@Dielle wat een onzekerheid weer...ik duim voor je dat het deze keer wel oke is! Vreselijk spannend voor je. Hier aan het genieten van mijn vakantie. Vandaag dikke regen dag, maar mag de pret niet drukken. Nog geen ongi..maar ja heb geen posi ovutest gezien, dus geen idee of ik nu wel/niet rondom nod zit.
Gelukkig klaarde het na 12u weer helemaal op en hadden we een heerlijk zonnetje. Komende dagen blijft het droog, prima weer voor een stedentrip.
Hoi! Ik meld me hier ook Ik ben 30 maart gestopt met de pil, om met mijn nieuwe partner, waar ik na 5 1/2 jaar nog steeds enorm gelukkig mee ben, te gaan voor mijn 4e, zijn 1e kindje. Mijn temp doet erg vreemd, net als mijn lijf. Bij mn laatste kindje (2009) ben ik niet eens meer (echt) ongesteld geworden na het stoppen en was m'n cyclus netjes 28 dagen. Ik heb ovulatietesten gebruikt, op 12 april was de duidelijkste, om daarna bijna omowit te worden. Geen idee wanneer m'n NOD is, temp doet ook vreemd. Wel allerlei lichamelijke dingetjes, snap er niks meer van. Maar laat ik ervanuit gaan dat mn NOD 27/28 april is. Leuk om hier (weer) bij te kletsen!
Ècht serieus hoor. Ik móet het leren loslaten... Ik heb vanmorgen een test gedaan, in de hoop mn man op z'n verjaardag te kunnen verrassen en ik dacht nog "Dick! Doe normaal! Wat denk je nou. Die wordt ècht wel omowit...! " En toen zag ik dit... De laatste foto is een uur later. Indroog dacht ik. Toen heb ik m doorgespoeld met water en hij stond er nog. Pfff wat kan ik mezelf wat wijsmaken zeg. Morgen maar weer s proberen...
Wauw @Dicky34 , maar uit je ovutesten begrijp ik dat je mogelijk 4DPO bent?! (12 positief, 13 eisprong, 14 dpo1, 15 dpo2, 16 dpo3, vandaag 17 dpo4) ofje ei was toch wat eerder... Ik zie iig op de eerste foto een heel tuur streepje
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ik had rekbaar slijm de dag na mn 'onttrekkingsbloeding' en een hoge temp. 4 dagen later sochtend overgegeven en savonds ook. Daarna vooral opgeblazen en met vlagen misselijk en flauw. Heb dit al 3 keer meegemaakt en in alledrie de gevallen bleek ik zwanger. Òf mn lijf houd me voor de gek, of ik heb gewoon gigamazzel.... Tijd zal het uitwijzen... Ik ga morgenochtend testen en die ochtend erna. Mocht dat hetzelfde uitpakken, stop ik even met testen, ik maak mezelf alleen maar gek zo!
Allereerst welkom! Leuk dat je komt meekletsen. Hier ook een mama die voor 4e kindje gaat met een partner waarvoor het zijn 1e kindje zal worden. Ik zie helaas niks op je foto, maar dat zegt natuurlijk niets. Als je idd op 12-4 posi ovutest hebt gehad lijkt het me sterk dat zwschapstest er nu op reageert. Er zit niets anders op dan weer testen..zou echter wachten tot je 10dpo bent. Hier nog geen ongi..ben benieuwd!
Welkom hier! Ik zie ook niets op je test, maar ja dat kan ook aan mij liggen natuurlijk . Ben benieuwd naar je volgende testen.
Hier is de zoektocht naar het ei weer begonnen . Vandaag voor het eerst getest en er was al een streepje zichtbaar. Deze ronde ga ik gewoon iedere dag twee keer testen, want ik wil hem niet weer mislopen. Hopelijk deze maand weer geen late eisprong. Al denk ik dat hij mooi op tijd komt aangezien ik al op dag 8 een streepje heb. Afwachten maar weer....en ondertussen genieten van het heerlijke weer!
@Evelientje hoop dat ie mooi op tijs komt en je hem idd niet mist. Hier nog niks veranderd..ik wacht tot volgende week donderdag af..anders gooi ik er een testje tegenaan.
Hoi! Ja. Maar wéér hetzelfde. Ik dacht iets te zien binnen de tijd, maar het was gewoon de vloeistof die doorliep (foto 1) om vervolgens omowit worden (2e) Ik heb geen testen meer in huis, ik stop er ff mee... Dit slaat natuurlijk nergens op lol
@Dicky34 Ik zie inderdaad ook helemaal niks. Ik denk dat je sowieso nog een week moet wachten.. succes met het wachten! Hier nog geen ongi..wel last van mn bekken. Toch typisch dat ik er nu last van krijg, ondanks dat ik 3 jaar klachtenvrij ben geweest.
Misschien dan toch zwanger? Bij mijn tweede zwangerschap had ik niet eens een test hoeven doen, want de bekkenpijn was al goed aanwezig... kon maar 1 ding betekenen. Helaas met die zwangerschap dan ook al met 15 weken volledig in de ziektewet. Ik was toen ook erg bang dat het bij de derde weer in alle hevigheid terug zou komen, maar geen enkel last ervan gehad. Mag hopen dat als er een 4e op komst is het dan ook weg blijft Maar hey, al drie dagen over tijd ja? En volgende week pas testen? Pfoe dat je dat vol kan houden hihi
@Mom86 Begin vd middag een testje gewaagd. Wit! We wachten af...pfff..geef me dan maar een ongi, nieuwe ronde nieuwe kansen.