Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuffM

    JuffM Bekend lid

    7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Oké net weer gesproken met elkaar

    Hij is bang voor alle medische dingen
    Het word een derde keizersnede
    Hij wil zeker weten dat het geen extra risico's met zich mee brengt
    Daarnaast heb ik chronische rug pijn waar ik moet leren leven en dat betekent eigenlijk elke dag pijn wat een derde kind natuurlijk de dagelijkse sleur zwaarder maakt maar ook de zwangerschap zelf
    Kan ik nog zwakker worden ?!

    Snap hem heel goed
    Dus maar eens afspraak huisarts plannen denk ik
     
  2. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Afspraak bij huisarts kan nooit kwaad denk ik.

    Hier even mn buikfoto delen..het gaat zo hard en ben al 3 kilo aangekomen, ondanks mn misselijkheid en overgeven.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Dielle en Mom86 vinden dit leuk.
  3. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oh en zaterdag nog onverwachts een echo gehad.

    Meen je hier ook een nub te zien @Mom86 ?
    Ik zie hem niet denk ik..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wow wat een mooi buikje al!!
    Op de foto zie ik geen nub, maar blijf toch bij m'n gok op een meisje.
    Ben benieuwd. Willen jullie het vooraf weten ?

    Het mag nog; de beste wensen voor iedereen !! :)
     
  5. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    V
    Oh ja...vergeten! Allemaal de beste wensen en dat alle dromen in 2019 mogen uitkomen!

    Idd geen nub denk ik. We hebben besloten het te willen weten. 23 januari de geslachtsbepalingsecho.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  6. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Spannend!! Ben benieuwd;)
     
  7. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat een mooie buik al wauw
     
  8. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mooie namen hebben je kids.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  9. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Dankjewel! :)
     
  10. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Zo dan ik was deze kwijt :cry: sorry!
    Maar ik ben er nog/weer.
    Wat een uitgebreide verhalen over financiële zaken.
    Fijn om eens te lezen hoe jullie het allemaal doen.

    Ook wij sparen een gedeelte van de kinderbijslag1/3 deel (sinds kort) en 25€ per kind per maand.
    Zijn elk jaar nog op vliegvakantie geweest maar vanaf dit jaar of ja eigenlijk vanaf volgend jaar met de auto. Ik vind het te duur worden.
    We doen ook regelmatig nog een weekendje weg dus prima zo.

    Qua zwangerschap gaat het goed hier, UPS en downs dat wel. Sinds enkele dagen last van jeukende armen benen en borsten, vooral irritant.

    Hoe gaat het met jullie?
     
  11. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nee volgens mij had je dat hier nog niet gedeeld..
    Hoe gaat het nu??
    Weten ze ook de oorzaak ervan?
     
  12. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hier gaat alles prima.
    Voel de kleine nu dagelijks. Helaas nog niet zo duidelijk als de voorgaande keren. Maargoed placenta aan de voorkant en het is nog vroeg .. komt vanzelf.
    Manlief heeft de kleine eregisteren ook voor het eerst gevoelt.

    Verder is het kamertje zo goed als klaar. Inmiddels box ook al in huis.
    Nog steeds indiscussie over een naam hahaha
    En verder lekker nog aan het genieten van de kerstvakantie. Maandag de 20 weken echo, dus hoef komende dinsdag pas weer te werken.

    @Zoef hoe gaat het met jou dan? Inmiddels ook al de 12 weken voorbij..
     
  13. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Wat gaat het snel. Spannend, maandag de 20-weken echo. Hoe laat mag je?
    En wow kamertje ook al zo goed als klaar..nu alleen die kleine meid in je buik flink laten groeien :)

    Wat betreft mijn gevoelens denkt de huisarts aan een prenatale depressie, wat natuurlijk nog niet officieel gezegd mag worden.. Maar herken me er volledig in. :(
     
  14. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Ja echt heerlijk om die 12 weken grens voorbij te zijn. Ik loop aardig gelijk met l0nneke.
    Op wat vervelende zwangerschaps jeuk na gaat het erg goed. 15-1 de geslachtsecho
    wat fijn dat het goed gaat. Heerlijk dat alles zn plekje begint te krijgen in huis. Wij zijn vooral aan het verzamelen.
    En alweer bijna op de helft. Ik vind het ook zo bizar snel gaan. Mijn oudste dochter is jarig in febr dus lekker bezig met de voorbereidingen voor haar feestjes. Nog 10 dagen tot de geslachtecho ben heel nieuwschierig samen met manlief en de kinderen druk aan het aftellen.

    Vannacht echt bizar veel gedroomd over die echo heel gek hahaha. Iemand bij de pretecho ging vooraf een soort spel doen met rondjes(beschuiten) en gekleurde muisjes. Blauwe en roze uiteraard, toen ging ze mixen en bleek het twee roze en daarna eentje met roze en blauwe mix te zijn op een soort van beschuit met muisjes, tjah je droomt het maar :roflmao: vage bedoeling.
     
  15. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ja wel fijn om de grote dingen al klaar te hebben. Ik mag lekker vroeg; om 09.00uur. De jongste naar oma en de oudste twee naar school. Hopelijk gaat alles goed daar binnen :)

    Prenatale depressie... pff heftig. Zelf geen ervaring mee. Dus heb helaas geen tips voor je! Hopelijk kan je hier hulp voor krijgen en gaat het snel over, zodat je toch kan genieten van de kleine in je buik. Kan je er goed over praten in je omgeving? Sterkte ermee! Als je je ei kwijt wil dan kan dat altijd hier. Desnoods in een pb.
     
  16. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wat een maffe droom zeg!!
    Maar spannend, nog even en je weet wie er in je buikje woont. Zelf een voor gevoel?
     
  17. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Succes bij de 20-weken echo..Hoop op hele mooie, goede plaatjes van jullie kleine meisje!

    Ik moet vanochtend naar de bedrijfsarts, zie er wel tegenop..is ook nog op het werk, dus collega's zullen vragen stellen..Maar heb m'n antwoord al klaar. "Kindje gaat tot nu toe alles goed, maar met mij wat minder".
    Morgen weer naar de huisarts..Ben benieuwd wat te doen nu en wanneer er hulp kan komen. Ik merk dat ik zo op ben en het niet meer trek. Bah! Ik weet ook niet hoe ik rust kan inbouwen, zonder te verzanden in een negatieve spiraal waarbij ik helemaal niets meer doe.
     
  18. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hoe was het bij de arts?

    De 20 weken echo was uitstekend. Kleine meid groeit op schema. ❤ zijn daarna gelijk even wat inkopen wezen doen bij de primark hihi
     
    Dielle vindt dit leuk.
  19. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Gelukkig is alles goed met jullie meisje.
    Heerlijk dat shoppen hè.
    Ik kan niet wachten tot ik gericht kan shoppen:)

    Heb je foto’s van je aankopen?
     
  20. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Wat fijn! Ben ook benieuwd naar je buit bij de Primark;)

    Gesprek arboarts..mwoa. Oude man, met rare vragen. Vragen die ik juist verwachtte kwamen niet. Ga vanaf volgende week wel 2 halve dagen werken, maar mag bijna niets..dus ben benieuwd wat dan wel.

    Gisteren ook weer bij de HA geweest. Goed gesprek gehad, komende week weer terug. Vandaag weer een slechte dag.
    In het weekend met een vriendin naar zee..even écht uitwaaien. Vind ik normaal heerlijk, dus hoop dat ik er nu ook van kan genieten!
     

Deel Deze Pagina