Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    merk overigens wel dat ik het nu moeilijker vind om ziek te zijn..
    lig nu in het zh, sinds gisteren, ivm uitdroging (jeej mag straks wel weer naar huis). maar ik mis de meiden wel.. en hun hangen al enorm aan mij
     
  2. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Oh jee , beterschap! Ben je zo misselijk?
     
  3. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    niet van de zwangerschap (buiten vermoeidheid wandel ik er doorheen),
    maar heb de griep te pakken en deze virus is vrij heftig en kan 2-3weken duren
     
  4. knuffelbeertjuh

    3 mrt 2009
    60
    9
    8
    Vrouw
    Jeetje ! Hopelijk voel je je snel beter meid ! Toen mijn jongste 6 maanden was kreeg ik nierstenen , wat een drama , 3 maanden mee gelopen en 2x geopereerd . Ben je alweer thuis ?
     
  5. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ja vanmiddag thuis gekomen, moet 3 liter drinken en zit nog maar net op de helft.. lukt gewoon niet..
    en dan loopt het nog weg ook (bah, alle moeite voor niets en voel me nu nog zwakker)..
     
  6. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Bedankt voor je reactie!
    Inmiddels heeft manlief aangegeven dat het voor hem wel echt compleet is, maar als dit voor mij niet zo voelt, hij niet degene zal zijn die er dan niet voor zou gaan...

    Maar waarom twijfels?
    Mijn hart zegt... jaaa heel graag een x. Mijn verstand... is dit wel zo verstandig? Misschien ook wel bang voor vreemde reacties ofzo...


     
  7. knuffelbeertjuh

    3 mrt 2009
    60
    9
    8
    Vrouw
    Komt allemaal goed ! Naar dat je je steeds zwakker gaat voelen :( lekker voor je laten zorgen als dat mogelijk is
     
  8. knuffelbeertjuh

    3 mrt 2009
    60
    9
    8
    Vrouw
    Hier hetzelfe , alleen om de reacties houdt het gaan voor een 4de me in eerste instantie tegen ondanks dat iedereen zegt dat ik me daar niks van moet aantrekken
     
  9. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gisteren hebben we een nieuwe auto gekocht, een 7 zitter!
    Het komt steeds dichterbij en wordt steeds echter.
     
    knuffelbeertjuh, L0nneke en Springboon vinden dit leuk.
  10. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wat leuk om te lezen. Hier zal (als het mag lukken) nummer 4 ook de eerste zijn van mijn vriend. Ik heb drie kinderen uit mijn eerder huwelijk. Zijn jouw drie kinderen altijd bij jou? Ik heb co-ouderschap en vraag me af hoe dit allemaal zal gaan, als het 4e kindje altijd bij mama mag blijven. Dit maakt me vaak onzeker merk ik.
     
  11. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh jee, beterschap. Hoe gaat het nu met je?
     
  12. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Vanalles gelezen..praktische zaken:Hier een groot huis gekocht, ruimte genoeg, maar we hebben uiteindelijk maar 4 slaapkamers. Ze zijn groot genoeg, dus ik denk dat het hier een kamer delen wordt en wellicht in de toekomst nog een andere indeling, waardoor we een 5e slaapkamer zouden kunnen maken. We zijn van plan om de baby eerste half jaar sowieso bij ons op de kamer te laten slapen.

    Auto, we hebben nu een station, maar daar passen we niet met zijn 6en in. Andere auto kopen we pas op het moment dat ik zwanger zou zijn of misschien zelfs pas als een baby er is. We hebben twee auto's, dus in het ergste geval moeten we een keer met 2 auto's ergens heen.

    Praktische zaken zijn denk ik allemaal wel te overzien. Momenteel vraag ik me vooral af..hoe gaan de andere kinderen er mee om. Vooral omdat ze niet altijd bij me zijn. Gaan ze me het ooit kwalijk nemen dat ik nog met een andere papa een kind kreeg etc..zijn allemaal vragen die door me heen gaan.
     
  13. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Leuk, wat voor een auto hebben jullie gekocht?
    Hier wel al georiënteerd en denk dat we voor een Ford Grand C-max of een VW Touran zouden gaan.
     
  14. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Die vreemde reacties zullen er inderdaad wel komen. Ik bereid me daar in ieder geval wel al op voor. Er waren al genoeg mensen (waaronder zelfs mijn eigen ouder) die drie kinderen belachelijk vonden!
     
  15. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier die twijfel ook allemaal gehad..en nog steeds hoor. Ik vind het maar retespannend! En dan zijn we nog niet eens bezig.. Met mijn ex waren we er over uit...3 kids en klaar. Zeker omdat de 3e zwangerschap heel spannend was en we uiteindelijk heel blij zijn dat ons jongste dochertje toch gezond bleek te zijn.
    Mijn huidige partner gaf in eerste instantie aan dat drie ook goed is voor hem, hij niet perse eigen kinderen wil en het ook zo prima zou vinden. Maar uiteindelijk veel over gehad en hij zou een 'eigen' kindje heel erg leuk vinden. Alles op een rij gezegd..en we gaan het proberen vanaf juni. Ik heb wel aangegeven, we proberen het 1 jaar..dan niet zwanger, dan stoppen we er mee. Ik ga geen medische molen in, mocht het niet lukken.

    En de reacties...tja, iedereen vindt er wel wat van..laat ze maar lekker denken!
     
  16. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn ex wil ik uit ouderlijk gezag gaan halen tzt. daar hij de afspraken en niet nakomt en hij een te slechte invloed heeft, naast dat hij ziek is en geen ruinte heeft waar ze kunnen slapen (enkel in zijn kamer en dat mag en wil ik niet).
    ik heb de vrijwel altijd om mij heen, af en toe 1 of 2 naar mijn ouders toe..
     
  17. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    sharan is ook een hele mooie en goede optie.. rijdt lekker, hoog en het was dat mijn ouders die al hadden verkocht voordat ik het kon overnemen van ze
     
  18. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ben herstellende gaat alleeen heeeeeeel langzaam
     
  19. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    mijn 3 kids vinden het erg leuk dat er een baby komt..
    mama is eindelijk gelukkig (hun woorden en beleving, wat ook klopt), en mama haar vriend is ook nog lief..
    Al zijn er wel regels en die zijn natuurlijk minder..

    hier hebben we 3 slaapkamers, zolder bouwen we nog om (nadat de woningbouw de boel geisoleerd heeft) tot extra grote slaapkamer..
    En zingen we het uit tot we een betere en geschiktere woning kunnen vinden
     
  20. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Het is een peugeot 5008. Het pastte binnen ons budget, dealer deed een heel goed bod voor onze oude auto, dus toen gekocht. Onze oude auto moet voor juni apk gekeurd worden dus we wilden sowieso daarvoor al een nieuwe kopen
     

Deel Deze Pagina