Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @Zoef , welkom terug en gefeliciteerd natuurlijk. :)

    Wij hadden een Opel zafira 7 zitter en sinds dit weekend een Toyota corolla verso. Ook een 7 zitter.
    Wij zochten ook in de prijsklasse tussen 4500 en 5500 euro en daarin zijn we geslaagd. Vind dat zelf duur zat voor iets wat je van A naar B brengt ;)
     
    Zoef vindt dit leuk.
  2. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    En toen mocht ik weer een ronde wachten... Ongesteld geworden helaas.
    Maar het was pas ronde 2 dus we hebben nog de tijd.
    Het duurde nu iets langer dan mijn 3-weken cyclus maar de 4 weken heb ik niet gehaald. Dus nu kan ik uit gaan van ongeveer 26 dagen denk ik?

    Over een auto gaan we nadenken wanneer het zover is, eerst wat andere belangrijke en praktische zaken regelen

    @Zoef Gefeliciteerd!
     
    Zoef vindt dit leuk.
  3. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    @SaartjeZ he bah, hopelijk de volgende rond meer geluk!

    En bedankt allemaal.

    @L0nneke haha ja klopt, vind het ook lastig hoor, maar probeer me zo rustig mogelijk te houden.
     
  4. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @SaartjeZ Balen, maar idd ronde 2. Je cyclus kan altijd wisselen, dus of je komende cyclus ook 26 dagen zal zijn zul je moeten afwachten.
    Gebruik je trouwens ovulatietesten?

    @Mom86 Qua auto waren jullie dus al voorbereid. Maar nu dus ook een andere. Leuke, praktische auto is dat geloof ik.

    Hier vroeg ook nog iemand of ik ovulatietesten heb gebruikt afgelopen maand. Was jij dat @Evelientje ?
    Ik had nog 1 test liggen. Toen ik vruchtbaar slijm had, heb ik die ovutest gedaan en die was meteen knal. Daarna geen meer gedaan. Gezien ik afgelopen dinsdag al duidelijk positief testte verwacht ik dat m'n ei snel daarna is gesprongen en er een vrij snelle innesteling heeft plaatsgevonden. Maar goed, we zullen het 3 dec zien;)
    Merk wel dat ik die 4 weken lang vind...wil gewoon weten of het goed zit in mijn baarmoeder..gezien de miskraam in juni. Toch wat onzeker daardoor.
    Probeer in ieder geval te relativeren. Geen bloed en het trekkend gevoel herken ik echt van voorgaande zwangerschappen.

    @Evelientje heb jij al een afspraak staan?
     
  5. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Waarom vraag je niet of je over 2 weken al mag komen?... gezien je miskraam en je toch (on)bewust zorgen maakt... zullen ze je vast wel langs laten komen.
     
  6. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    Vandaag komen de uitslagen van de onderzoeken bij mijn baby-neefje. Al hebben we het gevoel dat het goed komt/is, toch vind ik het erg spannend.
    Hopelijk weten we snel meer en is het goed nieuws!

    @L0nneke ik gebruik geen ovulatietesten en ga dat ook niet doen. Niet dat ik niet zou willen maar ik wil voorkomen dat ik nergens anders meer mee bezig kan zijn en de hele tijd ga lopen stressen enzo.
    Het is wel een heftige menstruatie deze keer trouwens hoor, maar dat is normaal de eerste keer na een miskraam.
    Nu weten we in ieder geval zeker dat alles goed schoon is en gaan we gewoon verder met ronde 3.
    Zoals mijn man zegt; we hebben geen haast, het komt op het juiste moment.
    Daarom richt ik me nu (weer) vooral op het hoe en wat van het opzetten van mijn/ons eigen bedrijf.
    Maar nu eerst gauw verder duimen en kaarsjes branden...
     
  7. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Heel knap dat je die knop positief kan omzetten, dat helpt vast.
    Het is jammer maar gelukkig “pas” ronde 3.
    Hoop dat jullie volgende ronde meer geluk hebben.
     
  8. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Oh en spannend de uitslag van je neefje, is hij ziek?
     
  9. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    @Zoef hij is nog niet geboren maar veel te klein. Het kan 2 kanten op nu en ik hoop dat alles goed is.
    Ik merk dat ik het moeilijk vind details te geven, omdat ik hun privacy wil respecteren. Daarom heb ik mijn bericht aangepast...
     
