Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    nee geen goede verstandhouding meer met mijn ex..
    tot enkele weken terug viel het nog mee..
    Maar vandaag dreigde hij met een rechtzaak ivm de kinderen..

    Ik wil nl. niet (en het mag ook niet eens) dat mijn kinderen daar slapem OP zijn kleine kamer (10m2) bij en vlak naast zijn bed.
    De oudste is 10 en volop in de puberteit.. dus nee..
    Daarbij als hij ze volstopt met suikers enz. en weet dat ze dat absoluut niet mogen hebben van de artsen ivm gezondheidsklachten en hij houdt zich er niet aan tjah..
    Neem daarbij altijd en elke dag pizza eten en wassen/douchen vind hij onnodig.. dit doet hij dus niet gevolg dat de kinderen stinken als ze bij hem geweest zijn en niet eens uit de kleren zijn geweest in die tijd.
    Hij laat ze gewoon in hun kleding slapen enz. dus nee.. geen verantwoorde situatie

    en dat wil hij gaan aanvechten

    prima..
     
  2. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Ohjee.... hoe is het nu? Hopelijk is het bij dat ene beetje gebleven.
     
  3. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Ja dat is zo. Ik ken in mijn omgeving ook maar één gezin met vier kinderen (met de ouders uit onze generenatie) en toen zij de vierde verwachtten dacht ik nog: dat is veel, mij niet gezien. En zie nu waar ik sta .

    Vervelende situatie Springboon, maar het klinkt alsof hij toch niet zo’n beste positie heeft gezien zijn leefstijl, dus je hebt vast weinig te vrezen.
    Ik heb een soort gelijke ex en vader van mijn oudste, alleen vindt hij het best dat hij zijn zoon slechts sporadisch ziet en zet hij ook geen stappen om ouderlijk gezag of een omgangsregeling te treffen. Hij betaalt ook geen cent mee aan het levensonderhoud van mijn zoon. Ik vind het prima allemaal, zo heb ik tenminste ‘niets’ met hem van doen.
     
  4. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Vanmorgen nog keer getest. Wel duidelijke oploop (zie foto) maar bloeden is ook erger geworden.
    Zo ging het vorige maand precies zo dus mijn hoop is weg.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nog niet opgeven...
    Ik duim voor je
     
    Dielle vindt dit leuk.
  6. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Jeetje wat vervelend die tegenstrijdigheid. Ik hoop heel hard mee dat het toch goed afloopt.
    Heb je in de zwangerschappen van je drie kinderen ook te maken gehad met bloedingen?
     
  7. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nee nog nooit. Heb nog nooit in die zwangerschappen een druppel bloed of wat anders gezien.
    Ook nog nooit een mk gehad hiervoor
     
  8. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    @Dielle ik ga voor je hopen! Zou heel mooi zijn!
    @reacties werkgever: in mijn team zijn twee collega’s met 4 kinderen. Eentje is nu zwanger van een tweeling, wordt nummer 3&4. Dus genoeg voorbeelden ;)
    Die ene collega die nu zwanger is recent bij ons komen werken, misschien was ze al zelfs zwanger toen ze aangenomen werd, weet ik niet. Ik heb niet gemerkt dat anderen dat vervelend vonden. Ik hoop het niet want ik ben ook in september daar begonnen, niet zo lang geleden dus
     
  9. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Vervelende situatie zeg. Bah! Maar goed, denk dat je ex weinig poot heeft om op te staan..
     
    Springboon vindt dit leuk.
  10. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ah Dielle, toch weer een vmk. Testen zag er idd positief op. Wat balen!
     
  11. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Vooral niet druk over maken..jullie leven, jullie keuze toch?;) En ach, wel fijn dat je genoeg voorbeelden om je heen hebt, zorgt vaker voor wat meer begrip.

    Hier geen collega's met 4 kids..en geen collega's met samengestelde gezinnen..Ben benieuwd wat er van gezegd wordt;) Eerst maar een zwanger zien te worden. Ondanks dat ik 3x eerder (met m'n ex) gemakkelijk zwanger ben geraakt, zie ik het niet als een vanzelfsprekenheid.
     
  12. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Het is helaas toch niet goed gegaan zie ik. Balen zeg! Sterkte.
     
  13. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Nee ik ook niet, zelfs niet ookal hebben we samen al twee kinderen gekregen. Op gegeven moment gaat ook je leeftijd tegenwerken. Maar goed, eerst maar eens gaan proberen.
     
  14. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Helaas dat merk ik wel echt dat leeftijd wel degelijk kan schelen.
    Ik was alle 3 de keren binnen 8 weken zwanger. De 3e heb ik nog net voor mijn 30e gekregen.
    Nu ook snel zwanger maar blijft niet zitten
     
  15. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja ik ga ervanuit dat het mis is gegaan. Vloei nog steeds, al lijkt het nu alweer bijna over.
    Testen zijn nog steeds duidelijk positief, Maar ik ga ervan uit dat deze nu toch wel binnen paar dagen gaan aflopen.
     
  16. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar is er niet nog een mogelijkheid dat het een innestelingsbloeding is als het vloeien nu al minder wordt? Ik weet niet hoeveel vloeien gebruikelijk is bij een vmk...
     
  17. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    wil je net als bovenstaand geen valse hoop geven..
    maa ik vloei al af en toe vanaf 4dpo..
    vanaf 4 dpo tot 10 dpo echt hevig gevloeid..
    en nu met regelmaat (durf wel te zeggen min. 4x per week) verlies il nog steeds bloed.. ene keer meer dan de andere keer en de kleine zit er er nog (gisteren het hartje thuis gehoord, was fijne bevestiging)..
     
    Dielle vindt dit leuk.
  18. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    De testen lopen niet af maar ook niet op.
    De digitale clear blue geeft wel de juiste wekenindicator (2-3) aan op dit moment.
    Bij mijn vorige vmk was ik 5 weken zwanger en toen bleef hij hangen op 1-2 zwanger.
    We wachten wel af zucht....
     
  19. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Lijkt me heel frustrerend en angstig om dit zo weken te hebben.
    Gelukkig gaat alles goed met je kindje.
     
  20. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    dat is het zeker.. en ook erg onzeker elke keer..
    maar ik blijf vertrouwen hebben.. dat houdt me op de been
     

Deel Deze Pagina