Na 28 rondes (23 maanden) kan ik eindelijk mededelen dat ik toch nog spontaan zwanger ben geraakt! 2 weken geleden waren we nog naar de gyn geweest en die vertelde dat de zaadkwaliteit van mijn vriend op het randje van goed was. 10 augustus zou hij weer zaad moeten inleveren en 28 augustus zouden we naar een fertiliteitsarts moeten. Hopelijk zal het allemaal goed blijven gaan, zodat ik vlak voordat mijn vriend zijn zaad zou moeten inleveren ik kan afbellen.
van harte gefeliciteerd! ik weet precies hoe je je voelt. ben nu ook eindelijk zwanger. geniet er lekker van
Wow Alies05! Super gefeliciteerd, wat fijn voor jullie! En ook heerlijk dat jullie niet meer naar de arts hoeven... IK hoop dat alles goed blijft gaan en dat je maar mag gaan genieten van je zwangerschap. Liefs, Joeke
Wat een waanzinnig goed nieuws, van harte gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe. Liefs Michelle
Nogmaals : gefeliciteerd Hopelijk gaat alles goed en hebben jullie over een paar maandjes een wolk van een baby in jullie armen Geniet ervan meid!