Ik weet het nu een week maar ik kan het nog steeds niet helemaal geloven... ik ben zwanger!! Met PCOS was het een hele uitdaging om zwanger te worden. De behandeling was uiteindelijk zo zwaar dat ik er tijdelijk mee gestopt ben. En 6 weken later..... een positieve test! Omdat ik niet weet wanneer ik geovuleerd heb is het niet helemaal zeker, maar ik denk dat ik nu 5 weken en een paar dagen zwanger ben. Ik denk dat ik het pas echt durf te geloven bij een kloppend hartje op de echo. Maar ik heb wel al veel 'kwaaltjes' waardoor ik me wel wat zekerder voel dat ik ook echt zwanger ben (bv. pijn in borsten, bandenpijn, misselijk). Kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n leuk plaatje onder mijn naam kan plakken die bijhoudt hoelang je al zwanger bent? Tnx!
Gefeliciteerd! Het klinkt me zeer bekend in de oren. Eind 2012 was ik ook even gestopt met de behandeling en ook toen spontaan zwanger geworden! Ik heb geloof ik wel 10 testen gedaan om het zeker te weten! En nu heb ik een prachtige, gezonde dochter van net 1 jaar en ben ik ook (heel pril) spontaan zwanger van nummer 2!
wat super, gefeliciteerd! Mensen zeiden tegen mij 'als je stopt met de behandeling wordt je vast ineens zwanger' maar juist omdat dat verwacht werd dacht ik dat het noooooit zou gebeuren. Dus toch :d
Wat een mooi nieuws, gefeliciteerd! En wbt de banner: even hier op het forum klikken op een banner die je leuk vind, je eigen gegevens invullen en dan een vd links kopieëren naar je onderschrift. (Welke link weet ik dus niet meer...)
gefeliciteerd! kan je aanpassen bij gebruikersinstellingen en dan handtekening aanpassen.. je kan ook bij tikker.com wat maken en dan kopiëren en plakken..