Ja zeker spannend... over 4 dagen komen we thuis. Tot nu toe geen sympthomen qua komende menstruatie. Dus heb nog wel wat hoop.
@Mom86 Hoop het zo voor je..leuke thuiskomst! Hier is mijn ongi alweer voorbij na 2 dagen?! Zelfde als de vorige keer en ik dus zwanger bleek te zijn. Nu denk ik dus ook weer..huh, zou het weer zo gaan en gaat het dan weer mis? Maar op dag 1 liep ik echt leeg.. na 2,5u tampon die overliep (sorry voor detail).. Verdorie dit maakt me zo onzeker
@Mom86 spannend! @L0nneke ik had na het verwijderen van mijn spiraal telkens een beetje grkke menstruatie: 2-3 dagen, dan pauze, dan weer 1-2 dagen. Heel verwarrend :-/
@L0nneke , wat vervelend dat de menstruatie je zo onzeker maakt. Als het lijkt op de voorgaande keer zou ik zelf alleen al om duidelijkheid een testje wagen. En nee niet alle zwangerschappen gaan mis he CD 34.. geen menstruatie. Vanmorgen wel wat steekjes onder in m'n buik en de gevoelige borsten zijn er nog steeds. We wachten nog maar even af. Morgen alvast inpakken en zaterdagmorgen richting huis. Wel gek hoor vakantie in eigen land als je altijd de Spaanse Costa gewend bent. De kids vermaken zich wel. Wij ook wel. Maar moet wel toegeven dat het voor mij echt wennen is. Sowieso weinig te beleven als je de camping afgaat en je echt de auto moet pakken om überhaupt winkels tegen te komen. Voordeel is wel... de reis is lekker kort in vergelijking met de route du soleil richting de costa brava en voor et weer was et buitenland niet nodig
even weinig actief geweest.. maar zit enorm in de weg met de warmte, nu anderhalve week amper slaap, drukte qua voorbereiding voor een verjaardag, en voor morgenavond willen we achtertuin betegeld hebben (we moeten nog een klein stukje, maar die warmte en 9 uur werken van vl helpen niet echt mee. We hebben al.7/8 deel betegeld)
Vanmiddag een trekpleister test gedaan... heel vaag een streep te zien. Zelfs manlief zag iets staan. Had vlak daarvoor best veel gedronken. Dus morgenvroeg nog maar eens. Ben benieuwd.. ergens probeer ik te denken dat ie negatief is. Zo geen zin in een teleurstelling.
Mmm gisterenavond en vanochtend licht roze slijmverlies... Ben bang dat het weer niet gelukt is... Dat zou inhouden dat we ronde 5 alweer in gaan.. Als ik daaraan denk vraag ik me gek genoeg wel af of het ons wel gegund is en of we hier wel mee door moeten gaan.. we hebben al 3 prachtige kindjes die steeds groter worden en zelfstandiger.. wat het ook weer makkelijk maakt..moeten we dan niet genoegen nemen met wat we al hebben? klinkt dat stom? Maar als ik dan weer denk aan nog een kindje van ons samen.. nog een broertje of zusje voor onze kids slaat de twijfel toch weer toe..
Ik zie hem helaas niet Is het roze verlies doorgezet in rood of niet? Duim voor je dat het toch een zwangerschap is. Het gevoel wat jij beschrijft herken ik heel erg, moeten we wel doorgaan? Terwijl ik ook graag met vriendlief nog een kindje zou willen krijgen. We hebben onszelf een jaar gegeven, is het dan niet gelukt dat laten we die droom varen..
Test van vanochtend is net zo. De pest is natuurlijk dat ik niet weet wanneer precies mijn nod is. Zit nu op cd 36. Op cd 27/28 kreeg ik erge last van mn borsten en veel slijmverlies. Ik denk dat mijn ei niet veel later is geweest. Maar omdat m'n lf tussen de 8 en 10 dagen was in de afgelopen maanden, zit ik nu niet meer ver van m'n nod af zou je zeggen. Roze bloedverlies niet meer gezien sinds vanochtend 7.20uur @L0nneke , stom dat gevoel he? Ergens wil je dolgraag, maar toch die twijfel die toeslaat als het weer niet gelukt lijkt te zijn. En hoelang blijf je het een kans geven. Zo moeten wij ook nadenken welke auto schaffen we aan? Een 6/7 zitter (duurder in aanschaf over het algemeen) of een 5 zitter (volgend jaar nog maar 1 autostoeltje nodig). We hebben nu een 7 zitter, maar begint op te raken. Vandaar een nieuw auto. Gaan we volgend jaar weer naar spanje of blijven dichtbij huis (zwanger of met pas geboren baby maken we die reis niet).
Dit is heel herkenbaar, hier was het in ronde 7 raak, alles wat je schrijft ging door mijn hoofd... en nu heb ik nagenoeg geen symptomen (darmen doen wel vervelend, en geen menstruatie natuurlijk) dus het voelt heel gek... is het wel waar? Wat als het mis gaat? Ben nu 6 weken en 2 dagen.
Spannend @Mom86 Ik had ook minimaal roze verlies zo 1 a 2 dagen. Ben toch echt zwanger dus het kan zeker. Ben benieuwd naar je volgende test