Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Hopend op een vierde wonder

~ Zwanger
    juli 2018

Diazz, 34 jaar, uitgerekend 1 juli 2018
    oktober 2018
    Springboon, 34 jaar, uitgerekend 7 oktober 2018
    november 2018
    Zoetje, 26 jaar, uitgerekend 21 november 2018

~ Bezig
    L0nneke, 30 jaar, ronde 1, nod 14 april (?)
    Dielle, 36 jaar, ronde 4, (ronde 1 na 2x vmk), nod 16 april?
    Mom86, 31 jaar, ronde 1, nod 27 april
    Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 4, nod 3 mei
    Evelientje, 38, ronde 1, nod 9 mei

~ Gaan bijna beginnen

2. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Laatste lijst opgehaald :)
    (Meen ik)

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

10 minuten voor jou ook al de lijst tevoorschijn gehaald.
    Ik pas die van jou dus weer aan ;)

4. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hopend op een vierde wonder

~ Zwanger
    juli 2018

Diazz, 34 jaar, uitgerekend 1 juli 2018
    oktober 2018
    Springboon, 34 jaar, uitgerekend 7 oktober 2018
    november 2018
    Zoetje, 26 jaar, uitgerekend 21 november 2018

~ Bezig
    L0nneke, 30 jaar, ronde 1, nod 14 april (?)
    Dielle, 36 jaar, ronde 4, (ronde 1 na 2x vmk), nod 16 april?
    Mom86, 31 jaar, ronde 2, nod 23 mei (?)
    Mamavandrie34, 36 jaar, ronde 4, nod 3 mei
    Evelientje, 38, ronde 1, nod 9 mei

~ Gaan bijna beginnen

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Mooie buik @Diazz

@Mom86 zo'n korte ongi ken ik ook niet, maar je hoort dat het niet onmogelijk is. Ik zou een dezer dagen nog een testje wagen..voor de zekerheid

Hier wil ik morgenvroeg weer een test er tegen aan gooien.
    Heb nog sensitest dipstick liggen..die doen of raden jullie aan een andere te halen? K2v5 of predictor?

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Thanks!

Ik zou zelf de Predictor doen. Maar dat komt meer door alle vage verhalen die ik hier lees over de K2v5.

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Vanmiddag een testje gedaan, maar die was spierwit.
    Misschien zaterdag of zondag nog 1. Maar denk zelf dat de uitslag niet anders zal zijn... :(

Sensitest en predictor gebruik ik zelf ook..
    Kruidvat schijnt niet zo best meer te zijn.
    Doe gewoon wat je hebt liggen... mocht je twijfelen kun je altijd nog een andere test doen. Spannend. Zal voor je duimen!

8. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Balen @Mom86 Mss inderdaad zondag nog een testje, mits je geen bloedverlies meer krijgt.

Ik ben nog maar even naar de Kruidvat gereden en de k2v5 gehaald. Nu wachten tot morgenvroeg. Zou het liefste nu al doen..

9. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ahh gewoon doen . Zijn er toch 2. Doe je morgen de andere ;) hahaha ik ben ook nieuwsgierig :)

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik wacht braaf..maar zal morgenvroeg meteen wat laten weten

Mom86 vindt dit leuk.
  11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Vanochtend een test gedaan..omowit.
    Pfff zo irritant dit.

Ik ben van 13 april tot 20 april op vakantie geweest. Tot 12 april ovutesten gebruikt, geen positieve test gehad. De 12e laatste x seks voor vakantie. Stel ik zou 14,15 april eisprong hebben gehad..kans heeeel klein dat er nog wat klaar lag. Vanaf 20e weer ovutesten, helemaal wit.
    Mocht m'n ei ergens tussen 14 en 19 april zijn geweest..zou ik uiterlijk 3 mei ongesteld moeten worden...

Ik blijf doortesten met m'n ovutesten om te zien of er nog een LH-piek komt. Zit geloof ik op dag 38 nu.

12. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Je bent gestopt met de pil toch? Want dan kan het lang duren helaas... bij mijn eerste was het echt drama na het stoppen met de pil, cyclus helemaal door de war. Stom >.<

13. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Jammer Mom86 dat ronde twee is aangebroken. Ik heb ook weleens korte menstruaties. Drie dagen is normaal hoor. Hopelijk deze ronde wel succes!