  10. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Heel spannend, gelukkig is dit allemaal vrij anoniem hier.
     
  11. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ik zit even in de stress.
    Mijn jongste zoontje is vandaag thuis gekomen met waterpokken. Echter weet ik niet 100% zeker of ik et gehad heb. Ook mijn ouders kunnen et niet met 100% zekerheid zeggen. Ze denken van wel. Maarja in dit geval wil je zekerheid. Morgenvroeg dus gelijk bloedprikken en hopelijk hoef ik dan niet lang te wachten op de uitslag.... :(
    Tot die tijd raak ik m'n zoontje maar even niet aan... hoe zielig ook nu hij ook echt ziekjes begint te worden...:(
    Iemand tips voor waterpokken?
     
  12. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @SaartjeZ , heel veel sterkte vandaag. Hopelijk hebben jullie positief nieuws gekregen.
     
  13. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    De kans dat jij het niet gehad hebt is best klein, aangezien bijna alle kinderen die vroeger kregen.
    Goed dat je even bloed laat prikken en verder lijkt het me niet heel kwaad kunnen tot de blaasjes dicht zijn!
    Als ze open gaan en jij hebt het niet gehad is het anders.
    En volgens mij is de incubatietijd ook wel wat eerder dus is het leed al geleden..

    Mijn zoon heeft ook een of andere vlekjes ziekte, denk de vijfde ziekte want dat heerst op de psz van de jongste. Dacht alleen dat hij het al had gehad, hij is 8 dus best groot om dat te krijgen geloof ik.
     
  14. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Snap ik, maar je bent anoniem hier;)
    Hebben ze positief of negatief nieuws gekregen?
     
  15. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Dikke kans idd dat je het gehad hebt, maar snap dat je zekerheid wil.
    Wat betreft tips..zemelenbadje zorgt er voor dat de blaasjes indrogen. Kidsclin is een soort schuim dat veel verlichting geeft tegen de jeuk.
     
  16. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik had in eerste instantie zoiets van ach wacht wel.. dan hebben we sowieso ook meteen meer kans op echo met kloppend hartje.
    Eerder komen, weet niet of dat mijn onzekerheid nu weg neemt..Zucht, denk er nog ff over.
     
  17. SaartjeZ

    SaartjeZ Niet meer actief

    Even snel tussendoor; ik kreeg daarnet pas het bericht dat de eerste uitslagen goed zijn. Morgen komt de rest en we hopen dat ook dat goed zal zijn.
    Ik reageer later weer op jullie hoor, nu ga ik eerst maar eens slapen (dat lukt na dit nieuws vast al een stuk beter :) ).
     
    L0nneke en Zoef vinden dit leuk.
  18. Evelientje

    Evelientje Bekend lid

    3 mei 2013
    527
    77
    28
    Zoef, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik voel me niet echt zwanger. Het voelt wel anders in mijn buik en ik ben in de avond moe, maar daar blijft het ook wel bij. Ik zit ook helemaal niet te wachten op die nare misselijkheid, dus van mij mogen de kwaaltjes achterwege blijven ;).

    Mom86, vervelend dat je zoontje precies nu waterpokken heeft. Denk ook wel dat de kans heel klein is dat je het niet hebt gehad, maar zeker weten doe je het helaas niet. Weet je al wat meer wat je moet doen nu?

    Lonneke, heb je nog een digitale cb gedaan?
    Ik heb nog geen afspraak staan. Hier doen ze met 8 weken de intake en pas tussen de 10 en 11 weken de eerste echo, dus ik hoef niet bepaald haast te hebben :rolleyes:. Voel je nog zo onzeker of gaat het al wat beter?

    SaartjeZ, wat fijn dat de uitslagen gunstig zijn! Maar wat jammer dat je op naar de volgende ronde moet.
     
    Zoef vindt dit leuk.
  19. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad, je moet nog langer wachten. Onzekerheid wisselt telkens..hoop dat de komende 3,5 week gewoon snel voorbij zijn.
     
  20. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ik had nog even een digitale gedaan voor de leuk.
    Gelukkig prima op termijn. Keek ik alleen wat schuin erop, spiegelt het en leek het of je ook NIET van de niet zwanger zag staan. Zat ik weer onzeker te zijn. Later draaide ik hem ook naar links en rechts zag je gewoon ook de 1-2 & 3+ lichtjes staan. Wel minder dan de niet maar ja je schiet toch snel in de onzekerheid.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Springboon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina