Morgen 39 weken....Pff had het niet verwacht. Omdat alle 3 de kids steeds iets eerder kwamen. Heb nooit langer gedragen dan 39+1. Verveel me de laatste dagen. Ik kan helaas niet heel veel meer dus de bank is mijn beste vriend. Hopelijk komt ie nog deze week.
Het duurt vast niet lang meer...! Kan de verloskundige je niet strippen om het misschien op gang te brengen?
Nu doen ze nog niks. Wat ik wel begrijp. Als hij er volgende week donderdag niet is dan word ik gestript.
Jammer, maar idd ze wachten meestal sowieso tot 40 weken.. Hopelijk is het niet nodig en komt ie gewoon deze week! En ben je al klaar voor de bevalling of zie je er tegenop?
Vorige week zag ik er nog tegenop. Ik merk dat ik er nu wel klaar voor ben. Dat je gevoel zo kan schakelen in een week niet verwacht hihi. Ik wil hem zien, ik wil hem vasthouden. De Sint is weer weg Dus de kids kunnen ook over niet anders meer praten dan over de baby. Hele gezin zit in de startblokken
Oow wat spannend @Dielle , nog maar heel even en dan kan je hem vasthouden en knuffelen. Wel mooi zo, tussen de feestdagen door, dat maakt deze maand nog mooier en feestelijker Vanochtend zijn mijn man en ik bij ons nieuwe neefje geweest, wát een prachtig manneke. Maar zó klein, zo fijntjes en toch best raar om zo te zien, met al die slangetjes enzo. Hij doet het gelukkig heel goed, hij komt er wel
Fijn dat het nu zo goed met hem gaat. Viel zijn geboortegewicht nu mee t.o.v. wat ze dachten of toch niet?
Wat spannend zeg! Allemaal in de wacht voor de baby. Ik hoop dat jullie niet lang meer moeten wachten..en snel kunnen genieten van jullie beebje! Toi toi toi!
Wat gaat het toch allemaal hard.. @Mamavandrie34 Jij gewoon al 25 weken! En @Mom86 gewoon al 16 weken! Hier vandaag precies 10 weken. Over anderhalve week de termijnecho, 24-12. Kijk er al naar uit. Verder nu onze omgeving wel ingelicht en eigenlijk tot nu toe alleen maar positieve reacties. Niet gedacht! Denk dat we na de termijnecho het 'facebook-official' maken ofzo...en dan zal de praat wel komen. Maar goed, dat staat allemaal verder van ons af..dus let it go, let it go! Ook de andere drie kids weten het inmiddels, ze zijn helemaal in de wolken. Heerlijk die reacties!
@L0nneke , wat fijn dat je tot nu toe leuke reacties hebt gehad! Heerlijk he als je kindjes zo enthousiast reageren?!! Jij gaat ook best hard hoor... 10 weken alweer! Hier inderdaad al 16 weken. De helft is inzicht.. het gaat echt snel dit keer!! Morgen gaan we weer even spieken Kids gaan gezellig mee. We gaan de kleine in 3/4d bekijken. Hopelijk zit de placenta niet in de weg (ligt aan de voorkant dit keer). 31 dec laatste controle van dit jaar en 7 jan de 20weken echo. Daarna zal et klaar zijn met de echo's tot week 34 ofzo en heel misschien nog even een korte pretecho tussendoor tis immers de laatste keer allemaal, dus willen we er zoveel mogelijk van genieten!
Ik vind dat jullie allemaal veel sneller dan ik gaan, straks halen jullie me in! Ik voel me hoog zwanger, maar dat ben ik niet, nog maar 25 weken... nog 12 weken te gaan (in het nieuwe ziekenhuis gaven ze aan dat 37 weken hun "grens" is, niet een harde grens, het kan een paar dagen later als het nog gaat, maar daar reken ik nu mee, 37 weken) Ik heb vooral erg veel last van mijn rug. En mijn buik is veel te dik, ik snap niet hoe het nog dikker moet worden, het voelt nu al vreselijk zwaar en gespannen aan... Vandaar de rugpijn natuurlijk ook. Gyn twee weken terug vond mijn buik absoluut niet dik overigens, "mooi maatje" was zijn opmerking mijn beleving is anders