Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Nog geen babynieuws?
     
  2. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Nee...:cry:
    Afgelopen.zaterdag een uur lang voorweeen (?) Gehad van zeker een minuut met een tussentijd van 2 - 2,5min. Geen verloskundige gebeld aangezien het geen pijn deed..:confused:
    Sindsdien nog wel wat voorweeen hier en daar maar niks wat erop lijkt dat het begonnen is.
    Wordt nu wel ongeduldig. Slapen lukt niet echt meer. Vanmorgen erg misselijk en duizelig. En kan al twee dagen heel.makkelijk naar de wc terwijl dit altijd een probleem is. Vandaag al twee keer zelfs:oops: hopelijk is het een voorbereidingen op en mogen we deze week nog baby knuffelen ❤

    Hoe gaat het met jou? Red je het allemaal een beetje en is de situatie met je ex een beetje stabiel nu?
     
  3. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Spannend!! Heel veel succes alvast.
    Laat je even iets weten?
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  4. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Zeker weten! :)
     
    Dielle vindt dit leuk.
  5. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oooh ik hoop zo met je mee..kom al paar x kijken of er al nieuws was.
    Hoop dat het echte werk snel begint..en we snel babynieuws hebben van je! ;)

    Situatie met mijn ex is nog altijd ruk. Inmiddels hebben we de eerste zitting gehad en komt er een raadsonderzoek. Ex blijft me op alle mogelijke manieren diskwalificeren..positief is wel dat hij nu vooralsnog meewerkt aan traject vanuit de gemeente. Pittig traject, maar heb er wel vertrouwen in. Dus daar heb ik nu alle hoop opgericht. Wordt het dat niet, dan weet ik het ook niet meer.

    Verder proberen we zo veel mogelijk rust te creëren voor ons gezin hier. Zo goed en zo kwaad als het gaat.
     
  6. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Ik kom iedere dag even spieken of er al babynieuws is..geloof van niet he? :(
     
  7. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ahh lief!
    Vanochtend om 10:49 uur is ons meisje geboren❤ foto en verslag volgt snel, nu eerst ff genieten
     
    Joolel, Dielle en L0nneke vinden dit leuk.
  8. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Gefeliciteerd!!! :D Geniettt..❤
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  9. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  10. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Zoals beloofd, mijn bevallings verslag ;)

    30.05.19

    Onze hond was erg onrustig in de avond en de kleine meid was super druk. Om half 11 naar bed en om half 1 was ze nog aan het draaien en doen.
    Uiteindelijk in slaap gevallen.

    31.05.19

    Rond 04:15 wakker met buikkramp. Naar de wc en ik was ineens van mn verstopping af.
    Rond 05:00 kwamen de voorweeen weer. Half uurtje later onder de douche, kijken of het door zou zetten en jawel.
    Rond half 7 de verloskundige, mn moeder (was bij de bevalling) en vriendin gebeld die op de kids zou passen gebeld.
    Op de praktijk was het erg druk dus er kwam een plaatsvervangende verloskundige van een andere praktijk langs. Zij is uiteindelijk mijn begleiding geweest bij de bevalling. We hadden gelijk een super klik en vonden het fijn dat zij er was.
    07:00 was ze er. Ik had 3cm ontsluiting.
    Gezien mijn geschiedenis raadde zij mij een thuisbevalling af, dus belde we het cwz. Geen plek. Toen het Radboud. Daar was plek. Anders waren we thuis gebleven... We kwamen op de kamer waar onze tweede ook geboren is.
    Om 09:20 werd weer gekeken hoe ver ik was, 7cm ontsluiting. De verloskundige had een 4 jaars student meegenomen (uiteraard onze goedkeuring gevraagd) en die heeft de vliezen gebroken, dachten we (geen vruchtwater gevoeld/gezien, het hoofdje zou de vliezen afsluiten zei ze). Toen weer van het bed en de volgende weeën doorstaan. Ik merkte aan alles dat de vliezen nog intact waren, maar ook dat de weeën anders begonnen te voelen, terwijl ze al heftig zat waren. om 10:20 ging de verloskundige zelf even controleren hoe het ervoor stond... 7 a 8 cm en inderdaad de vliezen waren nog intact. Uiteindelijk doorgeprikt en de weeën werden een heel stuk sterker. Niet veel later 10cm en mocht ik gaan persen. Toch had ik nog niet de persdrang die ik kende. Toen zei de verloskundige dat ik maar de houding aan moest gaan nemen die ik eigenlijk wilde, maar toen ze dat eenmaal zei, zei ik dat gaat niet meer, ze komt eraan!!! En ja daar kwam het hoofdje te voorschijn. Wat blijft dat een vervelend, pijnlijk en brandend gevoel als het hoofdje staat (zeker in de ruglig houding. Dit is beter te doorstaan op handen en knieën, geloof mij!) Toen bleek dat ze haar navelstreng om der nekje had. Losjes gelukkig, maar wel 3x! Nadat dat eraf gehaald was, kon ik haar zelf aanpakken!! Wowww daar was ze dan eindelijk, om 10:49 uur. 7min geperst. Ze is 48cm lang met een geboortegewicht van 2995gram. ❤❤❤


    Waren de vliezen gelijk goed doorgeprikt, danwas ze er zeker een uurtje eerder geweest.
     
    Joolel vindt dit leuk.
  11. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Wow, al met al snel gegaan zeg en ze had er zelfs nog sneller kunnen zijn. Heeft de vk je van te voren nog gestript of is het vanzelf begonnen.

    Prachtige foto! Wat is haar naam?
    En hoe reageren je oudste er op?

    Begint me echt te kriebelen als ik dit zie..nog een dikke 4 weken wachten hier..
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  12. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Een dag van te voren heeft ze geprobeerd te strippen, maar dat lukte niet. De baarmoedermond lag nog veel te ver naar achteren. Dus uiteindelijk toch nog vanzelf begonnen :)

    Haar naam is J.oya M.ae M.ia ❤ J.oya is haar roepnaam.

    De kinderen reageren er super leuk op en zijn ontzettend trots!

    Jaa nog 4 weekjes te gaan en dan kan jij ook babyknuffelen❤
    Hoe voel jij je?
     
  13. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Mom86
    Van harte gefeliciteerd. Zo te horen een mooie bevalling gehad en wat een prachtig meisje met een hele mooie naam.
    Geniet ervan
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  14. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    @Mom86 Wat een mooie naam, geniet lekker samen!

    Ik ben aan het aftellen..nog zo'n 4 weken. Uiterlijk 39 weken wordt ze gehaald met ks.
    Vind het pittig, buiten alle stress, veel last van bekken.
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  15. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Mom86 ! Wat een mooi meisje <3
    Succes met de laatste loodjes @L0nneke !
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  16. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hoe gaat het met jou??
     
  17. Joolel

    Joolel Niet meer actief

    Prachtig! Gefeliciteerd!
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  18. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @L0nneke , hoe gaat het?
    Eind in zicht nu he? Hopelijk trek je het een beetje en vooral met de komende hitte.
     
  19. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Moeilijke vraag... het gaat. De ene dag beter dan de ander, het moment ellende en verdriet, het andere redelijk normaal.
    Ik mis Mila zo erg, het is echt vreselijk :’-(
    Lea doet het fantastisch, het is een super lieve baby, rustig en vrolijk :)
     
  20. L0nneke

    L0nneke Fanatiek lid

    21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb de datum voor de keizersnede gepland staan. Echt aftellen dus! Maar hoop echt dat ze zich eerder aandient..heb het gehad. Zit nu ook heerlijk vol vocht.
     

Deel Deze Pagina