Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ah zo.. zwanger&kids zegt me dan wel weer wat hahaha

Ik hoop ze niet nodig te hebben als ik door mijn voorraadje sensitest-testjes ben.. maar anders kijk ik daar wel even ;) Bedankt voor je reactie :)

Evelientje vindt dit leuk.
  2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier dit dus...zou gisteren mijn LH-piek zijn geweest? Heb je ook fotootje van je testen?

Bijgevoegde bestanden:

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Superspannend, ik duim voor je!

Dielle vindt dit leuk.
  4. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Je zou zeggen van wel...

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik had vandaag nog een knaller verwacht eigenlijk. Straks nog maar eens klussen en morgen nog eens testen. Maar denk idd dat hem dit was..alhoewel ik verder geen tekenen heb van eisprong.

6. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Ik vind hem nog niet echt positief. Wordt hij bij jou nooit donkerder (want dan zou het kunnen)? Mijn ervaring is dat een positieve test toch duidelijk donkerder is, in ieder geval een gedeelte van de streep.

7. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    De bovenste is van vandaag.
    Allemaal verre van positief....

Bijgevoegde bestanden:

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb geen vergelijkingsmateriaal..de testen van de andere 3 heb ik geen fotos meer van. En nu eerste ronde bezig. Vind verschil met gisteren en vandaag wel heel groot. Ik heb gisteren rond 11u ovutest gedaan en vandaag pas rond 18u..zal mss ook meespelen?

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad..hier zou ik nog geen ene als positief beschouwen. Afwachten pfff

10. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Het kan zijn dat je de knaller gemist hebt doordat er vrij veel tijd tussen zat. Het verschil is inderdaad groot en je zou na die van gisteren een knaller verwachten.
    Temperatuur je ook? Dan zou je misschien morgen al een temperatuurstijging kunnen waarnemen.

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Temperatuur niet, dus afwachten...haha

12. Dielle

Dielle Fanatiek lid

18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind deze nog niet positief. Wanneer heb je ze gedaan? 1x per dag?
    De 2 streepjes moeten echt even donker zijn.
    Ik heb dit ook wel eens gehad en dan toch later pas de echt piek.
    Zou lekker doortesten.

13. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Tussen de 3e en 4e test zit 31 uur. Ik heb gisterenochtend niet kunnen testen ivm mn werk. Ik denk toch dat ik de piek gemist heb daardoor. Zal ook ff fotootje toevoegen met die van vandaag er bij (heb op gisteren na rond 10u getest steeds)

Maar inderdaad..voor de zekerheid test ik nog even door

Bijgevoegde bestanden:

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zie dat ik een foto teveel heb toegevoegd...krijg hem niet verwijderd

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  15. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Je zou het inderdaad haast wel denken als je het zo ziet.

Hier een soortgelijk verhaal, de test van vandaag was weer net zo wit als die van gisteren. Ook vertoont mijn lichaam tekenen van na een ovulatie. Ik moet me heel erg vergissen als mijn ovulatie nog moet komen.
    Aan de andere kant had ik er totaal niet op gerekend dat het zo vroeg zou kunnen komen, aangezien ik nooit zo vroeg ovuleer. Als dat wel het geval is dan houdt het voor mij op deze maand, want wij hebben deze maand dan niet benut. Balen.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ben benieuwd wat ie bij jou nu doet. Test je nog wel door of niet? Als ik naar je foto kijk is die 2e test duidelijker, maar die zou ik niet als positief interpreteren. Hoop voor je dat je ei nog komt en jullie hem niet gemist hebben.

Ben overigens aan het overwegen eerder en test te doen..maar wanneer..voor ik op vakantie ga zou ik, er van uitgaande dat m'n ei is geweest..op 9 of 10 dpo zitten dan...erg vroeg voor zwtest ben k bang.

17. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Nou bij mij doet hij niks meer, weer een spierwitte test en mijn temperatuur is voor de tweede opvolgende dag gestegen. Voor mij houdt het deze ronde gewoon even op.

Ik baal er wel van dat ik ondanks de ovutesten mijn eisprong gewoon heb gemist. Echt vervelend dat het precies in het paasweekend viel toen we bij mijn schoonouders logeerden en we met een half wakkere dochter naast ons liggend niet de mogelijkheid hadden een poging te doen. Ik dacht ook dat 2 dagen overslaan geen probleem zou zijn aangezien de ovutesten negatief waren.
    De volgende ronde moet ik dus 2x per dag testen, want met 1x kan ik het gewoon missen.

Ik denk dat het zinloos is om door te testen. Als mijn temperatuur morgen nog steeds hoog is dan doe ik het ook niet.

Wat betreft testen op 10 dpo, bij mij is de test dan altijd negatief, maar als jij wel eerder zo vroeg positief hebt getest kan je de gok wagen.

18. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Hopend op een vierde wonder

~ Zwanger
    juli 2018

Diazz, 34 jaar, uitgerekend 1 juli 2018
    oktober 2018
    Springboon, 33 jaar, uitgerekend 7 oktober 2018
    november 2018
    Zoetje, 26 jaar, uitgerekend 25 november 2018

~ Bezig
    Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, nod 8 april
    L0nneke, 30 jaar, ronde 1, nod 14 april (?)
    Dielle, 36 jaar, ronde 4, (ronde 1 na 2x vmk), nod 16 april?
    Mom86, 31 jaar, ronde 1, nod 27 a

~ Gaan bijna beginnen
    Evelientje, 38, ronde 1 begin mei, nod?

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Enorm balen dat je hem waarschijnlijk gemist hebt. Inderdaad mss de volgende 2x per dag ovutesten, vergt wel wat van je..
    Ik kan nu met 1x per dag al amper ergens anders aan denken.

Betreft testen..wacht tot na mijn vakantie.
    Vooral omdat mn ovutest nu weer donderder lijkt te worden (vanochtend om 10u). Denk dat ik er rond 17u nog ene doe..

Bijgevoegde bestanden:

20. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ja kan dus best zijn dat hij nog moet komen. Spannend.

Hier ook begonnen met testen. 1x per dag. En inderdaad het houd je wel bezig... hihi
    Ik verwacht zelf ergens volgende week mn ei te hebben... rond 12 of 13 april. Maargoed niks is zeker zo na het stoppen van de pil, dus vandaar deze maand maar vroeg begonnen met testen.

Deel Deze Pagina