Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    ik heb de kleurtjes teruggetoverd :)
    Hopelijk is er niemand uitgevallen!

Evelientje en Springboon vinden dit leuk.
  2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik ben nu begonnen op dag 12. Ben uitgegaan van gemiddelde van m'n laatste cyclussen..en daar zo'n 17 dagen vanaf gehaald.

3. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik kreeg weer geen meldingen.

Ik ben deze zwangerschap voor het eerst echt ziek geweest. Wat een ellende. Gelukkig voel ik me vanaf het tweede trimester topfit.
    Ik ben dus al 2 keer zwanger geweest van een meisje en 2 keer van een jongen ( van jongste zoontje veel te vroeg bevallen, en overleden). In mijn geval zeggen kwalen dus niets :)

Vandaag de babykamer afgemaakt. Kunnen we ook weer afstrepen :D

Evelientje vindt dit leuk.
  4. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Volgens mij ben je na het verwijderen van een spiraal gewoon meteen weer vruchtbaar. Er zitten zo weinig hormonen in een spiraal, die zijn heel snel uit je lichaam. En aangezien je ovulatesten oplopen maak je gewoon kans hoor deze ronde.

5. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Hier ook oplopende ovulatietesten! Ben benieuwd hoeveel dagen het nog duurt tot de eerste poging. Spannend!

Diazz: leuk dat je de babykamer hebt afgemaakt. Welke kleurstelling heb je gekozen?

Top Mamavandrie34, bedankt!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Huisarts zei inderdaad ook dat ik meteen vruchtbaar zou zijn..denk idd dat je gelijk hebt ivm de weinige hoeveelheid hormonen. We klussen in ieder geval goed, dus aan onze inzet zal het niet liggen

Dielle, Evelientje en Mom86 vinden dit leuk.
  7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Spannend! Op welke dag zit jij nu?

@Diazz..ik ben ook erg benieuwd voor welke kleurstelling jullie zouden gaan.

8. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ik zit nu op cd 15. Mijn eisprong vindt meestal plaats tussen dag 17 en 22. Ik denk, gezien andere verschijnselen, dat het deze maand weer wat vroeger is. We wachten het af. De testen laten het binnenkort wel weten. Ik vind ovulatietesten echt een uitkomst trouwens. Heel handig.

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Spannend, zit er dus ook echt aan te komen. Ik vind die ovulatietesten ook echt een uitkomst!

Hoop zo dat t meteen raak is..liever gisteren dan vandaag. Iets met geduld hebben? Nee..haha!

Ben in de week dat ik ongi moet worden..of juist niet ongi moet worden op vakantie zonder vriendlief. Nu al in dubio, test meenemen of niet?

10. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ooh geen meldingen gehad.
    Zo even teruglezen :)

Ik zit inmiddels op het wachtbankje.
    Afgelopen zaterdag een positieve ovulatietest van z&k gehad en een :)van CB.
    Spannend maar ook wel eng...bang voor herhaling. Maar goed moet het eerst maar raak zijn :thumup:

11. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Hier nog zo’n miss ongeduld hoor. Ik zit ook stiekem keihard te hopen dat het de eerste ronde raak is, maar dat zal wel niet. De afgelopen twee keer was ik in ronde 2 en 4 zwanger, dus ik verwacht niet dat het nu opeens sneller zal zijn. Eerder later gezien mijn leeftijd.

Ik zou zeker een test meenemen. Ik test eigenlijk altijd in mijn eentje. Maar als jij het liever samen doet, dan moet je het misschien niet doen.
    Ik heb de afgelopen twee keer eigenlijk niet eens een test nodig gehad, ik wist het al, ik voelde me zo anders.

12. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ohhh spannend!!! Wel begrijpelijk dat je het een beetje eng vindt.

Ik gebruik ook de testen van z&k en die van cb.
    Ik vind het alleen wel een kriem om 4 uur mijn plas op te houden voor de cb’s.

13. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik gebruik de digitale en die mag gewoon meteen in de ochtend. Maar idd voor de middag dan is het even ophouden

14. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ik gebruik ook die digitale. In de bijsluiter staat inderdaad dat het gewoon met de eerste ochtendurine kan, maar je leest daar zoveel verschillende verhalen over.
    Bij jou werkt het dus wel goed in de ochtend?

15. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja hoor werkt prima. Doe het wel met het 2e plasje hihi.
    De digitale gebruik ik alleen om die van z&k te bevestigen als ik denk die is positief

16. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Oké dan zou ik ze dus gewoon tegelijk kunnen gebruiken, want ik doe de z&k ook met het 2e plasje. Ga het morgen proberen!
    Ik doe de cb ook pas bij een vermoedelijk positieve test van z&k. Anders wordt het wel een heel kostbaar feestje.

Dielle vindt dit leuk.
  17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook de ovutesten van z&k. Doe ze ook bij 2e plasje in de ochtend. Alleen vandaag niet ivm werk..doe die dus pas vanavond. Maar verwacht vandaag de knaller.

Evelientje en Dielle vinden dit leuk.
  18. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Leuk!!!

Hier weer iets raars, de afgelopen 3 dagen oplopende testen (wel heel licht) en vandaag weer bijna wit. Misschien komt mijn ovulatie toch pas weer ergens na cd 20. Ik wacht het ongeduldig af ;).

19. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Bij de vorige zwangerschap had ik de ovu testen van sensitest. Goedkoop en zeer tevreden over.
    z&k? ken ik niet...
    Eind van de week starten met de testen.

20. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Afkorting voor zwanger&kids ;)
    Volgens mij zijn die nog iets goedkoper dan die van Sensitest.

Deel Deze Pagina