Zwanger van 4e kindje 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Thea23, 20 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Dat laatste niks aan te doen, mee leren leven.
    Maar goed dit is natuurlijk zeldzaam en bij langer na niet standaard...
     
  2. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar dat is niet zo, sorry. ;)

    Hier hebben alle kids een eigen kamer. De jongste heeft de kleinste slaapkamer, maar deze is in de toekomst uit te bouwen, maar opzich passen de basis spullen zoals een eenpersoons bed wel gewoon op die kamer al. Wellicht willeb de meiden ooit wel een kamer delen.. scheelt ons weer een kleine verbouwing haha
    En al hadden ze geen eigen kamer gehad, was dat ook geen punt gewrest. Vroeger (generatie ouders) was het heel normaal, dus waarom zou dat nu niet kunnen?

    Lichamelijk? Lichamelijk was voor mij de tweede zwangerschap het zwaarst, maar moet ook eerlijk zijn dat bij de laatste de kwaaltjes allemaal al erg vlot kwamen. Het gevoel dat je er klaar mee was kwam voor mij ook sneller, ondanks ik er erg bewust van wilde genieten.
    Vooralsnog kan ik zeggen dat ik geen blijvende schade heb. Alhoewel mn bekken altijd een zwak punt zullen blijven, maar dat komt door de eerste bevalling. Ach ik moet gewoon oppassen met zwaar tillen en dan het liefst niet te veel, dan heb ik er nagenoeg geen last meer van.

    Ik heb zrlf altijd drie kids willen hebben, dat is gelukt. De wens voor een vierde kwam toch nog plotseling. Manlief zag het gelukkig ook zitten, terwijl zijn kinderwens eigenlijk al bij twee stoptte. Wat ben ik blij dat we er toch voor gegaan zijn, anders had ik mijn meiden nooit gehad.
    Een 5e? Nee ik zou mn lichaam dat niet meer willen aandoen, hoe bijzonder het zwanger zijn en bevallen ook is. Deze fase is afgelopen. Manlief heeft zich ook laten steriliseren dus het is prima zo.
    Wij zijn gelukkig compleet met ons klavertje 4.
     
    roever en Mamavanvier95 vinden dit leuk.
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Hoe gaat het verder met iedereen?
     
  4. Zoef

    Zoef Bekend lid

    24 okt 2009
    726
    458
    63
    Vrouw
    Hier gaat alles best goed.
    De kleine man heeft alleen al 3 weken nachtvoeding en word daarna ook rond 5.00 weer wakker voor de ochtend. Blij ei! Wil dan knuffelen lachen en spelen de boef. We balen wel want dit hebben we met onze jongste dochter gehad tot 2 jaar maar dan met luid gekrijs iedere nacht. Dan is dit natuurlijk te doen, maar weL vermoeiend hoor.

    hoe gaat het met jou?
     
  5. roever

    roever Niet meer actief


    Ja vroeger kon al gauw meer....
    En ik denk nu ook nog wel, maar we (of ik in dit geval) teveel onbewust word beïnvloed door de buitenwereld ...
    Ach we zullen het wel gaan zien wat de toekomst wel of niet brengt! Eerst maar even flink herstellen en aansterken van drie zwangerschappen in 3 jaar haha

    vlgnde week woensdag starten met bekken fysio, ben zeer benieuwd.

    Gisteren te horen gekregen dat schoonzusje zwanger is van tweede... pffff krijg gewoon per direct een “jaloers” gevoel dat ik ook weer wil haha niet best!!!
    Hoop dat dat ooit over zal gaan ...
     
    Mom86 vindt dit leuk.
  6. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Wel fijn dat ie in ieder geval vrolijk is, maar liever overdag natuurlijk. Ongeacht het huneur; een goede nachtrust is gewoon heel fijn, nodig en dus belangrijk.
    Bij ons gaat alles goed. Kleine meid slaapt sowieso al maanden door en is een heel vrolijk ding. Omrollen lukt der inmiddels al. Fruit en groentehap vind ze niet echt bijzonder, dus wil vanaf morgen ons fruit/groente gaan pureren en geven. Ben benieuwd wat ze daar van vind.
    Inmiddels zelf al twee maanden weer aan het werk, bij mn nieuwe werkgever en wat ben ik blij! Zo fijn om met veel plezier naar je werk te gaan :)
     

Deel Deze Pagina