ik zou nog 2 dagen wachten.. wat jij beschreef had ik ook.. en testte pas 2 dagen later licht positief..
Ik hoop het ! Bij m'n laatste zwangerschap heb ik bijna een hele week licht roze slijmverlies.. begon ook al voor nod zeg maar. Dus ik weet dat het nog kan.. maar nu vind ik het wachten nog erger
@Mom86 wat spannend ik zou wel rekening houden met een gemiste ronde maaar! Ik ben het voorbeeld van licht bruin verlies druppeltje roze en net getest, zwanger! Dus even geduld nog? Misschien morgen gewoon nog even een restje doen?
Ja zolang het bij dit roze kleur slijmverlies blijft is er nog hoop! Vorige ronde werd ik al op 7dpo ongesteld... dus vandaar de angst dat het alweer zo ver was. Ga morgenvroeg weer een testje wagen. Hoeveel dpo ben je nu?
Ja dat is dus heel gek, Ik heb een heel regelmatige cyclus standaard 28/29 dagen stipt op tijd. Nu hebben we 14&20mei gemeenschap gehad, de andere keren voor het zingen de kerk uit. Volgens mijn app had ik rond de 14/15e mei m’n ei. Maar ik denk dat ik nu innestelings “bruin” verlies dus dan is de 20ste veel aannemelijker... Ben nu dus 3 dagen over tijd met een positieve test, uitgaande van (20-5) 9dagen na m’n ovulatie en uitgaande van (14-5) 16dagen na m’n ovulatie... spannend dus wat een echo gaat vertellen over een tijdje
Mmm dat is dan ook een puzzel inderdaad Spannend! Wanneer ga je het grote nieuws delen met familie en vrienden ?
@Zoef Wow, al zwanger! Ik las je berichtje na de zomer beginnen en ineens zie ik een positieve zwangerschapstest voorbij komen. Gefeliciteerd! @Mom86 Ik zou inderdaad over 2 dagen nog een test wagen. Heb je K2V5 gedaan? Ik twijfel of ik donderdag al ga testen..hoe erg! Dan n.a.w. 10 dpo. Ik denk vanalles te voelen, maar ben bang dat ik mezelf compleet gek maak. Kan me niet herinneren dat ik de eerdere 3 zwangerschappen ook zo erg was
Het roze / bruin slijmverlies lijkt te zijn gestopt. Heb verder ook geen buikpijn ofzo. Ik heb hier nog 2 testjes van sensitest.. en 1 predictor express. Dus morgen maar weer een testje wagen.
Ik heb donderdag de termijnecho. Heb nog steeds angst...brr. Hopelijk kan ik het na die echo eindelijk naast me neer leggen en gaan genieten. Duimen jullie voor me dat alles goed is?
@L0nneke Jaaa dat was het grote plan!! Jeetje en dan ineens nu al zwanger. Dames ik duim voor jullie ook op positieve testen.
De test gedaan... lijkt vaag iets te zien. Maar het is nog niet roze van kleur en al helemaal niet op foto te krijgen.. Morgenvroeg nog maar eens testen. Heel af en toe nog roze slijmverlies... Menstruatie kan ik dit sowieso tot nu toe zeker niet noemen. Wat wel? Geen idee.