Wat enorm balen zeg. Op naar de 2e ronde dus.. @Diazz wat een mooie buik! Hier nu op dag 35 nu. Nog geen verandering. Vanaf vrijdag wel weer ovutesten gedaan en is niets op te zien. Benieuwd waar dit heen gaat..
Hier lijkt de menstruatie weer te zijn gestopt sinds gisterenavond... Menstruatie van 3 dagen, kan dat? Ben benieuwd of het nu ook echt wegblijft..
Ik ben altijd maar 3 dagen ongesteld. Dus ik denk dat dat prima kan. Ik hoop dat het wegblijft en jullie nieuwe ronde in kan gaan
Ik ken dat niet.. met pil en zonder pil altijd zeker 5 tot 7 dagen. Maarja lichaam kan gekke dingen doen
Sinds mijn spiraaltje uit is ben ik 4 keer ongesteld geweest, de laatste drie keren had ik ook een soort pauze na 2-3 dagen, halve tot een hele dag, en daarna nog 2-3 dagen. Het tweede gedeelte is minder intens
Mm oke. Dus niks geks eigenlijk. Dan gaan we er maar vanuit dat we gewoon in ronde 2 zijn beland. Jammer.. maar niks aan te doen. @ alle zwangeren.. Misschien dat het al eerder besproken is.. maar geen idee meer hoe de reacties waren, maar hoe reageerde jullie omgeving op jullie zwangerschap? Hoeveel zwangeren zijn er nu in dit groepje? Ben de kluts kwijt
Hier reageerde iedereen echt dolenthousiast. Echt niet één negatieve of rare reactie gehad. Mensen waren wel verbaasd, maar dat waren we zelf ook, haha!
♡Hopend op een vierde wonder♡ ~ Zwanger juli 2018 Diazz, 34 jaar, uitgerekend 1 juli 2018 oktober 2018 Springboon, 33 jaar, uitgerekend 7 oktober 2018 november 2018 Zoetje, 26 jaar, uitgerekend 25 november 2018 ~ Bezig Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 3, nod 8 april L0nneke, 30 jaar, ronde 1, nod 14 april (?) Dielle, 36 jaar, ronde 4, (ronde 1 na 2x vmk), nod 16 april? Mom86, 31 jaar, ronde 2, nod 23 mei Evelientje, 38 jaar, ronde 1, nod 19 april (?) ~ Gaan bijna beginnen