@Mom86 , qua werkgever heb ik er echt even de piep aan.. heb een contract tot 1 september, en ga er al bij voorbaat uit dat deze niet verlengd gaat worden.. Maar dat vind ik niet erg.. want ik kan overal wel aan het werk, en ook eisen stellen (wil dan 3 avonden in de week werken, en anders onder schooltijd op een groep). Voordeel dat ze veel mensen zoeken in de zorg en ik al 17 jaar ervarinf heb
Dat is dan weer jouw voordeel. Dat heb ik niet. Ik heb een vast contract en werk in augustus al 10 jaar daar. In die 10 jaar is er een hoop veranderd. Bedrijf failliet geraakt... doorstart en vervolgens is mijn directe collega de directeur geworden.. Tussentijds veel gesolliciteerd (2.5 jaar), maar diverse afwijzingen gehad. Daarna van functie veranderd en opzich ben ik daar heel blij mee, want aan ander werk komen is gewoon een lastige opgave.
Wat betreft werk: Zal hier ook wel commentaar komen, maar ach.. Ik heb een vast contract en werk 9 jaar bij dezelfde werkgever, semi-overheid. @Springboon wel fijn dat het vooruitzicht is dat je weer snel aan het werk kan mocht het geen verlenging worden. @Mom86 In welke sector werk jij? Nu niet meer op zoek naar ander werk sinds andere functie? En ongesteld..en hoe! De kraan staat open haha. Had een ander topic geopend, maar daar kwamen reacties dat ik deze afgelopen cyclus helemaal niet als cyclus moet zien, in tegenstelling tot wat mijn huisarts zei. Ach ja, ik ben wel blij dat ik nu ongi ben. Beginnen we weer met frisse moed aan deze ronde. Het wordt in ieder geval geen 2018 baby meer haha!
Gewoon als cyclus zien hoor! Heb ik de afgelopen maand ook gedaan. Ik werk in de sector bouw. Eerst als binnendienst medewerkster en nu als administratief medewerkster. Nee ik ben gestopt met zoeken en solliciteren na 2.5 jaar. Ik werd en depri van. Eind vorig jaar m'n contract aangepast qua uren en nu is het prima te combineren met m'n gezin. Ik werk nu 15 uur. 3x5. wellicht dat ik over een jaar of 2 weer een poging ga doen.. maar als het gewoon goed voelt om te blijven zitten dan doe ik dat liever.
Uiteindelijk is dat het allerbelangrijkst..dat het goed voelt en natuurlijk goed te combineren is met het gezin. Ik werk 26 uur: 3x8 en 1x in de 4 weken een dag extra. Ik neem nog OV op en dat loopt over een paar maanden af..weet nog niet wat ik ga doen qua uren. 30 of 32 uur..neem wel weer OV als 4e er mag komen.
Evenlientje heel erg herkenbaar dat twijfelen af en toe, maar dan denk ik toch weer nee ik wil het echt heel graag. Maar tussendoor wel de gedachte; kan ik het aan? Zal iedereen dan nog genoeg aandacht krijgen? Logistiek? Etc Maar de wens is zo groot. Ik denk dat ik ook wel gekwetst zou zijn bij bepaalde reacties als ik eenmaal zwanger zou zijn van de 4e, zoals "hopelijk deze keer eindelijk een meid", of als je dan eenmaal het geslacht weet en het is een jongen "oh...nou ja gelukkig heb je de kleertjes nog". Om deze reden denk ik soms ,als het eenmaal raak is wil ik het deze keer niet weten wat het wordt, ik vond die teleurstelling van anderen dat ik nog een jongen kreeg zo onaardig en niet wat je wil horen als je je verheugd op een baby. Maar ik vrees dat ik een kenner ben geworden met echo's en het gewoon zelf zal kunnen zien als ze er snel langsgaat haha Ik ben thuis met de kinderen dus die zorg gelukkig niet over werk, hoe de baas zal reageren enzo. Ik kan me wel voorstellen dat je daarover in zit..maar tegelijkertijd gaat het ze niks aan
Stil hier.. De twijfels heb ik ook..maar goed die zelfde soort twijfels had ik bij iedere zwangerschap wel. Hier nu weer wachten op een eitje..begin op dag 12 met ovutesten.
Ja tis rustig hier! Allemaal aan het genieten van het mooie weertje ? Hoe gaat het met de zwangere onder ons? Hier in afwachting op m'n ei.. ik verwacht hem een dezer dagen. Spannend!
Wat spannend Dielle, ik zal voor je duimen! Hier naar de Lineaushof geweest, doodop van het rennen achter de kinderen aan. Maar wel genoten. Begin al een beetje onzeker te worden, zal het wel weer lukken,herkenbaar voor degene die aan het proberen zijn of gaan proberen? Ik kan niet wachten weer een klein wondertje in mn buik te voelen, het voelt echt als een droom mocht het weer lukken....
@MinnieJ , heel herkenbaar! Het is iets waar we allemaal geen vat op hebben. Dus het is en blijft spannend. Hopen dat het lichaam doet wat het moet doen. En ja het lijkt me super bijzonder om weer een klein wondertje in me buik te voelen.. voor toch echt de laatste keer @Dielle, ja vrijdag is het zover!! Spannend!! Uiteraard duim ik voor je
Wij zijn weer terug van een korte vakantie naar Frankrijk. Heerlijk om er even uit te zijn met het hele gezin. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met twijfels af en toe. Dielle, wat spannend. Ik duim ook hard voor je mee. MinnieJ, ik heb niet echt angst of het wel zal lukken, eerder hoe lang het gaat duren, Al want ik ben heel ongeduldig van aard. Op 10 dpo heb ik een test gedaan, omowit natuurlijk. Verder regelmatig last van kramp, maar dat heb ik ook als ik ongesteld ga worden dus dat zegt ook niet zoveel. Vandaag weer een test gedaan die aanvankelijk net zo wit was, maar na een half uur lijk ik toch iets te zien. Het is alleen zo licht dat ik het niet eens op de foto krijg. Dus voor hetzelfde geld spelen mijn ogen een spelletje met me. Het was trouwens een vage test die ik gratis bij mijn ovulatietesten had gekregen. Als er vandaag nog niets doorbreekt ga ik vanmiddag wel een andere test kopen. Ik lees dat veel vrouwen hier op het forum Predictor het betrouwbaarst vinden. Wat is jullie mening? Ik gebruikte altijd kv 2v5.
ik heb kruidvat bij de andere 3 gebruikt, en sensitest. En die waren altijd juist. De kruidvat met dat pipetje weet je wel, 2 voor 5 of 6 euro
Ja die gebruikte ik ook. Bij mij waren ze ook altijd duidelijk, maar ik lees hier zoveel slechte ervaringen met die testen dat ik me afvraag of ze soms niet meer zo goed zijn als toen. Misschien gewoon proberen, €5,- is nog te overzien. Ik vind 1 Predictor test voor €11,99 vrij prijzig.
Ik heb bij mn vorige zwangerschappen altijd die van kruidvat gebruikt (2v5) en sensitest. Nooit problemen mee gehad. @Evelientje , morgen nog maar een testje wagen dan? Spannend!! Hier nog steeds in afwachting op mn ei. Vorige maand had ik hem op dag 18. Inmiddels zitten we alweer op dag 18 (als je zo nadenkt gaat de tijd toch eigenlijk best snel..) Hopelijk komt de piek snel! Zoals jullie merken, hier ook een mevrouwtje ongeduld