Lonneke, wat vervelend zeg dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Maar het is goed mogelijk om zwanger te worden als je eisprong binnen drie dagen na gemeenschap komt.
    Bij mij is het zo ook een keer gelukt. En anders is het misschien wat mamavandrie zegt, dat je cyclus nog niet hersteld is na het stoppen met de pil.

Wat betreft de k2v5, bij mij hebben ze altijd prima gewerkt, nooit onduidelijkheid gehad. Ik test nooit zo heel snel rond 12 dpo, misschien dat ik er daardoor nooit problemen mee heb.

Ik heb vandaag eindelijk een bijna (of misschien al) positieve ovulatietest. Ik ga vanmiddag nog een keer testen met CB en hoop dan op een smiley. Ik ben benieuwd, heb er al heel wat ovulatietesten doorheen gejaagd de afgelopen dagen :D.

Mom86 vindt dit leuk.
  14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nee spiraal is er uit..en ik heb altijd mijn cyclus van 28 dagen behouden tijdens mn spiraal..

15. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik lees hier ook wel dat je moet ontpillen na een hormonaal spiraal, hoewel ik dat zelf niet herken. Maar misschien heb jij dat wél last van nu...

16. Evelientje

Evelientje Bekend lid

3 mei 2013
    527
    78
    28
    Van wat ik heb gehoord is dat de Mirena zo weinig hormonen bevat dat het juist heel snel uit je systeem is en alles bijna direct weer normaal functioneert.

Misschien toch te vroeg getest en moet je gewoon nog even afwachten.

17. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Flink aan de klus dus jij

Snap er ook niks..was 8 jaar geleden bekend met onregelmatige cyclussen, maar na de eerste en de volgende zwangerschappen daarna een nette regelmatige cyclus.

Volgens mijn huisarts zou mijn cyclus gewoon door moeten lopen en zou er geen sprake zijn van 'ontpillen'. Maar goed..daar heb ik nu allemaal niks aan Ik wacht af..meer kan ik toch niet

18. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Jeetje wat een activiteit hier! Ik kreeg helemaal geen meldingen meer. apart is dat..

Nog een maandje en dan gaan wij ook voor onze 4e. Ik heb nog niks tegen de kinderen gezegd, wel tegen vrienden en die vinden het allemaal heel leuk. Ik weet zeker dat er ook mensen zullen zijn die stom reageren; een vierde?!?!?! haha...maar dat kan me niks schelen.

Ik vind het heel spannend dat we al over een maandje gaan beginnen, ik denk dat ik maar zwangerschapstesten ga bestellen, gewoon voor het leuk :D

Ik lees hier ergens dat de kruidvat niet betrouwbaar zijn dus...? Ik heb die wel altijd gebruikt...en sensitest.

Hoe oud zal jullie jongste zijn mocht het meteen raak zijn (of als het al raak is) als je van de 4e bevalt? Ik ben benieuwd of ik het nou zo pittig zal ervaren als toen de 3e geboren werd, mijn 3e huilde veel, en ik had een weglopertje van 2 jaar. Nu als het meteen raak is zal er bijna 4 jaar tussen kind 3 en 4 zitten, mijn weglopertje (wat hij zelden nog is) is dan 6 en oudste zal dan 8 zijn. Ik heb het idee dat het door de leeftijd dan toch veel minder pittig zal zijn.

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @MinnieJ Bijna beginnen dus! Leuk en spannend.

Hier weet alleen mijn beste vriendin en mijn ex dat wens voor 4e er is en we "bezig" zijn. Dus reacties..afwachten.

Hier zullen, als ik op korte termijn zwanger word, de kinderen 7, 6 en 4 zijn. De jongste gaat na de zomervakantie naar school. Ben benieuwd..na 7,5 jaar geen kind overdag thuis doordeweeks.

20. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oh raar is dat he, ik heb dus sinds januari voor het eerst 3 ochtenden voor mezelf omdat de kleinste naar de peuerspeelzaal gaat, na 7 jaar 3 ochtenden alleen. Maar ze zijn snel gevuld met boodschappen en wasjes doen en de tandarts ...dat soort dingen. Wel lekker...kleine man is helemaal gelukkig op de peuterspeelzaal en ik kom aan wat praktische dingen toe.

Deel Deze Pagina