@MinnieJ , Ja tijdens het zwanger proberen te worden al. Reacties op zwangerschap, Merk nu al dat ik geïrriteerd wordt van sommige reacties. Tot nu toe dan alleen op m'n werk. M'n baas belde vandaag dus niet al te enthousiast op en feliciteerde me alleen maar omdat het 'moet'. Verder hoor je reacties van... het lijken wel konijnen of jullie kunnen voortaan beter apart slapen. Ze denken grappig te zijn, maar eerlijk gezegd wordt ik van deze opmerkingen echt niet vrolijk... weet dan ook niet hoe te reageren. Lach het maar weg, maar ondertussen wordt ik gewoon boos van binnen. Was bij de voorgaande zwangerschappen ook hoor... ook van familie kregen we die opmerkingen, dus er gaan geheid meer van dit soort dingen volgen in de komende weken... Eigenlijk zorgt dit ervoor dat ik het al niet eens meer wil delen met andere... Wie herkent dit?
Oja morgen mag ik weer naar de verloskundige voor de intake en hopelijk nog een echo. Afspraak van donderdag kwam bij hun toch niet zo goed uit..
Lees iedere dag wel mee, maar onze wifi is heel langzaam. Nog 2 nachtjes en dan weer naar huis..terug naar de kids! Fijne vakantie gehad, maar laatste x week weg zonder de kids..toch lang hoor. @MinnieJ balen van je test. Morgen NOD toch? @Mom86 negatieve reacties die zullen hier ook komen..Was bij de 3e al..zelfs van mijn eigen ouders. Mocht 4e komen is deze van een andere papa..poehpoeh dat zal ook wel weer wat oproepen (iets in de trant kinderen verschillende vaders). Probeer een lekker gevat antwoord te vinden, dat ze meteen uitgeluld zijn is mijn advies. Heerlijk als men met hun mond vol tanden staan. @Mamavandrie34 wat gaat het hard bij jou zeg! Sorry..rest komt later!
Hoi, mag ik hier nog instromen? Ik heb niet alles gelezen, alleen de laatste pagina (tot nu toe). Samen met mijn man heb ik 3 zoons en al ruim een jaar had ik het gevoel nog niet kaar te zijn. Hij was het daar nooit mee eens, tot hij ineens toch van gedachten veranderde. Daar ben ik natuurlijk enorm blij mee en vanochtend hadden we een tuurstreepje op de zwangerschapstest. Gek genoeg durf ik het nog niet echt te geloven en ben ik telkens bang dat het mis gaat, al zijn daar verder geen aanwijzingen voor. Mijn man heeft er alle vertrouwen in dat het goed zit dus ik lift maar even mee op zijn vertrouwen. We hebben wel besoten om het pas eind dit jaar openbaar te maken, mede om de reacties die we gaan krijgen. Dat wil dus ook zeggen dat onze jongens nog van niks mogen weten, terwijl ze ons regelmatig de kop gek zeuren om een zusje. Daarom wil ik graag hier mee praten, zodat ik het toch ergens kwijt kan
Dankjullie Ik weet niet of ik nog blij mag zijn, ik verlies af en toe helder bloed Onze jongens zijn 9, 5 en 3
Ik word nu al gek van de opmerking; oh jullie gaan voor een vierde? Nu een meisje he! GRRRRRR alsof een jongen een troostprijs is! Boosmakend
Nee hoor hoeft niks te zeggen, vraag maar aan de andere moeders hier! En eentje in mijn straat had het ook bij elke zwangerschap
Pfff nou, ik ben erg ongerust en moet ondertussen mijn mond houden tegen mijn moeder die hier nu is. Terwijl ik liever een potje zou janken. Het is zo raar, ik had al vanaf donderdag gekleurde afscheiding maar pas vanaf vanochtend helder bloed. Niet heel veel maar toch echt bloed. Normaal heb ik hooguit 2 dagen bruinverlies voor het doorzet, nu is het heel anders. Ik ben best bang nu maar heb ook niet direct het gevoel dat het fout is. Afwachten dus maar...
was hier na 3 meiden.. jullie willen zeker een jongen.. en toen bleek het een 4e meid te zijn.. geweldig die blikken
@MinnieJ, lijkt me erg irritant die bemoeienis van mensen. Wij hebben het aan helemaal niemand verteld. @Mom86 Denk dat familieleden het wel leuk zullen vinden, maar in de buurt zal er vast een en ander gezegd worden als het zover is. Ach ja, veel mensen hebben graag wat te zeuren en te roddelen. Dat zegt meer over hen dan over ons denk ik maar . @Mamavandrie34, fijn dat de tweeling 2 placenta’s hebben. Wel jammer dat jullie nog niet weten wat de geslachten zijn. Maar iets langer een verrrassing is toch ook best leuk. Je zal het vast gauw genoeg weten. Ik neem aan dat je nog aardig wat echo’s zal krijgen. Welkom @SaartjeZ, hopelijk gaat het goed. Bloedverlies hoeft niet het einde te betekenen, maar je weet het niet hè...snap je onzekerheid.
Bloedverlies is erger geworden, het zal wel mis zijn. Toen we voor onze 3e gingen liep het ook zo; eerste keer raak, vroege miskraam en snel daarna weer zwanger, wat wél goed ging. Hopelijk gaat dat nu ook weer zo!
Heel herkenbaar. Ik kreeg bij de 3e destijds ook al reacties van "ooh jullie gaan zeker door tot je een elftal hebt" of "hebben jullie er al niet genoeg" Belachelijke reacties, maar probeer je er een beetje voor af te sluiten. Ik heb bij deze 4e zwangerschap elke keer de vraag gehad of het wel gepland was. Dat zorgde ervoor dat ik niets meer wilde vertellen..achteraf toch beetje een domper op alle vreugde geweest.
Dankje, wij ook. Het gekke is dat ik toch het gevoel blijf houden dat er nog wat zit, maar waarom ik dat voel?? We wachten maar gewoon af, meer kunnen we toch niet doen. Ik neem dagelijks een hoge dosering B12 met folaat (vorm van foliumzuur), magnesium van floradix, vit.D en een goede multi (maar geen speciale zwanger-multi). Wij krijgen geen reacties omdat we niemand iets verteld hebben. Zelfs onze kinderen weten niet dat we proberen zwanger te worden. Dat komt vanzelf wel wanneer het zeker is en echt goed zit en tot die tijd houden we het voor onszelf.