens een paar keer een flink getrappel/gekriebel maar echt duidenlijk ik schrok er gewoon van eerste paar keer zachtjes dacht ik dat het me darmen waren maar daarna was het wat harder en wist ik het zeker dat was ons kleine wondertje wat een onbeschrijvenlijk heerlijk gevoel geeft dat :D

Deel Deze Pagina